2025-07-01, 09:52
Avstängd
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Vissa sidor kan forfarande tippa.
Kanske är så. Jag får ha kvar mitt konto på Livejasmine iallafall. Och jag får även spendera dom krediter jag har kvar från köpen tidigare dagar. Men stängt för köp. Sverige är nog enda landet som infört denna lag. Just ja nord Korea och Saudiarabien också gott sällskap för dom så kallade ”liberalerna” i regeringen 🤣.
Citera
2025-07-01, 09:57
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Jag är väldigt kluven,

Å ena sidan tycker jag att det är en självklarhet i ett frihetligt samhälle att vuxna människor med samtycke ska kunna avtala om det mesta, med endast få mycket extrema undantag.
Å andra sidan är porrindustrin vidrig, och ofta rent skadlig för västerländsk moral och sed.

I slutändan är jag nog mer klassiskt liberal än konservativ, så frihetligheten får nog gå först, men jag är tillräckligt konservativ för att se detta beslut som försvarbart.
Citera
2025-07-01, 10:02
Avstängd
rudi1985s avatar
Och att dom i riksdagen på allvar tror det kommer göra någon skillnad med denna lagen. Det är tillåtet i alla andra länder i Europa det fortsätter köpas utav tjejerna. Att lilla Sverige sätter förbud stoppar ingenting med sexhandeln. Detta visar vilka idioter dom är i riksdagen 🤣.
Citera
2025-07-01, 10:03
Avstängd
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Jag är väldigt kluven,

Å ena sidan tycker jag att det är en självklarhet i ett frihetligt samhälle att vuxna människor med samtycke ska kunna avtala om det mesta, med endast få mycket extrema undantag.
Å andra sidan är porrindustrin vidrig, och ofta rent skadlig för västerländsk moral och sed.

I slutändan är jag nog mer klassiskt liberal än konservativ, så frihetligheten får nog gå först, men jag är tillräckligt konservativ för att se detta beslut som försvarbart.
Du är med andra ord lika mycket liberal som liberalerna är i riksdagen då.
Citera
2025-07-01, 10:06
Avstängd
rudi1985s avatar
Citat:
Jag är väldigt kluven,

klassiskt liberal kallar du dej? 🤣🤣🤣 en liberal låter andra göra vad dom vill även om han ogillar det. Samma ” jag hatar dina åsikter” men jag kan gå i döden för din rätt att uttrycka dom. Liberaler förespråkar frihet för individen.
Citera
2025-07-01, 10:09
Avstängd
rudi1985s avatar
Men jag väljer se det från den ljusa sidan. Jag kommer bli ännu rikare kan stoppa pengarna i fonder istället.
Citera
2025-07-01, 10:10
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Du är med andra ord lika mycket liberal som liberalerna är i riksdagen då.

Citat:
klassiskt liberal kallar du dej? 🤣🤣🤣 en liberal låter andra göra vad dom vill även om han ogillar det. Samma ” jag hatar dina åsikter” men jag kan gå i döden gör din rätt att uttrycka dom. Liberalerna förespråkar frihet för individen.

Hur hindrar jag någon?
Hela min navelskådande monolog handlade helt om hur jag personligen såg fördelar med detta, trots att jag - i egenskap av att vara främst en klassisk liberal - tycker att vuxna människor ska få avtala om vad de vill (med vissa undantag).

Det kan vara väldigt svårt att förena en konservativ personlighet med en liberal ideologi, men trots detta försöker jag mitt bästa.

Citat:
Samma ” jag hatar dina åsikter” men jag kan gå i döden för din rätt att uttrycka dom
I princip vad jag uttryckte.
Senast redigerad av S.W.I.M 2025-07-01 kl. 10:12.
Citera
2025-07-01, 10:17
Medlem
2n00b4Us avatar
Så nu får man inte betala för OF i Sverige?
Citera
2025-07-01, 10:30
Avstängd
rudi1985s avatar
Citat:
Hur hindrar jag någon?
Hela min navelskådande monolog handlade helt om hur jag personligen såg fördelar med detta, trots att jag - i egenskap av att vara främst en klassisk liberal - tycker att vuxna människor ska få avtala om vad de vill (med vissa undantag).

Det kan vara väldigt svårt att förena en konservativ personlighet med en liberal ideologi, men trots detta försöker jag

I princip vad jag uttryckte.
ok då förstår jag dej. Ber om ursäkt.
Citera
2025-07-01, 10:40
Avstängd
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Så nu får man inte betala för OF i Sverige?
Aldrig haft of så vet inte hur det fungerar där. Men camsajter får man inte betala på.
Citera
2025-07-01, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Damage
Hur vet du att de inte utbildar sig samtidigt?
Hur vet du att de saknar självrespekt?
Är du deras förmyndare?
Har du övervägt att de helt enkelt drygar ut inkomsten på ett sått som de själva inte har några moraliska betänkligheter över?

Är du en hora har du fan ingen självrespekt och knappt värde som människa, är patetiskt o pinsamt att försvara dessa individer. Tvingas du att sälja sex för att din situation är så svår är det fortfarande nedvärderande men förståeligt. Detta är bara sjukt hur medelklass kvinnor utan större penga problem väljer att ta vägen till prostitution för att tjäna pengar.

Bra beslut och männen som betalar för detta ska ha lika mkt skit som tjejerna skräp är de.
Citera
2025-07-01, 10:49
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
ok då förstår jag dej. Ber om ursäkt.

Ingen fara alls, jag kanske också kunde ha varit tydligare med vad jag menade!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in