2025-07-18, 15:02
Medlem
-Yee-Naaldlooshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Den är enkel att förstå och som en försäkring för Epstein.
Sen komiskt nog så många ggr när man tagit såna här, inte alltid minderåriga som nu då.
Så finns klientlister i deras verksamhet, så att det även finns här är rätt troligt.

Och sen sade ju bondi att listan låg på bordet och att man skulle bli förbluffad över dessa namn.
Och detta med att både donalds och bondi prtat om en just sån här lista och att den är full av namn, det berättar ju att existensen är möjlig.
Eller ljuger dom(donalds och hantlangarna då.) tror du?

Lista eller inte, både demokrater och republikaner samt en hel drös annat folk med mycket pengar och makt lär ha besökt Epsteins ö. Hela systemet är genomruttet.
Citera
2025-07-18, 15:05
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
Men kan du inte påvisa att jag ljuger, ja, då har jag ju rätt.

Nej, bevisbördan för dina påståenden ligger faktiskt på dig, sen är jag inte intresserad av allt annat du drog up tex otrohet. Du sa att Trump knullar barn och att det är allmänt vedertaget, "vi vet redan sedan länge" eller någon liknande formulering.

Seriöst, du brukar vara lite skarpare än så här i din desinformationsspridning, mår du bra?
Senast redigerad av S.W.I.M 2025-07-18 kl. 15:07.
Citera
2025-07-18, 15:10
Medlem
Briasccas avatar
Ändrat rubriken på tråden från

"Epstein-listan nu på väg att släppas, vad händer med förövarna? (2025-02-21)

till dagens

"Epstein-dokumenten allt mer öppna - Politiska aspekter på de som är med"

Mod B.
Citera
2025-07-18, 15:12
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Yee-Naaldlooshii-
Lista eller inte, både demokrater och republikaner samt en hel drös annat folk med mycket pengar och makt lär ha besökt Epsteins ö. Hela systemet är genomruttet.

Ja och FBI verkar sett mellan fingrarna. I hela processen Precis som i Franklin skandalen. Bankirerna har backat upp med förlikningpengar.
Inte konstigt att många vill lägga locket på även denna gång.

https://youtu.be/gZ0Ay0MlZ4M?si=Wmy5hm3Da3uL9MIy
Citera
2025-07-18, 15:13
Medlem
.. och folk trodde - på fullt allvar - att Trump var en "Truth teller"? Att han 'är på folkets sida'?
När han inte gjort annat än bluffat och ljugit sig genom hela sitt liv.

Och nu försöker folk 'hitta på' medhårs-smekande förklaringar till .. att Trump bluffade om att han bluffade, som han alltid gör. Att han spelar 4D chess typ. eller är det hans fanskara som tvingas göra det nu, spela 4D chess?

Sanningen stirrar ju oss alla rakt i ansiktet liksom.
Citera
2025-07-18, 15:19
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Nej, bevisbördan för dina påståenden ligger faktiskt på dig, sen är jag inte intresserad av allt annat du drog up tex otrohet. Du sa att Trump knullar barn och att det är allmänt vedertaget, "vi vet redan sedan länge" eller någon liknande formulering.

Seriöst, du brukar vara lite skarpare än så här i din desinformationsspridning, mår du bra?
Fakta är aldrig desinformation och det var de tre första, och när vi har så många indicier som nu för pedofili/sex med minderåriga och Epstein.
Ja, det berättar på flera plan att donalds mest troligtvis varit insyltad här och i sin 20åriga "vänskap" med Epstein.

En komisk sak som nu skedde, och det är hur man kallar Joe för en pedofil och där har dom inget mer än att Joe även pratade med barnen.
Vilket är rätt komiskt och när någon är bara trevlig, så ska det projiceras pedofili och bara för att donalds är illa ute här.
Men det var så jag tolkade det från start och när de ankalgade Joe för vara pedofil och helt utan indicier som med donalds och där hen berättade för musk att hen var på listan.(Och som har samma likhetern med Hollywood-banden där donalds berätta hen gärna gör sexuella övergrepp och det vill säga atthen skryter om saker som är olagliga och tror det är duktigt gjort.)

Men det tyckte inte musk var så roligt med sina 17barn eller hur många skitungar som han har, och berätta att donalds är på listan.

Edit:
Och jo, jag har ju också berättat för dig finns hela trådar med dessa saker som du kan titta på, och jag gett dig dessa källor, men du väljer att undvika dom.
Och det berättar för mig att du redan vet om att donalds är ett sexuell kräk som flickor, tjejer och kvinnor ska vara riktigt rädda för.
Senast redigerad av klyban 2025-07-18 kl. 15:24.
Citera
2025-07-18, 15:20
Medlem
Brittiska och nordiska kungahusen ligger illa till.
Citera
2025-07-18, 15:22
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Yee-Naaldlooshii-
Det är helt säkert så.

Och jag är av en annorlunda syn, för här verkar det som för en del donalds fans att bara andras sexuell övergrepp, våldtäkter och vad nu det må vara, och hur donalds ska skyddas.
Och det är faktiskt så för oss sakliga och gillar fakta, det är att alla sexuella predatorer är kräk oavsett om det är donalds, republikaner eller Demokrater.

Men ändå ser vi donalds fans inta ställningen att lite sexuella övergrepp, våldtäkter, patologisk otrohet och pedofili/sex med minderåriga inte skulle vara ett problem och tom rycker ut i försvar för dessa sjukligt hemska handlingar.
Citera
2025-07-18, 15:24
Medlem
När en lista presteras så tror jag att den finns.
Annars är allt bara MAGA-skit
Citera
2025-07-18, 15:31
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
"när vi har så många indicier som nu för pedofili/sex med minderåriga och Epstein."
Jaså nu är det "incidier"? Moving the goalposts much?
Citat:
"Och jo, jag har ju också berättat för dig finns hela trådar med dessa saker som du kan titta på, och jag gett dig dessa källor, men du väljer att undvika dom."
Jag har kollat tillbaka i historiken, dina hänvisningar är i stil med "kolla i tråden". Jag har inte undvikt något jag har aktivt och upprepat bett om dessa källor.
Citat:
"Och det berättar för mig att du redan vet om att donalds är ett sexuell kräk som flickor, tjejer och kvinnor ska vara riktigt rädda för."
Det är möjligt, kanske t.o.m. sannolikt, men inte vederlagt, och det är vad du påstod att det var.
Detta är inte hårklyverier när anklagelserna är så grova.

Men bra, då har vi klarlagt detta! Du har inga belägg för vad du sa.
Citera
2025-07-18, 15:40
Medlem
Citat:
Den är enkel att förstå och som en försäkring för Epstein.
Ganska dålig försäkring då om han nu blev mördad som en del inbillar dig. Och lika dålig som försäkring om han kom fram till att han lika gärna kunde ta livet av sig.
Citera
2025-07-18, 16:05
Medlem
- "Deras nya BLUFF, är det vi för alltid kommer kalla 'Jeffrey Epstein-bluffen', och mina TIDIGARE anhängare har svalt det här skitsnacket med hull och hår."

"De har inte lärt sig läxan – och kommer antagligen aldrig göra det – trots att de blev lurade av sinnessjuka vänstern i åtta långa år. Låt dessa veklingar fortsätta göra Demokraternas jobb /../ för jag vill inte ha deras röster längre!"

^^Donald Trump, angående republikaner och MAGA-supporters, pga deras intresse angående Epstein dokument.

Dags o byta mediatränare kanske? Nä just ja, du har ju ingen. Du sa din ärliga åsikt?
Ingen orsakar mer problem för Donald än Donald. T.om. Alex Jones gormar nu ut "Du har satt pistolen i din egna mun ... för Guds skull sluta attackera dina egna väljare, när det är dom som har moral och inte är NPC".

När sen Donald hotade med att frånta en född amerikan hennes medborgarskap (lagligt omöjligt), för att hon kritiserade något han gjort (säger mycket om hur han känner sig inombords på grund av det här), så håller jag med henne, där hon numera bor på Irland och säger "Jag känner mig tämligen säker från 'the orange Mussolini' här"
Senast redigerad av Robbinist 2025-07-18 kl. 16:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in