2025-06-25, 04:52
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0urce
Ni måste se helhetsbilden; hellre Judar än Muslimer.
Det är judarna som ligger bakom musliminvandringen.
Citera
2025-06-25, 04:55
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zobra
Din och min mamma. Din fru och min fru. Varenda kärring i Sverige.

Hymla inte om vilka dom största godhetsknarkare i detta land faktiskt är.
Kvinnor är mera lättmanipulerade än män. Men vem tror du det är som ligger bakom manipulationen?
Citera
2025-06-25, 05:07
Medlem
Kan Judarna verkligen lita på detta, Åkesson kanske bara spelar converso här, en krypto-nazist
Citera
2025-06-25, 05:09
Medlem
Skyggedanss avatar
Beta cuck Åkesson gurglar ziokuk i vanlig ordning. Ser inte bra ut.
Citera
2025-06-25, 05:35
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baisianus
Trådens vettigaste inlägg. Valen är bara spel för gallerierna. Det är meningslöst att delta i ett skådespel som fler och fler börjar förstå är riggat. Den kloke stannar hemma och gör något roligare på valdagen.
Rösta blankt är bättre än att stanna hemma. I övrigt så håller jag helt med dig. Jag var politiskt aktiv som ung. Nu inser jag hur förljuget och manipulativt allt numera är.
Citera
2025-06-25, 05:49
Medlem
Vilka skämt våra politiker är.

De som verkligen behöver be om ursäkt för att de förstör landet idag och är antisemiter idag på köpet kommer aldrig att göra det.

Ska moderaterna betala "reparations" till kvinnor vars rösträtt de var emot också. Pinsamt.
Citera
2025-06-25, 05:54
Medlem
Baisianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Om du stannar hemma så blir det som att alla partierna delar på din röst. Du ger alltså samtliga partierna en liten del av din röst. Då är det bättre att rösta blankt då får de inte ta del av din röst
Vem bryr sig? Vad spelar det för roll i det stora hela? Alla partier spelar ändå för samma ägare och det är inte vanligt folk. Det är extremt små skillnader mellan en vänsterregering och en högerregering och det finns för- och nackdelar med båda så ärligt talat, skit samma.
Citera
2025-06-25, 06:16
Medlem
Sonnenwendes avatar
Spelmissbrukaren Åkesson borde be om ursäkt till SDs väljare istället.
Citera
2025-06-25, 06:20
Medlem
Obolenskys avatar
Har Åkesson läst på om Benito Mussolinis tal i det italienska parlamentet den 3 januari 2025 där den senare personligen ursäktar sina milismäns framfarter ”Om fascismen har varit en sammansvärjning, om våld har varit dess ursprungliga metod, om mordet på Matteotti var dess ansvar, då bär jag ansvaret!”?
Senast redigerad av Obolensky 2025-06-25 kl. 06:27.
Citera
2025-06-25, 06:27
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Åkesson kunde ju också be Olof Palmes anhöriga om ursäkt för att han tillsammans med andra i partiets ledning skrålade och sjöng att Olof Palme försökte simma ryggsim i sitt eget blod.

Palme var emot okontrollerad invandring och EU och först med Palmes död bereddes vägen för Sverigedemokraternas framgångar i opinionen.

SD kan tacka USA och Israel...
Citera
2025-06-25, 06:34
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtekukar
Rösta blankt är bättre än att stanna hemma. I övrigt så håller jag helt med dig. Jag var politiskt aktiv som ung. Nu inser jag hur förljuget och manipulativt allt numera är.

Inte alls. En blanck röst räknas som ogiltig. Du kan lika gärna skriva könsord på röstsedeln. En blankröst visar också att du ställer upp på deras charad. Det är först när valdeltagandet sjunker drastiskt som våra politiska makthavare återigen får ett motiv att återigen börja arbeta för medborgarna, kanske.

Ont

Jimmie är en pajas och har alltid varit men detta tilltag är bra då det blir ännu tydligare vilka han sätter i första rummet. Så vi vet
Citera
2025-06-25, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlessedPower
Stort av honom att be om ursäkt. Alla partier borde lära sig göra det men tror tyvärr inte Maggan skulle be om ursäkt till alla som blivit våldtagna av människor hon släppt in i landet.
Hur många har Andersson släppt in? Reinfeldt? Löfven? Kristersson/Åkesson?
Jag orkar inte kolla upp. Kan inte du redovisa det, du som har kollat upp det?
Senast redigerad av Lelleolsson 2025-06-25 kl. 06:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in