2025-06-16, 08:34
Medlem
Blir inte klok på Gabriel. Han är lite snygg. Eller typ söt? Men ändå inte. Ugh. Det är längden va??? Vore han 170 hade ingen ens övervägt honom som partner…

Han kommer bli tunnhårig på huvudet om tre, två, ett.
Citera
2025-06-16, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PonyStar
Feta, äckliga och inkvoterade tjejer. Ingen är naturligt vacker.
Killarna ser i alla fall någorlunda bra ut även om de saknar status, pondus, personlighet och alfa-aura.

I slutändan spelar det dock ingen roll. De är alla bara där för att få 15 minutes of fame, ingen har någon tanke på ett förhållande. Ett gäng nollor som ingen vettig människa lägger ner tid att titta på. Räckte med första avsnittet. Det blev första och sista.

Majoriteten av tjejerna är inte överviktiga. Motivera gärna äckliga också? Nyfiken på hur din hjärncell arbetar.
Citera
2025-06-16, 08:50
Medlem
Malin Sjöström och Julia Franzén är så brutalt lika.

https://filmtopp.b-cdn.net/Media/202...th=810&fit=max
https://static.bonniernews.se/images...d/4x3/2560.jpg
Citera
2025-06-16, 08:54
Medlem
Caroline A-C och Gabriel tror jag skulle vara en dundermatch.

Christopher tycker säkert hon är gullig men 100% att han valde och förmodligen kommer välja henne på dejter framöver för att vara säker på att få en avslappnad och kul dejt i väntan på att kunna dejta de han faktiskt kan se någon form av framtid med.
Citera
2025-06-16, 09:04
Medlem
Fannys liljekullar i hennes generösa sommarklänningsdekolletage (smaka på det ordet!) i dagens avsnitt var de vackraste jag sett se'n jag konfirmerade mig (ja, vi läste för en kvinnlig präst).
Jag blev så kåt så jag grät!
Citera
2025-06-16, 12:12
Medlem
Melodys näsa ser väldigt opererad ut. Nån som vet nåt? Liten näsa är inte alltid de bästa. Liten näsa är fint, men inte alla som passar i det
Citera
2025-06-16, 16:33
Medlem
fonders avatar
Vad är det båda killarna ser i Kamilla? Riktigt tråkig person, dessutom ser ut som 35 år i ansiktet när hon egentligen bara är 24.
Citera
2025-06-16, 17:31
Medlem
Vad tycker ni om att han testkör tjejerna med hångel?

Jag tycker de är lite sliskigt att hångla med så många.

Än så länge är det bara en han kysst.
Citera
2025-06-16, 17:57
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3

Bara man inte hånglar på gruppdejter, med alla inbjudna tjejer (äckligt), så är det väl ok.
Citera
2025-06-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3

Alltid delade åsikter och meningar kring kyssandet. Om man tycker det är sliskigt eller är oskönt kanske inte Bachelor är forumet dit man söker sig. Tycker det är helt rimligt att se hur kemin är i en kyss. Det säger ju jättemycket!
Citera
2025-06-16, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Alltid delade åsikter och meningar kring kyssandet. Om man tycker det är sliskigt eller är oskönt kanske inte Bachelor är forumet dit man söker sig. Tycker det är helt rimligt att se hur kemin är i en kyss. Det säger ju jättemycket!

Ja men hur många måste han kyssa för att få reda på det?

Risken finns ju att nån har munherpes också.
Citera
2025-06-16, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vad är det båda killarna ser i Kamilla? Riktigt tråkig person, dessutom ser ut som 35 år i ansiktet när hon egentligen bara är 24.

Tyckte hon var lite charmig först men nu känns hon rätt oskön faktiskt, tror all uppmärksamhet inte gjorde henne gott ur den synpunkten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in