Citat:
Ursprungligen postat av
Kusen63
Oja! Vilken tid kan man räkna med att få besked i morgon? Har hört runt 09-tiden, men även att det oftast redan syns vid midnatt?
Det verkar skilja mellan både institut, program och individer. Mellan 09-18 är nog att betrakta som sannolikt iaf. Enligt en polare till mig så kom beskedet strax efter 12 för honom förra sommaren. Antar att man får ett mail när det är klart. Men jag kommer logga in på antagning säkert varje halvtimme under dagen. Haha 😆