2025-08-04, 23:40
Medlem
FruKrokodils avatar
Säkert redan nämnt men vad heter stället som gjorde Chrippas fantastiska bröllopstårta?
Minns att han taggade stället när de var där och provsmakade men har glömt bort.

Ska beställa en billig tårta för ett femårskalas och tror att detta ställe är helt rätt.
Citera
2025-08-04, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Chrippa la ut bevis för att stämplingen är nerlagd i brist på bevis och inget annat han berättade också att ena telefonnumret kommer från en av tomtarna Jag gissar på Jockes Det kan ni inte ljuga er bort från och jag tror vi kommer få se mera av Jocke och Anjos lögner senare.
Du vet att det finns en person som har ett telefonnummer som är väldigt likt någon annans? Just sayin' innan du börjar med glåpord som vanligt.
Citera
2025-08-04, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Säkert redan nämnt men vad heter stället som gjorde Chrippas fantastiska bröllopstårta?
Minns att han taggade stället när de var där och provsmakade men har glömt bort.

Ska beställa en billig tårta för ett femårskalas och tror att detta ställe är helt rätt.
Blommans Förskola på Gymnastikgatan 14.
Citera
2025-08-04, 23:49
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Kollade in @petrascake2018 på Instagram precis som dom beställde ifrån och deras tårta var inget undantag 😅 vill inte vara elak mot denna egenföretagare men ingen av hennes tårtor såg speciellt bra ut.. Texten var tydligen inte sne enbart på C&L’s tårta haha
Riktigt låg kvalitet så passar utmärkt till barnkalas
Men när budgeten är skral så får man vända sig till sånna här ställen helt enkelt, förstår er Chrippa.. behövde ni gå ut o leta pant för att skramla ihop de sista kronorna?
Senast redigerad av HeligaBritta 2025-08-04 kl. 23:52.
Citera
2025-08-05, 00:11
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Buffe är billigare än tre rätters Buffe är det vanliga budgetalternativet för att hålla kostnaden nere så Jonna hade hade alltså ett billigt val för maten

Billigare än en trerätters på en lokal nattklubb haha, sitt ner.
Citera
2025-08-05, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Billigare än en trerätters på en lokal nattklubb haha, sitt ner.
Tapasbar om jag får be.
Användaren har inte koll på någonting, exakt som apan.
Citera
2025-08-05, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Kollade in @petrascake2018 på Instagram precis som dom beställde ifrån och deras tårta var inget undantag 😅 vill inte vara elak mot denna egenföretagare men ingen av hennes tårtor såg speciellt bra ut.. Texten var tydligen inte sne enbart på C&L’s tårta haha
Riktigt låg kvalitet så passar utmärkt till barnkalas
Men när budgeten är skral så får man vända sig till sånna här ställen helt enkelt, förstår er Chrippa.. behövde ni gå ut o leta pant för att skramla ihop de sista kronorna?

Vad tar hon för en tårta? Vad kan vi uppskatta Dior tårtans kostnad?
Citera
2025-08-05, 00:46
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Vad tar hon för en tårta? Vad kan vi uppskatta Dior tårtans kostnad?

Efter att ha kollat in hennes sociala medier så verkar hon väldigt stolt över just denna tårta så gissar att hon släppte den för halva priset bara för att få synas i Cs sociala medier.
Citera
2025-08-05, 02:06
Medlem
Citat:
Buffe är billigare än tre rätters Buffe är det vanliga budgetalternativet för att hålla kostnaden nere så Jonna hade hade alltså ett billigt val för maten

Kostnaden beror inte på om du väljer att kalla det Trerätters eller Buffé, utan vilken meny du väljer. Sedan betalar man pris per kuvert.
Citera
2025-08-05, 02:31
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Läste det mer som whitetrash!

Ja typ så..
- ett vanligt bonnigt Svenssons bröllop enl tradition. (Som ja skrev)
Inget som direkt stack ut.
Jag skrev inget om något bondbröllop men uttryckte mig kanske otydligt?
Dom är så långt ifrån bönder dom kan bli så .. ?
Och det jag menade med hästar.
Tänkte jag på att Pernilla Wahlgren red in på en svart häst till sitt och Christian Bauers bröllop i Marbella.
DET var inget vanligt Svenssons bröllop.
Var något likn jag förväntade mig.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-08-05 kl. 02:35.
Citera
2025-08-05, 05:36
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Nu finns ett kortklippt uppe av brorsans podd på @sanningenmastefram där han återigen pikar Chrille. J&J säger att dom ska gifta om sig 2026 och Jonas frågar vad dom ska göra och jocki säger ”ja vi bokar väll nån tapas bar och kör” Killen som påstår att han inte vill kriga med sin bror Chrille och enbart vill ha lugn o ro verkar ha väldigt mycket problem med att fullfölja sitt offentliga uttalande. Sen har dom tydligen köpt ett ruckel till hus. De verkar inte ha råd med en mansion i Norrköping som var det dom gick på husvisning för får se vad Chrippa säger om det.

https://www.instagram.com/reel/DM8zaBfIr1H/?igsh=OTI0cDZsZm4wYjIz
Citera
2025-08-05, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Nu finns ett kortklippt uppe av brorsans podd på @sanningenmastefram där han återigen pikar Chrille. J&J säger att dom ska gifta om sig 2026 och Jonas frågar vad dom ska göra och jocki säger ”ja vi bokar väll nån tapas bar och kör” Killen som påstår att han inte vill kriga med sin bror Chrille och enbart vill ha lugn o ro verkar ha väldigt mycket problem med att fullfölja sitt offentliga uttalande. Sen har dom tydligen köpt ett ruckel till hus. De verkar inte ha råd med en mansion i Norrköping som var det dom gick på husvisning för får se vad Chrippa säger om det.

https://www.instagram.com/reel/DM8zaBfIr1H/?igsh=OTI0cDZsZm4wYjIz

Har Chrippa och Linnea ensamrätt på att pika? Och missade du ”rucklen” de har varit och tittat på? De har nog råd, men kanske inte viljan.
Senast redigerad av Urtavlan 2025-08-05 kl. 06:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in