2025-08-04, 17:09
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
I dagens video dom släppte så säger dom att dom är gravida.

Såna jäkla klick baits, inget om det som stod i titeln eller någon Henke Lundqvist.

Nu kommer chrippa-stödjarna säga "gick ni på den trollningen".

Vad ska man gå på och vad ska man inte gå på när det gäller Chrippa?

Ingenting numera. Aha.. E dom gravida Ok.
Ja den tror vi på..
Dom trollar dåligt.
Citera
2025-08-04, 17:13
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ingenting numera. Aha.. E dom gravida Ok.
Ja den tror vi på..
Dom trollar dåligt.

Dom har sagt att dom är gravida typ 100 gånger totalt under deras enstaka 2 år tillsammans. Så tröttsamt. För att nån ska tro på dom så behöver dom filma live när hon pissar på testet och filma linnea när hon utför ultraljud. Linnea kommer aldrig skaffa barn med honom, jag känner det enda in i benmärgen.
Citera
2025-08-04, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Han gick från pranks till ”familje vloggar”
Så det stämmer ju att inkomsten hade varit död utan ungarna. Man kan inte hålla på med pranks hur länge som helst vet du. Jocki har själv sagt att ”familje bloggar” genererar absolut högst inkomst i reklam och samarbeten. Så pengar går före ungarnas privatliv. titta på JLC dom har dålt sina ungar exemplariskt, dom är ett föredömme

Chrippas reaktions och Spök videos borde han skrota, pissigare material får man leta efter.

Han gör filmer, musik har ett investeringsbolag och hyr ut det där huset. Barnen verkar inte inblandade i det öht.
Citera
2025-08-04, 17:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Dom har sagt att dom är gravida typ 100 gånger totalt under deras enstaka 2 år tillsammans. Så tröttsamt. För att nån ska tro på dom så behöver dom filma live när hon pissar på testet och filma linnea när hon utför ultraljud. Linnea kommer aldrig skaffa barn med honom, jag känner det enda in i benmärgen.

Ingen bryr sig om de skulle bli gravida. Det enda är väl att de inte borde sätta en unge till världen som måste behöva utstå att se youtubefilmen om när hens föräldrar gifte sig. Att Chrippa öht inte tänker på att lilla C kommer se eländet säger ju allt om hans hjärnkapacitet och "omtanke" (hans svärfar tycker ju att han är så omtänksam ).

Har genomlidit 7-8 minuter av bröllopsvideon som ligger på Chrippas kanal. Herre. Min. Skapare.
Två brölande, speedade överåriga barnrumpor, kläcker ur sig pinsamhet efter pinsamhet, könsord, svordomar, nedvärderande uttryck om andra människor mm. Pratar Flashback för guds skull, på sin bröllopsdag!!

Vill man v e r k l i g e n efterlämna detta spektakel till omvärlden att bevittna, vill man inte ha en fin och känslosam video på denna stora dag?
Tror inte jag kommer orka genomlida resten. Blev deprimerad.
Citera
2025-08-04, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Ingen bryr sig om de skulle bli gravida. Det enda är väl att de inte borde sätta en unge till världen som måste behöva utstå att se youtubefilmen om när hens föräldrar gifte sig. Att Chrippa öht inte tänker på att lilla C kommer se eländet säger ju allt om hans hjärnkapacitet och "omtanke" (hans svärfar tycker ju att han är så omtänksam ).

Har genomlidit 7-8 minuter av bröllopsvideon som ligger på Chrippas kanal. Herre. Min. Skapare.
Två brölande, speedade överåriga barnrumpor, kläcker ur sig pinsamhet efter pinsamhet, könsord, svordomar, nedvärderande uttryck om andra människor mm. Pratar Flashback för guds skull, på sin bröllopsdag!!

Vill man v e r k l i g e n efterlämna detta spektakel till omvärlden att bevittna, vill man inte ha en fin och känslosam video på denna stora dag?
Tror inte jag kommer orka genomlida resten. Blev deprimerad.

Vore väldigt egoistiskt att skaffa barn nu som läget är.
Nu är det ju säkert bara snack som vanligt.
Citera
2025-08-04, 17:59
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Han snackar skit. Inte en jävla chans att det kostade 200 000, helt befängt ju. Kostade nog inte mer än 30 000. Var ju ett extremt litet bröllop, som inte ens bokat en hel restaurang utan bara avskärmat en del men lite gardiner. Hur många var det? 20 pers.

Ett bröllop för 100 pers ligger i snitt från 70 - 150 000. Att ni ens går på det här är märkligt.

Fast så märkligt är det inte. Han äter ju ute varenda dag, mängder med nocco och shoppar loss för fullt. Man undrar ju vart alla pengar kommer ifrån.
Citera
2025-08-04, 18:32
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Fast så märkligt är det inte. Han äter ju ute varenda dag, mängder med nocco och shoppar loss för fullt. Man undrar ju vart alla pengar kommer ifrån.

Han ber väll pappa o mamma om Swish till REVOLUUUT varje vecka?
Citera
2025-08-04, 18:52
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick

Ja det är sant. Men vad beträffar bröllopet så kosta det absolut inte 200 000. Av bilderna att döma så var det ett väldigt litet bröllopet, på en restaurang där man inte ens abonnerat hela stället, utan bokat några bord och fått det lite avskärmat med gardiner, alltså inget inhyrt porslin, eller annan dekorering, ingen blombukett utan vad som såg ut som handplockade maskrosor typ. Man måste ju ändå sätta saker i sin kontext. 200 000 för ett bröllopet är över snittet för ett "normalt bröllop", när det kommer till kostnad, och då räknar man med drygt 100 pers. Eftersom Chrippa beter sig som ett arsle mot sin familj och vänner och är en sexist och rasist så blir det inte så många gäster.

Hur var det med Linneas familj och vänner, har svårt att tro att de stödjer sin dotters val. Var det inte Linnéas syster som spela in massa och vittna om misshandeln mot honom? Va linnéas familj och vänner närvarande?
Citera
2025-08-04, 19:11
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ja det är sant. Men vad beträffar bröllopet så kosta det absolut inte 200 000. Av bilderna att döma så var det ett väldigt litet bröllopet, på en restaurang där man inte ens abonnerat hela stället, utan bokat några bord och fått det lite avskärmat med gardiner, alltså inget inhyrt porslin, eller annan dekorering, ingen blombukett utan vad som såg ut som handplockade maskrosor typ. Man måste ju ändå sätta saker i sin kontext. 200 000 för ett bröllopet är över snittet för ett "normalt bröllop", när det kommer till kostnad, och då räknar man med drygt 100 pers. Eftersom Chrippa beter sig som ett arsle mot sin familj och vänner och är en sexist och rasist så blir det inte så många gäster.

Hur var det med Linneas familj och vänner, har svårt att tro att de stödjer sin dotters val. Var det inte Linnéas syster som spela in massa och vittna om misshandeln mot honom? Va linnéas familj och vänner närvarande?

Ja, Linneas familj och barndomsvänner var där.
Citera
2025-08-04, 19:12
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:

Exakt så. För 200.000 kan man få ett riktigt lyx bröllop. Man kan få den finaste bröllopsklänningen och bröllopsbuketten och då har man även råd med blommor till tärnorna och gubbarna det var ju tomt i händerna på alla tärnor, stackarna fick stå o slänga fritt med händerna. En jätte fin herrgård att hyra med fin catering vackert inhyrt porslin och vacker dekoration.
Dom satt o tröck mitt i stan på en shaskig nattklubb med strikt helt vanlig 3 rätters 🥴
WT budget bröllop.
Citera
2025-08-04, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Det får nog anses vara rejät anmärkningsvärt att du har insyn 1) i en kommande FUP, 2) i den verkliga bedrägeriverksamhetens storlek, och 3) i advokatens kommande motargument till anklagelserna av åklagare.

Att ha kunskap om en av dessa delar kan nog vara möjligt innan FUP görs tillgänglig för domstol, men alla tre? Hur då...?

Både det du benämner som 1 & 2 har jag ju kännedom av för att jag är flyktigt bekant med en av ledarna i den gruppering som står bakom de api-bedrägerierna det gäller.
3: Jag har ingen aning om vad advokaten har för planer eller tillvägagångssätt, det jag skrev var att jag tror att Chrippa kommer att bevisa sin oskuld i en hel del på grund av att visa chattloggar tex där han blir tillsagd att han inte får vara med mera i tex api-scammen.
För någon/några månader sedan skrev jag att det är högst troligt att det är någon annan som skrivit meddelandena om stämpling från chrippas iCloud för att sätta dit honom (då ser det ut som det är skrivet från någon av hans Apple-enheter men inte exakt vilken).
Döm min förvåning när jag idag fick reda på att det var ungefär så det hade gått till, kan inte säga vem det var, men klanten hade lämnat spår genom sitt eget telefonnummer där.
Blir fler och fler grejer som Chrippa kommer kunna bevisa att det inte är han som gjort det är allt jag menar.
Citera
2025-08-04, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Beter sig dessa klandervärt så är det inte mer än rätt. Whittakers är hopplöst!

klockrent. Whittakers är vad dom är. och precis som en äkta Whittaker vet dom inte ens om det själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in