2025-08-04, 20:07
Medlem
vemsfels avatar
någon annanstans utom hans yt kanal man kan se hans videos?
varför var han tvungen att vänta till 1/8 innan han kunde ladda upp videos igen?
Citera
2025-08-04, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ja det är sant. Men vad beträffar bröllopet så kosta det absolut inte 200 000. Av bilderna att döma så var det ett väldigt litet bröllopet, på en restaurang där man inte ens abonnerat hela stället, utan bokat några bord och fått det lite avskärmat med gardiner, alltså inget inhyrt porslin, eller annan dekorering, ingen blombukett utan vad som såg ut som handplockade maskrosor typ. Man måste ju ändå sätta saker i sin kontext. 200 000 för ett bröllopet är över snittet för ett "normalt bröllop", när det kommer till kostnad, och då räknar man med drygt 100 pers. Eftersom Chrippa beter sig som ett arsle mot sin familj och vänner och är en sexist och rasist så blir det inte så många gäster.

Hur var det med Linneas familj och vänner, har svårt att tro att de stödjer sin dotters val. Var det inte Linnéas syster som spela in massa och vittna om misshandeln mot honom? Va linnéas familj och vänner närvarande?

Han lade alla pengar på flasha en Mercedes
Citera
2025-08-04, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
någon annanstans utom hans yt kanal man kan se hans videos?
varför var han tvungen att vänta till 1/8 innan han kunde ladda upp videos igen?
En tanke.
Kan det varit att kanal har varit under granskning samt att kanalen är flyttad till någon annan ?
Vet inte hur långtid en sån process kan ta.
Citera
2025-08-04, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Exakt så. För 200.000 kan man få ett riktigt lyx bröllop. Man kan få den finaste bröllopsklänningen och bröllopsbuketten och då har man även råd med blommor till tärnorna och gubbarna det var ju tomt i händerna på alla tärnor, stackarna fick stå o slänga fritt med händerna. En jätte fin herrgård att hyra med fin catering vackert inhyrt porslin och vacker dekoration.
Dom satt o tröck mitt i stan på en shaskig nattklubb med strikt helt vanlig 3 rätters 🥴
WT budget bröllop.
Du har i alla fall inte haft något herrgårdsbröllop för då skulle du veta vad det kostade och att man inte hyr med sig eget porslin och man brukar inte heller ta catering utan beställa maten från det köket som finns. Fast du kanske trodde herrgård betydde lada som du får fylla själv med skit på ditt bröllop.
Chrippa pratar inte bara om maten utan allt som ingår även hotell bil och annat din jävla apa
Linnea hade den finaste bröllopsklänningen en sån som du inte kan drömma om att försöka pressa ner ditt feta arsle i.
På Häringe får du räkna med 3900 per kuvert för standard menun din dumma sugga
Citera
2025-08-04, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Här kan du läsa närmare vad som är säkert och vad som är spekulationer om fyllekörningen:
(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)

Inlägget kan sammanfattas kort och enkelt:
- 1) IG stories och vlogg visar att Jacke återkommande drack öl under förmiddagen på bröllopsdagen;
- 2) IG stories visar att Jacke körde mercan vid minst två tillfällen under bröllopsdagen.

Slutsats...? Jacke körde bil berusad på bröllopsdagen.
Nej slutsats ni drillar skit som vanligt
Citera
2025-08-04, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Du har i alla fall inte haft något herrgårdsbröllop för då skulle du veta vad det kostade och att man inte hyr med sig eget porslin och man brukar inte heller ta catering utan beställa maten från det köket som finns. Fast du kanske trodde herrgård betydde lada som du får fylla själv med skit på ditt bröllop.
Chrippa pratar inte bara om maten utan allt som ingår även hotell bil och annat din jävla apa
Linnea hade den finaste bröllopsklänningen en sån som du inte kan drömma om att försöka pressa ner ditt feta arsle i.

Chrippa har inte nämnt nått om det så du hittar på Din lilla kissekatt!

Vad har Häringe med nått att göra? Din lilla bajsblöja.
Citera
2025-08-04, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Chrippa har inte nämnt nått om det så du hittar på Din lilla kissekatt!

Vad har Häringe med nått att göra? Din lilla bajsblöja.
Jo Chrippa har nämnt både hotell och bil han har inte påstått han pratat om enbart maten din jävla apa
Citera
2025-08-04, 22:06
Medlem
Citat:
Jo Chrippa har nämnt både hotell och bil han har inte påstått han pratat om enbart maten din jävla apa

Du ljuger, Din nappsnuttande fiskmås.

Märker du inte hur töntigt det ser ut när man ska kalla någon så som du gör?
"Din jävla apa" är det de värsta du kom på? Trodde det va åldersgräns här på FB?
Citera
2025-08-04, 22:21
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:

Hahahah jävlar vad kränkt känns ganska underbart att jag lyckades klämma dig på tårna så pass att du fullständigt grinar ut här i tråden betyder att jag träffade rätt så jag känner mig nöjd, jag har väldigt bra koll på kostnader och bröllop så mig lurar du inte 🤣
”Finaste bröllopsklänningen” hahah okej du är den enda som tycker det😏
Citera
2025-08-04, 22:27
Medlem
Seriöst…sitter WT-paret och lusläser Flashback dagarna i ända? De blir ju oerhört kränkta av allt som skrivs, otroligt fnissigt.

Funderar också på hur jävla tråkiga dagar de måste ha….gym/svulla mat/läsa FB/ spela in porr och repeat repeat repeat. Dag ut och dag in. Noll utbyte av andra människor från arbeten eller dylikt. Fy i helvete vad tragiskt.

Lär sluta med att de hamnar på ett avsnitt av Svenska fall eller något annat program där man belyser deras förfall.
Citera
2025-08-04, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Hahahah jävlar vad kränkt känns ganska underbart att jag lyckades klämma dig på tårna så pass att du fullständigt grinar ut här i tråden betyder att jag träffade rätt så jag känner mig nöjd, jag har väldigt bra koll på kostnader och bröllop så mig lurar du inte 🤣
”Finaste bröllopsklänningen” hahah okej du är den enda som tycker det😏
Du har noll koll på vad det kostar och du har noll koll på hur det fungera.
Jag är inte den enda som tycker att du är fet gapande apa
Citera
2025-08-04, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amelia1
Seriöst…sitter WT-paret och lusläser Flashback dagarna i ända? De blir ju oerhört kränkta av allt som skrivs, otroligt fnissigt.

Funderar också på hur jävla tråkiga dagar de måste ha….gym/svulla mat/läsa FB/ spela in porr och repeat repeat repeat. Dag ut och dag in. Noll utbyte av andra människor från arbeten eller dylikt. Fy i helvete vad tragiskt.

Lär sluta med att de hamnar på ett avsnitt av Svenska fall eller något annat program där man belyser deras förfall.
Varför tror du att dom läser på Flashback din dumma kossa sjuka är såna som du som sitter här hela dagarna och hittar på saker om folk ni inte känner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in