2025-08-06, 20:50
Citat:
Ursprungligen postat av Q7
Tack.

AI*A Azar.... ?

Nej
AI*A KALA*

*=n
*=m
Citera
2025-08-06, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej2020
Nej
AI*A KALA*

*=n
*=m

Ok, tack. Försökte se vem det var men hittade ingenting.

Äckligt beteende av henne.
Citera
2025-08-06, 21:45
Citat:
TikTok profilen är TA*OTI!
*=T

Exet AI*A
*=N

Maken AS*F
*=E

Rättelse på stavning av namn
AY*AH KALA*

*=n
*=m
Citera
2025-08-06, 21:46
Citat:
Ursprungligen postat av Q7
Ok, tack. Försökte se vem det var men hittade ingenting.

Äckligt beteende av henne.

Jag såg nu att jag råkat stava hennes namn fel.
AY*AH KALA* är det.

*=n
*=m
Citera
2025-08-07, 01:04
Avstängd
Bara muslimer verkar det som.

Sjukt att han inte ville skvallra.
Om någon hade misshandlat och rånat mig på det fjolliga sättet så hade jag också sagt vem det var.
Maken behövde ytterligare 2 kompisar och vapen mot en ensam och obeväpnad, för att visa vilken svag och ynklig liten fitta han är. Muslimer snacka hela tiden om heder osv men varje gång så behöver dom hjälp eftersom dom är för fega att göra det själva.

Som vanligt så skyddar rätten GM, genom att endast ge 1,5 för grov misshandel och rån. Dom hoppade och sparkade han i ansiktet, hur fan kan man tycka det är normalt beteende i slagsmål.
Sen råna han men dom som lever fick inget straff rån.
Sen att man inte straffa exet, är ju ett dåligt skämt. Det krävs ingen einsten att fatta att dom var ute efter att misshandla.

Sverige är så jävla korrupt så det finns inte.
Citera
2025-08-07, 06:52
Medlem
Jag tycker inte synd om någon inblandad. Ragga på en annan mans fru och du förtjänar stryk, speciellt om det är medvetet. Samtidigt önskar jag gärningsmännen fick sitta 10+ år för det låter som dom kom undan väldigt lindrigt.

Vi ska vara tacksamma att råttor som dessa äter upp varandra.
Citera
2025-08-07, 07:05
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Klart att det är en arab, svenska män som bär smycken för 130k är inte intresserade av kvinnor.

Touché!
Citera
2025-08-07, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L_p
https://www.sydsvenskan.se/2025-08-0...ce=sharebutton

Betalartikel. Mycket möjligt jag gjort något fel eller missat något i trådstarten.

Frågan är vem influencern är och vem den dömda är?

Låter som lättkränkta människor, samtidigt vem gifter sig efter bara några månader.
Citera
2025-08-07, 12:30
Medlem
Det är tiktok profilen ”Tattoti” det handlar om.
Citera
2025-08-07, 13:30
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Målnr B2970-25

Vore toppen om någon kan fixa FUP

beställt, slänger upp den så fort jag får svar från tingsrätten.

Edit:
Fick detta som svar från tingsrätten...

Hej,

Tingsrätten gör i varje enskilt fall överväganden om utlämnande i elektronisk form är lämpligt, bland annat med hänsyn till vad som gäller enligt avgiftsförordningen och de integritetsrisker som ett elektroniskt utlämnande av brottmålshandlingar innebär. Det finns ingen rätt att få ut handlingar eller uppgifter i elektronisk form.

Tingsrätten bedömer i detta fall att ett elektroniskt utlämnande inte är lämpligt. Du har rätt att ta del av handlingen kostnadsfritt på plats på tingsrätten. Återkom för tidsbokning i så fall. Du kan också få handlingarna utskrivna på papper. Om du vill ha en sådan utskrift skickad till dig eller hämta upp utskriften på tingsrätten tar tingsrätten ut en avgift. De första nio sidorna är gratis, den tionde sidan kostar 50 kr och därefter kostar varje sida 2 kr. Det går att ordna så att förfarandet sker anonymt. Om du accepterar avgift och vill ha handlingarna utskrivna får du återkomma till tingsrätten. Då kommer tingsrätten också att ta ställning till om någon eller några av handlingarna innehåller uppgifter som omfattas av sekretess.

Beställningar av allmänna handlingar gallras direkt efter expediering i enlighet med RA-FS 2021:7. De personuppgifter du inkommit med kommer att behandlas för att hantera din begäran och gallras därefter enligt ovan. I de fall din beställning medför en kostnad behöver vi uppgifter för fakturering, dessa behandlas i enlighet med separat information.
Senast redigerad av zarrelito 2025-08-07 kl. 13:45.
Citera
2025-08-07, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
beställt, slänger upp den så fort jag får svar från tingsrätten.

Edit:
Fick detta som svar från tingsrätten...

Hej,

Tingsrätten gör i varje enskilt fall överväganden om utlämnande i elektronisk form är lämpligt, bland annat med hänsyn till vad som gäller enligt avgiftsförordningen och de integritetsrisker som ett elektroniskt utlämnande av brottmålshandlingar innebär. Det finns ingen rätt att få ut handlingar eller uppgifter i elektronisk form.

Tingsrätten bedömer i detta fall att ett elektroniskt utlämnande inte är lämpligt. Du har rätt att ta del av handlingen kostnadsfritt på plats på tingsrätten. Återkom för tidsbokning i så fall. Du kan också få handlingarna utskrivna på papper. Om du vill ha en sådan utskrift skickad till dig eller hämta upp utskriften på tingsrätten tar tingsrätten ut en avgift. De första nio sidorna är gratis, den tionde sidan kostar 50 kr och därefter kostar varje sida 2 kr. Det går att ordna så att förfarandet sker anonymt. Om du accepterar avgift och vill ha handlingarna utskrivna får du återkomma till tingsrätten. Då kommer tingsrätten också att ta ställning till om någon eller några av handlingarna innehåller uppgifter som omfattas av sekretess.

Beställningar av allmänna handlingar gallras direkt efter expediering i enlighet med RA-FS 2021:7. De personuppgifter du inkommit med kommer att behandlas för att hantera din begäran och gallras därefter enligt ovan. I de fall din beställning medför en kostnad behöver vi uppgifter för fakturering, dessa behandlas i enlighet med separat information.
är det malmö tingsrätt?
Citera
2025-08-07, 14:31
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulligtDjur
är det malmö tingsrätt?

stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera