Citat:
Ursprungligen postat av
S.W.I.M
Nej, bevisbördan för dina påståenden ligger faktiskt på dig, sen är jag inte intresserad av allt annat du drog up tex otrohet. Du sa att Trump knullar barn och att det är allmänt vedertaget, "vi vet redan sedan länge" eller någon liknande formulering.
Seriöst, du brukar vara lite skarpare än så här i din desinformationsspridning, mår du bra?
Fakta är aldrig desinformation och det var de tre första, och när vi har så många indicier som nu för pedofili/sex med minderåriga och Epstein.
Ja, det berättar på flera plan att donalds mest troligtvis varit insyltad här och i sin 20åriga "vänskap" med Epstein.
En komisk sak som nu skedde, och det är hur man kallar Joe för en pedofil och där har dom inget mer än att Joe även pratade med barnen.
Vilket är rätt komiskt och när någon är bara trevlig, så ska det projiceras pedofili och bara för att donalds är illa ute här.
Men det var så jag tolkade det från start och när de ankalgade Joe för vara pedofil och helt utan indicier som med donalds och där hen berättade för musk att hen var på listan.(Och som har samma likhetern med Hollywood-banden där donalds berätta hen gärna gör sexuella övergrepp och det vill säga atthen skryter om saker som är olagliga och tror det är duktigt gjort.)
Men det tyckte inte musk var så roligt med sina 17barn eller hur många skitungar som han har, och berätta att donalds är på listan.
Edit:
Och jo, jag har ju också berättat för dig finns hela trådar med dessa saker som du kan titta på, och jag gett dig dessa källor, men du väljer att undvika dom.
Och det berättar för mig att du redan vet om att donalds är ett sexuell kräk som flickor, tjejer och kvinnor ska vara riktigt rädda för.