Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-25, 08:55
Medlem
Skampis avatar
Känns lite som att Zeb har tagit åt sig av kommentarer om vilken sopa han är, för han har lagt upp gulliga bilder på sig själv med barnen och skrivit "pappa kommer alltid ta hand om er" på instagram. Återstår att se hur engagerad han är.
Citera
2025-06-25, 11:55
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Tror inte de är själva med honom utan med hans mamma.

Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Känns lite som att Zeb har tagit åt sig av kommentarer om vilken sopa han är, för han har lagt upp gulliga bilder på sig själv med barnen och skrivit "pappa kommer alltid ta hand om er" på instagram. Återstår att se hur engagerad han är.

Jag har nog tyvärr inte mycket till övers för honom när det gäller att ta ansvar för barnen varannan vecka. Tror inte heller han är ensam med barnen, hans mamma är säkert där också. Men hon kan väl inte vara med varannan vecka. Och han kommer inte kunna ha barnen varannan vecka med hans fiske. Tror inte fisket är något som får vänta för att vara med barnen. Han har ju inte direkt prioriterat familjen förut, som det sett ut i alla fall... Hoppas det är fel och att han kommer prioritera annorlunda och faktiskt ta sitt ansvar... Men tror G kommer ha barnen mestadels av tiden...

Precis, han har varit rätt dålig på att lägga ut bilder på sig med barnen. Och hos G har sånt också varit väldigt glest, för att han varit borta så mycket... Helt plötsligt ska han visa att han minsann är med barnen (dock är bilderna inte nya utan från redan till Danmark, kom jag på) och påpeka något. Ja, det återstår att se...
Senast redigerad av Soffpotatis1357 2025-06-25 kl. 11:57.
Citera
2025-06-25, 12:49
Medlem
Citat:

Ja, barnen är ju så små så det är ju knappast så att de läser det han skriver. Klart det är riktat till alla andra som har tvivel kring hans föräldraskap. Men det är ju bara ord, endast handling är ju det som faktiskt spelar någon roll. Så det får framtiden utvisa, om han faktiskt menar det han skriver.
Citera
2025-06-25, 13:44
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Det var ju inte långvarigt att Z skulle vara med barnen. Nu är de med G igen, hon ska både jobba och vara med barnen.

Z borde förresten ta avstånd från offentligheten nu när de separerar och göra sina sociala medier privata.
Citera
2025-06-25, 13:48
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilythepixie
Ja, barnen är ju så små så det är ju knappast så att de läser det han skriver. Klart det är riktat till alla andra som har tvivel kring hans föräldraskap. Men det är ju bara ord, endast handling är ju det som faktiskt spelar någon roll. Så det får framtiden utvisa, om han faktiskt menar det han skriver.

Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Det var ju inte långvarigt att Z skulle vara med barnen. Nu är de med G igen, hon ska både jobba och vara med barnen.

Z borde förresten ta avstånd från offentligheten nu när de separerar och göra sina sociala medier privata.

Precis, han vill visa en fin fasad... Men jag hoppas för familjens skull att han tar sitt ansvar.

Är nog svårt för honom att bli helt privat på sociala medier med tanke på att han och fiskepolarna marknadsför sig via youtube.
Citera
2025-06-25, 13:57
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Precis, han vill visa en fin fasad... Men jag hoppas för familjens skull att han tar sitt ansvar.

Är nog svårt för honom att bli helt privat på sociala medier med tanke på att han och fiskepolarna marknadsför sig via youtube.

Sånt får man separera. Ens privatliv har inget med det att göra. Han är ingen offentlig person och har dessutom så få följare att det knappast kan utgöra en betydande skillnad. Han och fiskepolarna har professionella konton för ändamålet. Z borde passa på att bli privat nu istället för att exponera sig själv och barnen mer och istället för att försöka visa en fasad och försvara sig.
Citera
2025-06-26, 10:23
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Sånt får man separera. Ens privatliv har inget med det att göra. Han är ingen offentlig person och har dessutom så få följare att det knappast kan utgöra en betydande skillnad. Han och fiskepolarna har professionella konton för ändamålet. Z borde passa på att bli privat nu istället för att exponera sig själv och barnen mer och istället för att försöka visa en fasad och försvara sig.
Jag tror dock inte han är så intelligent om jag ska vara ärlig? Han tänker kortsiktigt; "nu ska de fan få se vilken fantastisk pappa jag är!", istället för att fokusera på att vara en bra pappa och bygga upp en stabil ekonomi/bra företag m.m.
Citera
2025-06-26, 10:27
Medlem
Skampis avatar
Hur mycket får Gab betalt för att göra reklam för den där jävla tandkrämen? Jag blir alltid lika paff när hon tjatar på om den. Det är en fucking tandkräm?! "Man blir verkligen ren i munnen!" Eh ja? Det blir man väl av all ordentligt tandkräm som inte är något jävla hippietjafs utan fluor men med aktivt kol och typ isländska alger...?
Citera
2025-06-26, 11:45
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Jag tror dock inte han är så intelligent om jag ska vara ärlig? Han tänker kortsiktigt; "nu ska de fan få se vilken fantastisk pappa jag är!", istället för att fokusera på att vara en bra pappa och bygga upp en stabil ekonomi/bra företag m.m.

Nä, det tror inte jag heller. Det kommer bli intressant att se om han ordnat eget boende för sig och barnen och vad han kommer göra. Har inte hittills sett något smart och ansvarsfullt. Men det måste han nu om han ska ha barnen.
Citera
2025-06-26, 11:49
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Hur mycket får Gab betalt för att göra reklam för den där jävla tandkrämen? Jag blir alltid lika paff när hon tjatar på om den. Det är en fucking tandkräm?! "Man blir verkligen ren i munnen!" Eh ja? Det blir man väl av all ordentligt tandkräm som inte är något jävla hippietjafs utan fluor men med aktivt kol och typ isländska alger...?

🤣 Jag använder själv den där tandkrämen sedan länge. Det är typ sant det hon skriver om den. Men ja, det är klart att det bara är reklam och att hon får betalt för varje gång hon skriver om den. Tror inte ett dugg på att läsare frågat något om den... Hon har mycket reklam i perioder. Men det blir lite mycket när det dyker upp samma produkter gång på gång och hon tjatar om hur bra de är. Tror inte jag sett någon annan influencer som gör det så här intensivt, men helt utan inlevelse då...
Citera
2025-06-26, 13:50
Medlem
TofslanoVifslans avatar
Hon använder adlink (annonslänk). Hon tjänar pengar om någon köper produkten genom hennes länk.
Citera
2025-06-26, 13:50
Medlem
Förstår inte alls varför man måste ta hand om barn och jobba samtidigt, nowdays finns både fritids och förskola för att avlasta människor....de var ju detta som gjorde det möjligt för kvinnor att arbeta och bli självständiga.
Finns barnomsorg iaf för ett av två barn....i detta fall. så varför stressa ihjäl sig och slita med barn och jobb samtidigt när det finns hjälp att tillgå. Att det går så bra att kombinera föräldraledighet med jobb som influenser ( ändå verkar stress vara ett av de största problemen )lr är det så att man kanske ska vara föräldraledig i första hand när man har en bebis....lr skulle de vara så att man måste jobba (eget bolag) ta för guds skull och lejja bort städningen iaf. känns som en husmor från 50-talet som tar hand om hus och barn och förväntas jobba som en på 2025 talet..nä det finns oxå lite barnvaktshjälp att köpa. kvinnor och stress=farligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in