2025-06-27, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bloggbruden
Från Linneas snap igår ikväll:

Hennes nyinköpta fläkt fungerar inte, behövs då det är så varmt i ”MIN” lägenhet.

Senare:

Linnea: ”Jag och Chrille ska ha sleepover ikväll, har inte sovit med varann på hela veckan”

Chrippa: ”Nej jag har sovit hemma”.

Ett försök till ”bevis” efter att det skrivits här om hans folkbokföring i Mantorp? Att han faktiskt inte bor med Linnea…

Självklart. Väldigt genomskinligt. De förolämpar folks inteligens med sina patetiska påhitt.
Citera
2025-06-27, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Menar det. Det fokuserar man på tydligen. Han fattar inte att folk kollar bara för att de väntar på att han ska åka in.

Det är ju en effekt av att han faktiskt är stressad (åtminstone relativt för att vara honom).

Ju mer ansatt han är desto mer random skit postar han på IG som en förvarsmekanism. För att skapa illusionen av att han är lugn och glad.
Citera
2025-06-27, 11:30
Medlem
Uppdatering från Simhallen…

”Lite lek innan massa härlig shopping😍😍😍”
Citera
2025-06-27, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Så pengarna har bränts under några semesterveckor om året...? Sen leva som en halt hund i 49v?
Och när han blev pank under dessa veckor så kastade han sig över sms-lån.se?

Jättesunt!

Han överklagade dock soc-beslutet som den hund han är. Så viktigt var den hjälp som vi skattebetalare erbjuder personer som - på ett eller annat sätt - inte är livsdugliga.
Han har inte levt som en hund i Sverige. Han har levt mindre lyxigt än när han är i Dubai Marbella eller på något annat ställe utomlands men han har fortfarande levt bra och kostat på sig både det ena och det andra. Jag vet inte om du inte har följt honom alls eftersom du verkar tro att han bara varit utomlands 3 veckor om året men du kanske räknar Spanien och Dubai som hans hemländer för då kan man förstå din konstiga uträkning.
Citera
2025-06-27, 11:44
Medlem
I Midsommar så var Chrippa bra snöig på Linneas TT. Hon står och gör bål, ingredienser fun Light, vatten, någon slags bubbel och en massa skivad citron. I bakgrunden hörs Chrippa gapa en massa, när han sen kommer in i hennes tt så är han illröd i ansiktet och ögonen står helt still i skallen han är väldigt snabb med att få ner solbrillorna så ingen ska se hur hög han är.

Är Linnea lik störd i huvudet som sin blivande make? Ang detta även hon är misstänkt för.
Citera
2025-06-27, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Uppdatering från Simhallen…

”Lite lek innan massa härlig shopping😍😍😍”
Ja det är roligt att se att han alltid gör saker med barnet istället för att sitta och TT:a och wejpa som Julia gör.
Citera
2025-06-27, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Har Linnea fått sina nya bröst? Hon skulle väl få det?
Nej.
Och av vem? Kostar en del 👀
Citera
2025-06-27, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
7 miljoner att röra sig med är långt ifrån att vara pank.

Du är av uppfattningen att han har 7 miljoner på olika konton som han kan röra sig med?
Citera
2025-06-27, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Du är av uppfattningen att han har 7 miljoner på olika konton som han kan röra sig med?
Nej jag är av uppfattningen att han haft minst 7 miljoner att röra sig med eftersom det är vad 400Ben påstår står i åtalet som ska komma. 400Ben kan ljuga förstås med jag utgår ifrån att hen inte gör det just den här gången.
Citera
2025-06-27, 12:03
Medlem
Citat:
Nej jag är av uppfattningen att han haft minst 7 miljoner att röra sig med eftersom det är vad 400Ben påstår står i åtalet som ska komma. 400Ben kan ljuga förstås med jag utgår ifrån att hen inte gör det just den här gången.

Ungefär 100 000 i månaden då eller vad ser du som hans månadsinkomst sen 2021?
Citera
2025-06-27, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ungefär 100 000 i månaden då eller vad ser du som hans månadsinkomst sen 2021?
Jag föreslår att du frågar 400Ben eftersom jag inte ens låtsas att jag har koll på under vilka perioder pengarna kommit in. Det kan vara utslaget sedan 2021 eller det kan vara kortare perioder med högre inflöde av pengar. Dom där gissningslekarna ni vill att jag ska göra leker inte jag.
Citera
2025-06-27, 12:10
Medlem
Citat:
Jag föreslår att du frågar 400Ben eftersom jag inte ens låtsas att jag har koll på under vilka perioder pengarna kommit in. Det kan vara utslaget sedan 2021 eller det kan vara kortare perioder med högre inflöde av pengar. Dom där gissningslekarna ni vill att jag ska göra leker inte jag.

Ja men du sa att han hade haft 7 miljoner att röra sig med. Jag undrar hur du ser snittet på dessa 7 miljoner? Vilka år räknar du på att han haft dessa 7 miljoner att röra sig med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in