Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-19, 12:04
Medlem
Kan någon vänlig själ förklara för mig varför man vill gå runt och visa stjärtamentet på stranden? Jag vill inte se stjärtar! Det här modet måste få ett slut!
Citera
2025-07-19, 12:06
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
I huvudsak för att trigga män. Dom vill få män att kolla, så att dom sedan kan bli arga för att män kollar, och så älskar dom att säga att dom bär dessa kläder för sin egen skull.
Citera
2025-07-19, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
I huvudsak för att trigga män. Dom vill få män att kolla, så att dom sedan kan bli arga för att män kollar, och så älskar dom att säga att dom bär dessa kläder för sin egen skull.
Det är verkligen fult
Citera
2025-07-19, 12:09
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Det är knäppt, naken/halvnaken är man inför sin partner ingen annan.

Hor och snusk
Citera
2025-07-19, 12:10
Medlem
Allt beror ju på röv, men någon spänning vill man ju ha kvar till man är på tu man hand.
Citera
2025-07-19, 12:15
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Hoppas det är okej att jag gnäller över andra kvinnokläder också, tjockisar som går omkring i magtröjor, WTF
Citera
2025-07-19, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CitrusInYourEye
Hoppas det är okej att jag gnäller över andra kvinnokläder också, tjockisar som går omkring i magtröjor, WTF
Det är inte okej att ha på sig
Citera
2025-07-19, 12:18
Avstängd
Ser det på badställena i stan. Oftast har dessa vaginabärare (för det är de väl?) celluliter och inte det mest angenäma ansiktet. En sur uppstötning brukar ta en liten virvel bak i munnen varje gång jag ser dessa drottningar.

Ja, det tyder på att man är redo att kissa och bajsa snabbare i busken. Inte en massa tyg som kan komma i vägen. Kvinnor har plågats länge av patriarkatet. Skönt att de nu äntligen kraftfullt agerar till sin egen fördel och objektifierar sig själva. Ner med männen vi inte attraheras av.
Citera
2025-07-19, 12:22
Medlem
triptykens avatar
Man vill väl känna sig sexig och snygg? Inte bara för andra utan för sig själv, kanske med sin partner mm?

Man kanske hoppas på en fin rumpbränna i solen?

Sen är det en rumpa, inte svårare än så. Ignorera och gå vidare med ditt liv eller om du gillart snegla litet försiktigt och spara till minnet.
Citera
2025-07-19, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Kan någon vänlig själ förklara för mig varför man vill gå runt och visa stjärtamentet på stranden? Jag vill inte se stjärtar! Det här modet måste få ett slut!
Om det ändå bara vore på badstränder. Här ligger de i vanliga parker och visar upp sig som lössläppta billiga luder. Så går man ut med hunden, går det inte att undvika det förargelseväckande uppträdandet, vilket jag tycker att det är, när det handlar om parker och den typen av allmänna platser. Friheten i vårt land har gått lite överstyr.
Citera
2025-07-19, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Helt rätt. De provocerar, blir provocerade själva och påstår att det handlar om att få klä sig som man vill, utan att män ska reagera.
Citera
2025-07-19, 12:25
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CitrusInYourEye

Tjockisar med magtröjor och string då?

Man borde sätta upp en skylt vid en populär badstrand ''Endast Snygga''. Och se hur lång tid det tar innan någon blir kränkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in