Citat:
Ursprungligen postat av
MarcoStar
Say what? SD/Ipsos publicerade nyligen en opinionsundersökning som visar exakt vad av Tidö-regeringens politik som svenska folket är mest missnöjda med och det är: Skattesänkningarna och den bristfälliga miljö- och klimatpolitiken.
Skattesänkningar och utsläpp ger regeringen lågt betyg >>
Jag förstår att klimatfrågan inte är så intressant i dina högerextrema SD-kretsar, men de flesta av oss är ju faktiskt inte en del av dem.
Därför bör skattefrågan bli en frivillig handling som du och dina gelikar kan personligen ta ansvar för vilket jag märker att du undviker att kommentera. Likt alla andra såsseparasiter är du bara intresserad av att inkassera men själ undvika konsekvenserna av din egen politik.
Varsågod och skicka in en extra frivillig betalning av skatt, ge det som en gåva till skatteverket. Men, likt den parasit alla S-anhängare är så gör de aldrig något frivilligt som de vill belasta andra för.
För övrigt, att citera en opinionsmätning som mäter i bästa fallet 1000-2000 personer ger inte någon verklighetsbild. Det enda det ger är ett trackrecord över tid i förändring av ett fåtal, inte någon helhetsbild vad folket tycker eller anser. Jag kan gå och fråga 1000 SD-anhängare och säga till dig att jag har gjort en opinionsmätning och presentera resultat, men något säger mig att du inte lär vilja läsa den.