Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
Norden har bland EUs största inflyttningstal. Italien har utflyttning.
Om du bor med en miljonär så underlättar det KANSKE en del...
Italien är med i NATO som är en försvarsallians och har inte med ekonomin att göra.
Så är det, Italien har födelseunderskott och det gör att man kan få boende nästan gratis. En fördel, tills man säljer.
Både Italiens och Sveriges snitt-IQ ökade när du flyttade.
Enligt rapporter så har Norden störst utflyttning just nu med lågt barnafödande medan södra Europa har den bästa ekonomi. Många EU länder undrar vad Spanien gjort då Spanien kommer gå om USAs ekonomi.
NATO kostar enorma mängder pengar och om inte hela bunten svenskar jobbar precis som i USA så kommer Sverige bli ett mycket mycket fattigt land med skulder precis som alla andra länder som är med NATO.
Trots sin enorma befolkning så har både Storbritannien och Frankrike skulder då man tar lån för att täcka upp för NATO.
Italien har hög ungdomsarbetslöshet på grund av att italienare inte vill ha ”skitjobb”. Italienare är inte som svenskar utan vill njuta av livet än att jobba för löner som är kassa. Det förstår enbart när man besöker landet.
Jag börjar förstå italienare. Själv har jag jobbat för Sverige. Ett land numera i förfall för mina pengar slussats till Ukraina trots att ingen i Ukraina berör mig.
Att du kommer med personangrepp är bara lågt men det blir så när argumenten tinar och rädslan tar över för vem ska betala alla bidrag och alla skitlöner till politikerna i Sverige som står och ”babblar” och gör inte sitt jobb