2024-09-15, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor.D
Vad har DMT för samband med tallkottkörteln egentligen? Jag har aldrig varit intresserad av att röka DMT. Men en gång lånade jag ut min vejp till en vän som ville röka DMT. Sedan en tid efter hade jag glömt detta och skulle röka lite weed i min vejp. Det smakade ju skit efter DMT:t som hade rökts där men tänkte inte mer på det.

Efter en stund kände jag en känsla upp lite i mitten av pannan där det tredje ögat sitter enligt myter. Sedan såg jag svaga hallucinationer och någon gestalt som var inbjudande som stod ”utanför porten” så att säga. Även om hallucinationerna var svaga minns jag att tänkte hur jag kunde se på riktigt för första gången. Då har jag även tagit LSD och liknade innan.

Riktigt skumt, trodde det tredje ögat endast var spirituellt nonsens men verkar finnas något där att utforska för den som vågar.
Jadu ingen vet riktigt hur det funkar speciell inte på flashback, Google finns mycke att läsa
Citera
2025-01-12, 21:41
Medlem
Nån som vet ifall det går att beställa antingen acacia confusa eller mimosa hostilis till ryssland?
Citera
2025-01-13, 22:24
Medlem
Nån som har bra källa till acacia confusa eller chacruna?
Citera
2025-01-24, 21:47
Medlem
Mimosasweden.se är de scam? Vart kan jag beställa från som inte är scam snälla pm
Citera
2025-01-26, 00:01
Medlem
Marabouoreos avatar
Någon som använt DMT eller liknande för att behandla en specifik fobi, till exempel spindelfobi/kräkfobi/höjdskräck?

I så fall, hur var det för er? Blev ni bättre?
Citera
2025-05-12, 16:10
Medlem
Kan man röka detta på folie så man får i sig lite i taget och liksom känna sig fram? Vill gärna ha en liten upplevelse till att börja med.

Finns det en bra doseringsguide osv? Nån som sitter på lite hjälpfulla länkar? Någon som har mycket erfarenhet om detta som kan snacka lite med mig privat? Har 1000 frågor.
Citera
2025-05-17, 23:02
Medlem
smileos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesemachine
Kan man röka detta på folie så man får i sig lite i taget och liksom känna sig fram? Vill gärna ha en liten upplevelse till att börja med.

Finns det en bra doseringsguide osv? Nån som sitter på lite hjälpfulla länkar? Någon som har mycket erfarenhet om detta som kan snacka lite med mig privat? Har 1000 frågor.

Då köper du changa, finns på darknet.

Då kan du puffa lite i taget och bygga upp ditt rus, kan rulla en joint med changa i tex.
Citera
2025-06-02, 15:46
Avslutad
Hur kommer det sig att så många i olika nät-DMT-communities verkar vara mer eller mindre psykotiska?

Hönan och ägget-fråga.
Citera
2025-06-09, 13:08
Medlem
RugerSixSecuritys avatar
Funkar vodka som lösningsmedel om man vill göra egen changa?
Citera
2025-06-11, 20:02
Medlem
Generalkosmoss avatar
Vad tror ni the entities man ser ibland är för något? Multidimensionalla varelser lr hallicar?
Citera
2025-07-19, 12:07
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Vad för rökdon använder ni när ni röker DMT? Är det en vanlig oil-pipe och stormtändare som gäller?

Hur funkar det med DMT i vape-olja? Måste vapen upp till någon speciellt hög temperatur? (Krävs special vape?)

Vilken rökmetod är lättast att nå breakthrough med?
Citera
2025-07-19, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Vad tror ni the entities man ser ibland är för något? Multidimensionalla varelser lr hallicar?

Jag tror stenhårt på att man får tillgång till en annan sorts dimension. Exakt vad och hur och alla frågor omkring detta kommer vi aldrig få svar på... men att precis ALLA som tar DMT upplever exakt samma saker... det är i princip identiska tripp rapporter och i många fall samma entiteter plus att det finns naturligt i människor och vissa växter och djur OCH att det är bevisat att det släpps ut i överflöd hos råttor vid det exakta dödstillfället så kan det mycket väl vara som en övergång ifrån denna värld eller dimension if u will men det är min övertygelse och många kommer skratta men det är vad jag tror... du lämnar kroppen tillfället och "skjuts" iväg nån helt annanstans... kanske vårat ursprung? U never know...den absolut intressantaste "drog" som finns i världen... och jag skulle rekommendera ALLA att testa åtminstone EN gång i sitt liv.. iallafall om man är i en bra nivå i livet och mår bra utan psykiska sjukdomar så rekommenderar jag det till alla

Alltså när jag rökte första gången för några år sen.. det här är svårt att förklara ... men jag såg en helt NY färg som inte existerar i den här världen... alltså jag kunde inte jämföra den ens med någon färg för absolut ingenting påminde om den, som om en färgblind person helt plötsligt skulle se till exempel färgen grön och jag mindblown i flera veckor efter det och försökte tänka hur den såg ut egentligen men det är ju omöjligt eftersom det inte är meningen att vi ska se den eftersom den inte existerar... det sjukaste jag varit med om..
Senast redigerad av Georgejung2003 2025-07-19 kl. 16:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in