Citat:
Ursprungligen postat av
GregersWerle
"Men det kändes bra?"
"Ja, det gjorde det"
"Och pirrigt i magen?"
"Ja, litet pirrigt kändes det"
"KUK, det vill vi ha mer av!"
Alltså, jag kan ha hört fel men ca 10:50 in i "Tjejerna Avslöjar Nada", så tycker jag att det låter så här när programledar-Malin frågar Jullan om hennes och Stoffes långtradarkyss på fyllefesten. (Det klart, hon kan ju utropa: "KUL, det vill vi ha mer av!" men det är högst tveksamt. Vad säger du, hr Crapmagic?)
HR Crap, ja jag jobbar mycket riktigt som HR =Human Resources i den här tråden
Och du hörde nog fel är jag rädd.
Vad jag hörde så utspelade sig detta genljudande eko under maskeraden snarare, då säger tatuerarlärlingen & Mike "Loveguru" Myers fanet såhär i synken
"Jag vill ändå känna av stämningen lite"
"För jag vill ändå att vi ska kunna umgås och festa"
"Jag orkar inte (ohörbart)"
"Låt oss bara ha
kuk tillsammans"
Det är vad mina fladdermusöron genuint slokade bakåt av ur ren högkänslig uppfattningsförmåga
av ljud på ohörbara
låga register
Fick Christoffer inte lära sig nånting i grundskolan, det där är inte Crocodile dundees outfit han har fått på sig, han har beställt fel kostym!, det där är Tintin i Kongo utstyrseln som Kamila mycket riktigt hävda, allt som saknades var tropikhjälmen för en komplett kolonisations-fest
Vilket får mig osökt att gå över till Delice, hon verkar ha vissa brister i svenska jag är här för alot of reasons, to be a sämre version of majself, can i steal you for a second, Dolf Lundgren är idolen för dom unga!
Christoffer är avslöjad, han är beredd om att bluffa för tjejerna om att han är
Croco-senile dundee enbart för att kunna forcera in skämtet om att hans
tilltagna könsorgan skulle fungera att skiva bröd med