Citat:
Så om man anfaller någon utan att det blir någon respons så är det inte en krigshandling.
Herregud.
Har du hört talas om FN stadgan?
Den har den Mr "Inmate Number P01135809" skitit i.
https://www.un.org/en/about-us/un-charter/chapter-7
Ja ni som lider av Trump Retarded Syndrome älskar allt han gör.
Här kan du se hans "Mugshot"
Han ser lite arg ut på bilden.
Jag behöver inte förstå någonting som jag redan vet.
Tex att personen lider av svår Trump Retarded Syndrome, vilket jag har skrivit till hen i tråden.
Bara det att hen vräker ur sigHär kan du se hans "Mugshot"
Tex att personen lider av svår Trump Retarded Syndrome, vilket jag har skrivit till hen i tråden.
Bara det att hen vräker ur sig invektiv men blir sur på mig när jag svarar med samma mynt visar på vilken person hen är.
Förolämpningar och invektiv är aja baja enligt dig. Förutom när du själv vräker ur dig dom.
Varför det? Det viktiga i en debatt är att ägna sig åt whataboutism och fokusförlyttning, det måste du väl ändå förstå. Annars vet du inget om hen som du kallar "Jaffamannen".
Herregud.
Har du hört talas om FN stadgan?
Den har den Mr "Inmate Number P01135809" skitit i.
https://www.un.org/en/about-us/un-charter/chapter-7
Ja ni som lider av Trump Retarded Syndrome älskar allt han gör.
Här kan du se hans "Mugshot"
Bara det att hen vräker ur sigHär kan du se hans "Mugshot"
Bara det att hen vräker ur sig invektiv men blir sur på mig när jag svarar med samma mynt visar på vilken person hen är.
Förolämpningar och invektiv är aja baja enligt dig. Förutom när du själv vräker ur dig dom.
Varför det? Det viktiga i en debatt är att ägna sig åt whataboutism och fokusförlyttning, det måste du väl ändå förstå. Annars vet du inget om hen som du kallar "Jaffamannen".
Ah. Du ligger långt efter kompis.
Du behöver uppdatera din kunskap och infinna dig i 2025.
Förutom det har du absolut inget att vinna på ditt trumphat. Hade förstått det bättre om det gällde Kristersson