2025-06-30, 22:40
Medlem
RosaLiljekonvaljs avatar
Är det någon här inne som provat en makrolins för iPhone? Är de bra? Någon speciell sort att rekommendera?

Vill fota tex blommor, insekter m.m. på nära håll.
Citera
2025-07-01, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaLiljekonvalj
Är det någon här inne som provat en makrolins för iPhone? Är de bra? Någon speciell sort att rekommendera?

Vill fota tex blommor, insekter m.m. på nära håll.
Förmodligen funkar det bra för det säljs mycket av dom. T.ex: https://www.google.com/search?client=opera&q=macro+lens+for+iphone&source id=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Citera
2025-07-01, 07:39
Medlem
RosaLiljekonvaljs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Förmodligen funkar det bra för det säljs mycket av dom. T.ex: https://www.google.com/search?client=opera&q=macro+lens+for+iphone&source id=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Ja jag har googlat och sett att det finns olika sorter. Det är därför jag skapade tråden.
Citera
2025-07-01, 11:05
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ja jag har googlat och sett att det finns olika sorter. Det är därför jag skapade tråden.

Ja, men du har inte video-googlat "macro lens for iphone review".
Då hade du vetat mera.

Dessutom har du inte bemödat dig att säga vilken modell du har, vilket gör det omöjligt att ge konkreta råd.
Citera
2025-07-01, 11:46
Medlem
RosaLiljekonvaljs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Då hade du vetat mera.

Dessutom har du inte bemödat dig att säga vilken modell du har, vilket gör det omöjligt att ge konkreta råd.
Jo det har jag visst gjort.

Jag ville höra andras erfarenheter.
Citera
2025-07-01, 11:47
Medlem
RosaLiljekonvaljs avatar
Citat:
Då hade du vetat mera.

Och jag har ingen makrolins än så då är det svårt att säga vilken modell jag har.

Men av dig vill jag inte ha några råd ändå, så otrevlig som du är. Hoppa ner från din höga häst.
Citera
2025-07-02, 09:27
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Och jag har ingen makrolins än så då är det svårt att säga vilken modell jag har.

Men av dig vill jag inte ha några råd ändå, så otrevlig som du är. Hoppa ner från din höga häst.

Du verkar smart.

Du vill alltså att någon skriver jag har linsen X och jag tycker den är bra.
Däremot vill du inte ta del av recentioner där någon jämför olika macrolinser.

Du fortsätter vägra säga vilken telefonmodell du har, vilket är förutsättningen för att ge råd överhuvudtaget.
Eller vilken modell trodde du jag menade?? Du är verklige riktigt korkad!

Men framför allt är du jävligt otrevlig. Smart! När man ber om hjälp..

Jag önskar dig en sommar full av suddiga, felexponerade skitbilder.
Citera
2025-07-02, 10:16
Medlem
RosaLiljekonvaljs avatar
Citat:
Du verkar smart.

Du vill alltså att någon skriver jag har linsen X och jag tycker den är bra.

Du fortsätter vägra säga vilken telefonmodell du har, vilket är förutsättningen för att ge råd överhuvudtaget.
Eller vilken modell trodde du jag menade?? Du är verklige riktigt korkad!

Men framför allt är du jävligt otrevlig. Smart! När man ber om hjälp..

Jag önskar dig en sommar full av suddiga, felexponerade skitbilder.
Jag sa att jag redan hade googlat och jag hade redan läst det du gav länkarna om. Det var du som var otrevlig som påstod att jag inte alls hade gjort det (vad vet du om det? läs vad folk skriver?).

Jag bad om egna, svenska erfarenheter. Kanske någon exempelbild. Diskutera fördelar, nackdelar. Ja, så som man brukar göra. Google är inte samma sak.

Och uppenbarligen har du så lite att komma med så du måste gå till personangrepp på en tjej du inte känner. Tänker inte sjunka till din nivå.

Kram, du behöver nog den.
Citera
2025-07-02, 10:21
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Jag sa att jag redan hade googlat och jag hade redan läst det du gav länkarna om. Det var du som var otrevlig som påstod att jag inte alls hade gjort det (vad vet du om det? läs vad folk skriver?).

Jag bad om egna, svenska erfarenheter. Kanske någon exempelbild. Diskutera fördelar, nackdelar. Ja, så som man brukar göra. Google är inte samma sak.

Och uppenbarligen har du så lite att komma med så du måste gå till personangrepp på en tjej du inte känner. Tänker inte sjunka till din nivå.

Kram, du behöver nog den.

Citera
2025-07-02, 10:33
Medlem
RosaLiljekonvaljs avatar
Citat:
Då hade du vetat mera.

Här är anledningen till att du fick sådana svar av mig som du fick. Börja med att kolla på dig själv innan du kastar skit på andra. Jag har inte varit det otrevlig.
Citera
2025-07-02, 11:10
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Här är anledningen till att du fick sådana svar av mig som du fick. Börja med att kolla på dig själv innan du kastar skit på andra. Jag har inte varit det otrevlig.

Som får samma svar igen

Du vill alltså att någon skriver jag har linsen X och jag tycker den är bra?

Eller vilken modell trodde du jag menade?
Citera
2025-07-02, 13:50
Medlem
RosaLiljekonvaljs avatar
Citat:
Som får samma svar igen

Du vill alltså att någon skriver jag har linsen X och jag tycker den är bra?

Eller vilken modell trodde du jag menade?
Nejdå jag vägrar inte nämna telefonmodell jag har. iPhone 15 PRO. Du skrev modell, vilket jag tolkade som modell på makrolins.

Jag har nu köpt en och testat, helt okej! Men skickade tillbaka den. Ska se om jag kan testa en annan.

Vore jätteroligt att höra andras egna erfarenheter. Google kan man ju använda själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in