Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-24, 18:47
Medlem
Hur kan man tillåta sig att bli så stor? Tycker synd om henne på riktigt. Hon verkar så snäll, men har säkert tröstätit endel.. då hon har problem med sin ångest. Hade kunnat varit en söt tjej annars… men hon ser ut att vara lång också. Både lång och kraftig, ser så stort ut bredvid dom andra tjejerna

Citat:
Ursprungligen postat av Spector-583
När tuva hamnade i soffan med Christopher på djungelpartyt frågade han vad hon hade för intressen privat, varpå människan svarar mat, alltså nu eere väl dags för henne å åka hem, va.
Citera
2025-06-24, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Hur kan man tillåta sig att bli så stor? Tycker synd om henne på riktigt. Hon verkar så snäll, men har säkert tröstätit endel.. då hon har problem med sin ångest. Hade kunnat varit en söt tjej annars… men hon ser ut att vara lång också. Både lång och kraftig, ser så stort ut bredvid dom andra tjejerna

Modigt av Tuva ändå att gå i bikini med den övervikten de får man ge henne.
Citera
2025-06-24, 19:40
Medlem
Citat:
3/a för ansikte va lite generöst. Jag skulle ge 2-2,5 högst utan att överdriva på nåt sätt.
Kroppen la jag knappt märke till..
Julias ansikte är sött tycker jag, så ger 5,5
Kropp får 7 däremot

Om jag bara skulle ge ett ytligt betyg av alla tjejerna så är nog nykomlingen Filippa i top 3.

Men har knappt sett hennes personlighet.
Citera
2025-06-24, 20:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JensPulver123
Alltså sitter du och runkar åt dina egna kommentarer och Bachelor? Du skriver ca 10 inlägg per avsnitt och låter som en extremt sjuk människa.. Ville bara få ut mig det då du verkar oerhört speciell
Är du säker på att du inte tagit fel på person om det rör sig om 10 inlägg per avsnitt? han är en normie, & du överdriver!, runkar till sina inlägg gör man inte, däremot stryker man ju med krattan utanpå fillingarna som en gammal gnidare om man har fått till ett kärn-fult-inlägg i debatten, fast nu krockar ju Bachelor med Allsång på skansen ikväll så det kan ju hända att man sitter och 'runkar' till fel program av ren vana! bachelor är nämligen inte direktsänt!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-24 kl. 20:04.
Citera
2025-06-24, 20:21
Medlem
Gillar inte Filippas personlighet. Otroligt självgod… hon vet att hon ser bra ut. Skulle säga att hon ser ut som vilken annan brunett som helst. Väldigt alldaglig
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Om jag bara skulle ge ett ytligt betyg av alla tjejerna så är nog nykomlingen Filippa i top 3.

Men har knappt sett hennes personlighet.
Citera
2025-06-24, 20:30
Medlem
Hur kan Delice, Maja, Felicia tro att dom har en chans? Modigt av dom att söka men tror tyvärr att killarna är för ytliga och att dom ryker snart.

Tycker Kamila är en 8/10 fixad är hon verkligen vacker
Fanny 7/10 väldigt söt och verkar vara en fin person
Malin 4/10 läpparna drog ner betyget
Julia 5,5/10 rätt så söt
Meoldy 2/10
Tuva 4/10 hade kunnat varit en 6a
Sandra 6,5/10
Miranda 7/10
Natalia 6,5/10
Maja: 3,5/10
Delice 3,5/10
Lucinda 7/10 otroligt vacker och fin personlighet
Linnea 5/10
Linn 3/10
Jozephine 5/10 alldaglig tjej
Felicia: 3,5/10
Diba 7/10 jättefin tjej
Caroline 7/10
Carolin 5,5/10 lägre betyg pga läpparna, annars fin.

Personlighet, utstrålning räknas in. tycker dom flesta som är med är fina
Citera
2025-06-24, 21:43
Medlem
Crapmagics avatar
Har identifierat en tillsynes lovlig tjej som infiltrerat programmet utan att introducera sig ens för
di andra tjejerna, jag har fångat henne på bild här https://imgbox.com/j9nwrYIo
och jag är öppen för era namnförslag om vad vi ska döpa henne till?
och vad ger ni henne i betyg i uppförande?

Släpp bakgrundsmusiken på CD! (barsebäck party från Eva records) hur ska man orka shazama allt?

Citat:
Hur kan Delice, Maja, Felicia tro att dom har en chans? Modigt av dom att söka men tror tyvärr att killarna är för ytliga och att dom ryker snart.

Tycker Kamila är en 8/10 fixad är hon verkligen vacker
Fanny 7/10 väldigt söt och verkar vara en fin person
Malin 4/10 läpparna drog ner betyget
Julia 5,5/10 rätt så söt
Meoldy 2/10
Tuva 4/10 hade kunnat varit en 6a
Sandra 6,5/10
Miranda 7/10
Natalia 6,5/10
Maja: 3,5/10
Delice 3,5/10
Lucinda 7/10 otroligt vacker och fin personlighet
Linnea 5/10
Linn 3/10
Jozephine 5/10 alldaglig tjej
Felicia: 3,5/10
Diba 7/10 jättefin tjej
Caroline 7/10
Carolin 5,5/10 lägre betyg pga läpparna, annars fin.

Personlighet, utstrålning räknas in. tycker dom flesta som är med är fina
Ser du inte att Maja är en 11'a?

Fyrkantig haka och med en utsvarvad kropp från Malmö via Ceylon, med ett tråkig flummigt onödigt kontorsjobb, allt man vill ha
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-24 kl. 22:10.
Citera
2025-06-24, 22:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Modig och dumdristig brukar hänga ihop
Nej det är tjejerna som tror att dom är överviktiga men är normalviktiga som bör vara modiga & gå i bikini till vardags,

Christoffer blev ju nästan aggressiv, han ville förståeligt nog inte påminnas om vad som skapat den där kroppen Maja bär upp, "jag blev besviken på att hennes största intresse är mat"
säger han rätt in i kamerasynken! utan att skämmas

Apropå det, smart att av Gabbe att under speeddejten chilla & ta dom på pulsen, inte låta truten gå, utan klämma åt tjejerna ordentligt runt vänster handled och sedan pumpa pumpa pumpa dom på svar, titta ner på klockan och sedan ge beskedet om undertrycket, sedan skickar han ut dom

Undra vad Malin står i för slags butik, Dressman eller en Porrshopp?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-24 kl. 22:16.
Citera
2025-06-24, 22:40
Medlem
String dessutom! 🥵
Citat:
Citera
2025-06-24, 22:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
"Men det kändes bra?"
"Ja, det gjorde det"
"Och pirrigt i magen?"
"Ja, litet pirrigt kändes det"
"KUK, det vill vi ha mer av!"

Alltså, jag kan ha hört fel men ca 10:50 in i "Tjejerna Avslöjar Nada", så tycker jag att det låter så här när programledar-Malin frågar Jullan om hennes och Stoffes långtradarkyss på fyllefesten. (Det klart, hon kan ju utropa: "KUL, det vill vi ha mer av!" men det är högst tveksamt. Vad säger du, hr Crapmagic?)
HR Crap, ja jag jobbar mycket riktigt som HR =Human Resources i den här tråden

Och du hörde nog fel är jag rädd.
Vad jag hörde så utspelade sig detta genljudande eko under maskeraden snarare, då säger tatuerarlärlingen & Mike "Loveguru" Myers fanet såhär i synken

"Jag vill ändå känna av stämningen lite"
"För jag vill ändå att vi ska kunna umgås och festa"
"Jag orkar inte (ohörbart)"
"Låt oss bara ha kuk tillsammans"

Det är vad mina fladdermusöron genuint slokade bakåt av ur ren högkänslig uppfattningsförmåga
av ljud på ohörbara låga register

Fick Christoffer inte lära sig nånting i grundskolan, det där är inte Crocodile dundees outfit han har fått på sig, han har beställt fel kostym!, det där är Tintin i Kongo utstyrseln som Kamila mycket riktigt hävda, allt som saknades var tropikhjälmen för en komplett kolonisations-fest

Vilket får mig osökt att gå över till Delice, hon verkar ha vissa brister i svenska jag är här för alot of reasons, to be a sämre version of majself, can i steal you for a second, Dolf Lundgren är idolen för dom unga!

Christoffer är avslöjad, han är beredd om att bluffa för tjejerna om att han är Croco-senile dundee enbart för att kunna forcera in skämtet om att hans tilltagna könsorgan skulle fungera att skiva bröd med
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-24 kl. 23:29.
Citera
2025-06-24, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Är det inte den här https://www.rightmove.co.uk/properti...annel=OVERSEAS? Eller det kanske finns flera i samma stil?
Tack ska du ha, det kan vara detta hus. Bra grävt.
Men jag blir osäker. Annonsen beskriver ett hus som finns, men dom kan också bygga ett sådant hus åt mig! Är det en ai-genererad bild är är det foton på ett riktigt hus. Jag misslyckades med att identifiera huset på google maps, enligt din annons ligger det ovanför Áyios Nikólaos. Orten stämmer med kompassriktningarna till solen.
Egentligen är det oviktigt att hitta huset, men om någon som var med läser denna tråd var med kan väl den ge en ledtråd.
Citera
2025-06-24, 23:15
Medlem
Crapmagics avatar
Hej och hå lågenergi-tråd
Man klippte bort Utters speeddate, fast jag tror att den kan ha inträffat , den var antagligen för bra för att vara sann...

Jag måste säga, hur mycket jag än har aversion mot Utter-kroppen så imponerade huvuddelen av henne igen, hon uppvisade stor skådistalang när hon utbrast i "raw" (katter med klös) vilket indikerar att hon kanske inte är helt passiv i sängkammaren utan bottnar i sitt yrke som socialarbetare

Christoffer verkar sitta på en dark triad snuskighet bakom den svärmors fasaden, först Crocodile dundees kniv mellan benen och nu säger han att det är "lite mysigt, tajt i kläderna idag", ett diskret sätt att berätta att man dansar runt med ståfräs

Julia är fasiken lik Carola i ansiktet, 10 av 10
0 av 10 i kropp

Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Har identifierat en tillsynes lovlig tjej som infiltrerat programmet utan att introducera sig ens för
di andra tjejerna, jag har fångat henne på bild här https://imgbox.com/j9nwrYIo
och jag är öppen för era namnförslag om vad vi ska döpa henne till?
och vad ger ni henne i betyg i uppförande?
Men fitta också, hela mitt mysterium dog, det är ju norrländskan ju "bondkatten"
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-24 kl. 23:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in