Citat:
Ursprungligen postat av
Generalkosmos
Vad tror ni the entities man ser ibland är för något? Multidimensionalla varelser lr hallicar?
Jag tror stenhårt på att man får tillgång till en annan sorts dimension. Exakt vad och hur och alla frågor omkring detta kommer vi aldrig få svar på... men att precis ALLA som tar DMT upplever exakt samma saker... det är i princip identiska tripp rapporter och i många fall samma entiteter

plus att det finns naturligt i människor och vissa växter och djur OCH att det är bevisat att det släpps ut i överflöd hos råttor vid det exakta dödstillfället så kan det mycket väl vara som en övergång ifrån denna värld eller dimension if u will

men det är min övertygelse och många kommer skratta men det är vad jag tror... du lämnar kroppen tillfället och "skjuts" iväg nån helt annanstans... kanske vårat ursprung? U never know...den absolut intressantaste "drog" som finns i världen... och jag skulle rekommendera ALLA att testa åtminstone EN gång i sitt liv.. iallafall om man är i en bra nivå i livet och mår bra utan psykiska sjukdomar så rekommenderar jag det till alla
Alltså när jag rökte första gången för några år sen.. det här är svårt att förklara ... men jag såg en helt NY färg som inte existerar i den här världen... alltså jag kunde inte jämföra den ens med någon färg för absolut ingenting påminde om den, som om en färgblind person helt plötsligt skulle se till exempel färgen grön

och jag mindblown i flera veckor efter det och försökte tänka hur den såg ut egentligen men det är ju omöjligt eftersom det inte är meningen att vi ska se den eftersom den inte existerar... det sjukaste jag varit med om..