Citat:
Ursprungligen postat av
HeligaBritta
Dom har sagt att dom är gravida typ 100 gånger totalt under deras enstaka 2 år tillsammans. Så tröttsamt. För att nån ska tro på dom så behöver dom filma live när hon pissar på testet och filma linnea när hon utför ultraljud. Linnea kommer aldrig skaffa barn med honom, jag känner det enda in i benmärgen.
Ingen bryr sig om de skulle bli gravida. Det enda är väl att de inte borde sätta en unge till världen som måste behöva utstå att se youtubefilmen om när hens föräldrar gifte sig. Att Chrippa öht inte tänker på att lilla C kommer se eländet säger ju allt om hans hjärnkapacitet och "omtanke" (hans svärfar tycker ju att han är så omtänksam

).
Har genomlidit 7-8 minuter av bröllopsvideon som ligger på Chrippas kanal. Herre. Min. Skapare.
Två brölande, speedade överåriga barnrumpor, kläcker ur sig pinsamhet efter pinsamhet, könsord, svordomar, nedvärderande uttryck om andra människor mm. Pratar Flashback för guds skull, på sin bröllopsdag!!
Vill man v e r k l i g e n efterlämna detta spektakel till omvärlden att bevittna, vill man inte ha en fin och känslosam video på denna stora dag?
Tror inte jag kommer orka genomlida resten. Blev deprimerad.