2025-07-27, 09:05
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gädda 647 har alltså skrivit att han våldtagit ett barn? Skådespelare i en känd film?
Musikprofil som även jobbat hop med kända artister?

Det borde väl räcka för att ge större rubriker i media?

Om inte? Varför?

Du har helt rätt. Ja varför ?
Citera
2025-07-27, 09:13
Medlem
HajPaDigs avatar
#647 Filmen Jätten verkar riktigt konstig minst sagt. Den har varit gratis på SVT Play tidigare. Nästan så man är så nyfiken att 49 kr är ok för att se den.

https://youtu.be/OSmh9hmv5vE?si=39VFeiO4lLxBmsEj
Citera
2025-07-27, 10:01
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
#647 Filmen Jätten verkar riktigt konstig minst sagt. Den har varit gratis på SVT Play tidigare. Nästan så man är så nyfiken att 49 kr är ok för att se den.

https://youtu.be/OSmh9hmv5vE?si=39VFeiO4lLxBmsEj

Ja, den ser tillräckligt intressant ut för att vara värd 49 spänn det tycker jag.
Svårt att avgöra på en trailer men fotografin verkar fin iallafall bitvis.

Svårt att ta sig igenom nu dock....man kommer inte kunna göra så mycket mer än att gäddspana om man tittar.
Citera
2025-07-27, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Ja, den ser tillräckligt intressant ut för att vara värd 49 spänn det tycker jag.
Svårt att avgöra på en trailer men fotografin verkar fin iallafall bitvis.

Svårt att ta sig igenom nu dock....man kommer inte kunna göra så mycket mer än att gäddspana om man tittar.

Det är en hyfsad film, men gäddans insats minns jag inte.
Citera
2025-07-27, 10:40
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag kan se framför mig i butiken:
Gäddbaggen: "Ja du skulle visst hämta din gitarr ja.."
Kund: "Ge mig instrumentet bara, ditt jävla svin.."
Gäddbaggen: "Jamen det var väl inte så farligt, skulle ju bara slicka lite på fötterna..Jag är ganska snäll ändå"
Kund: "Håll käften bara och ge hit.."
Gäddbaggen: "Jaha, okej..."

Blir nog dåligt med jobb framöver, men han kanske skulle tillverka en Gädd edition elgitarr komplett med fjäll och allt som han kan sälja till någon av sina 646 gelikar.
Citera
2025-07-27, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Jag tycker hon svarade rakt på den oförskämda mannens frågor. Hon kämpar på och lovar att mannen inte är i verksamheten alls. Då får man lita på det till motsatsen är bevisad. Eller så får man misstro, välja att tro på rykten och låta bli att besöka verksamheten. Precis som hon informerade honom. Lik förbannat malde han på med samma korkade frågor om och om igen. Pinsam människa som söker tummar upp Såklart måste gäddan få bo i närheten om han vill. Det finns inget lagstöd för att han ska förvisas ur kommunen.

Den som följt den jobbige oförskämda mannen vet tyvärr att om han snöat in på något så kommer han inte ge sig. För 10 år sen var han i Malmö och kunde inte sluta sparka på tiggarläger.
Han måste nog haft över 100 jobb för han verkar byta hela tiden. Han skulle ju starta något parti ett tag med.

Hon har flyttat ifrån honom, och bor 3 km ifrån. Hon har ändå sitt företag som ligger 5 minuter därifrån.
Hon svarade honom så tydligt hon kunde. Och hon har haft möte med sina anställda och deras föräldrar om hur det ligger till och skall vara.

Om sen ryktena säger annat så får de ju lägga upp sina bevis, i annat fall är det enbart för att förstöra för henne.
Citera
2025-07-27, 10:59
Medlem
StigEngstroms avatar
"Varför sa du att mina barn är i sexig ålder, det är barn?"
"Ja för en snuskgubbe som mig sa jag skämtsamt. Herregud"

Ja herregud vilken Karen, eller hur feetlover.
Vad är hennes problem, har hon ingen humor eller.
Citera
2025-07-27, 11:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
"Varför sa du att mina barn är i sexig ålder, det är barn?"
"Ja för en snuskgubbe som mig sa jag skämtsamt. Herregud"

Ja herregud vilken Karen, eller hur feetlover.
Vad är hennes problem, har hon ingen humor eller.

En riktig reaktion från en mamma som inte är pedofil hade varit starkare än vad fiskaren drog till med, men det insåg inte herr tåslickare i sitt förblindade kåtrus såklart
Citera
2025-07-27, 11:56
Medlem
Brödraband är robusta som timmerstockar

Citat:
Ja, det finns några där ute jag betraktar som bröder och systrar utan att vi delar blod. Även de är enormt viktiga och familj på ett väldigt påtagligt sätt. Men framförallt har jag min riktige storebror.

Ola.

...

Men banden är robusta som timmerstockarna i huset i skogen där vi tillbringade stora delar av den gemensamma barndomen. Ingen står mig närmare, ingen känner mig bättre, ingen finns där på samma sätt när det verkligen kniper. Och ingen förstår lika bra hur mycket man kan sakna kålpuddingen på Hagalund i tider när det inte går att ses...

En text som inte åldrats jätteväl.
Citera
2025-07-27, 11:59
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
Haha, nu står det:

"Svensk sångare och äcklig pedofil"

https://www.wikiwand.com/sv/articles/Ola_Bjurman

Gädda #647

Under sysselsättning så har någon lagt till pedofili också
Citera
2025-07-27, 12:02
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
En riktig reaktion från en mamma som inte är pedofil hade varit starkare än vad fiskaren drog till med, men det insåg inte herr tåslickare i sitt förblindade kåtrus såklart

Generellt gjorde fiskaren ett lysande hästjobb med att få flottbomben #647 på fall. Är en svår dans att veta hur på kontra eftergiven man ska vara för att lyckas är ju så lätt att uttrycka sig minsta fel och personen då blir misstänksam och drar sig ur.
Citera
2025-07-27, 12:15
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Jag förstod det som att hon lyckades lura i honom att hon själv gick igång på det hela. Vilket framstår som närmast bizarrt sjukt. Jag kan se hur verkligt usla mammor skulle kunna sälja sig och sina barn men att gå igång på det? Att tro att någon vill göra det gratis och frivilligt? Skickligt jobbat av fiskaren som måste ha fått hjälp av att gubbens fantasiliv gått långt över gränsen för vanföreställning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in