2025-03-08, 02:14
Medlem
Warhearts avatar
Personligen tycker jag det är personerna som köper såna här tjänster som borde bli bannade. Hur dum är folk egentligen? Existerar inte kritiskt och logiskt tänkande längre?
Citat:
Ursprungligen postat av Matroseni
Inte bara shoppar som mutar admin.

”Greedo” finns det en användare som heter. Säljer massvis med tjänster som ska folk att tjäna pengar. Påstår sig ha MASSOR med gröningar från folk men ingen kan gröna något från honom.

Just nu har har blåst massor med folk i en ”crypto-presale” där folk har investetar pengar i tron att få 5x minst. I ETT ÅR har han lurat folk och sagt ”snart grabbar smäller det”.

Admin gör inte ett skit åt detta och låter han hålla på och sälja sina tjänster som han marknadsför som lagliga med är olagliga. Och admin bannar folk som ifrågasätter honom.

Vissa shoppar är bra, men den där sidan i det stora hela är ett ruttet jävla äpple med en eller fler admins som får betalt av shoppar och metod säljare och låter som fortsätta med sitt skit.
Citera
2025-03-08, 05:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Personligen tycker jag det är personerna som köper såna här tjänster som borde bli bannade. Hur dum är folk egentligen? Existerar inte kritiskt och logiskt tänkande längre?
+1 hjärndöda pundare hela bunten.. Tycker dock att Greedo borde bli bannad och alla som erbjuder liknande tjänster..
Citera
2025-03-08, 15:03
Medlem
Warhearts avatar
Absolut. Är det en scammerverksamhet så ut med skiten. Verkar vara lukrativt dock.
Citat:
Ursprungligen postat av LemoNoss
+1 hjärndöda pundare hela bunten.. Tycker dock att Greedo borde bli bannad och alla som erbjuder liknande tjänster..
Citera
2025-03-08, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Absolut. Är det en scammerverksamhet så ut med skiten. Verkar vara lukrativt dock.

Läs denna tråden bara: https://www.hushboard.biz/forum/view...?f=152&t=88698

Ett år har gått och ingen får tillbaka pengar heller. Greedo har inte svarat på en månad men ändå får han vara kvar och sälja sina andra skit tjänster på forumet.

En tjänst han säljer som han säljer för 45k och säger ska generera 300k i månaden och helt laglig ska man värva personer som ska starta ett företag, ha det stå tomt i två månader sen sjukskriva sig för att få ut sjuklön enligt median lönen inom den bransch man skapat företaget i. Sen ska personen man värvat och gjort det betala en del av sin sjuklön till dig som värvat honom då.

Så jävla efterblivet så det är helt otroligt. Men som sagt han lägger pengar i administrativa ficka för att få fortsätta lura folk på pengar.
Citera
2025-06-16, 15:57
Medlem
Citat:

Ett år har gått och ingen får tillbaka pengar heller. Greedo har inte svarat på en månad men ändå får han vara kvar och sälja sina andra skit tjänster på forumet.

En tjänst han säljer som han säljer för 45k och säger ska generera 300k i månaden och helt laglig ska man värva personer som ska starta ett företag, ha det stå tomt i två månader sen sjukskriva sig för att få ut sjuklön enligt median lönen inom den bransch man skapat företaget i. Sen ska personen man värvat och gjort det betala en del av sin sjuklön till dig som värvat honom då.

Så jävla efterblivet så det är helt otroligt. Men som sagt han lägger pengar i administrativa ficka för att få fortsätta lura folk på pengar.
Det är korrekt. Det har gått mer än ett år och Greedo har inte levererat ett enda öre för det han skriver om i tråden du länkade till. Greedo släppte en ny "metod" för tio dagar sedan. Att Greedo ens har mage att släppa nytt innan han betalat ut pengarna för presale tjänsten är bara vidrigt beteende. Usch.
Citera
2025-06-16, 20:09
Medlem
Försöker regga mig där men får ingen aktiveringslänk skickad till mig.
Har testat att maila admin men inget svar.

Ha de tagit semester redan kanske?
Citera
2025-06-16, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exploreuranus
Försöker regga mig där men får ingen aktiveringslänk skickad till mig.
Har testat att maila admin men inget svar.

Ha de tagit semester redan kanske?
Automatiserat, kolla skräpposten.
Citera
2025-06-17, 11:59
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packo1
Automatiserat, kolla skräpposten.

Exakt. Det hamnar alltid i skräpposten. Jag har en kurrapport där. Där skriver jag ut vilka oljor jag kör på och säljarens namn. Skulle inte sätta mitt namn på det om jag inte utvärderat och varit - och är - nöjd.
Citera
2025-06-26, 00:09
Medlem
Citat:

Får bara upp "You are not authorised to read this forum." när jag försöker gå in på tråden du länkar till. Någon som vet varför den tråden har blivit låst helt plötsligt?

Greedo har blivit nedgraderad till Registered User.
Senast redigerad av Diddynatasi 2025-06-26 kl. 00:22.
Citera
2025-06-26, 03:35
Medlem
Ali-Ahmed-Ghanems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diddynatasi
Det är korrekt. Det har gått mer än ett år och Greedo har inte levererat ett enda öre för det han skriver om i tråden du länkade till. Greedo släppte en ny "metod" för tio dagar sedan. Att Greedo ens har mage att släppa nytt innan han betalat ut pengarna för presale tjänsten är bara vidrigt beteende. Usch.
Har själv köpt en guide av Greedo för att "testa" för skojsskull och det var ett rent jävla skämt. Lustigt att han blir nedgraderad nu.

Om HB tar 10,000 SEK varje månad av eliterna och småbelopp av övriga AAS säljare så bör HBs intäkter ligga på minst 50-100.000 per månad. Varför anställer de inte en moderator som rensar upp och tar hand om forumet för 10K per månad?

Jag börjar tro att admin är med på dessa scams som tillåter det gå så pass lång tid innan de gör något åt saken..

Tittar man tillbaka historiskt på Hushboard så har admin samarbetat med Svea Labs som bestod av pundare och pedofiler där nästan allt var underdoserat. Denna säljare låg under elite säljare i nästan ett decennium och nu har det uppdagats att förra Hushboard moderatorn på HB som gick under namnet GaranT (And*rs Ax*ll Lauri) * = e dessutom brutalt mördade sin fru som han hade två barn med.

Säger en hel del om dess ledning och vilka individer som är bakom det forumet.
Senast redigerad av Ali-Ahmed-Ghanem 2025-06-26 kl. 03:51.
Citera
2025-06-26, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Ahmed-Ghanem
Har själv köpt en guide av Greedo för att "testa" för skojsskull och det var ett rent jävla skämt. Lustigt att han blir nedgraderad nu.

Om HB tar 10,000 SEK varje månad av eliterna och småbelopp av övriga AAS säljare så bör HBs intäkter ligga på minst 50-100.000 per månad. Varför anställer de inte en moderator som rensar upp och tar hand om forumet för 10K per månad?

Jag börjar tro att admin är med på dessa scams som tillåter det gå så pass lång tid innan de gör något åt saken..

Tittar man tillbaka historiskt på Hushboard så har admin samarbetat med Svea Labs som bestod av pundare och pedofiler där nästan allt var underdoserat. Denna säljare låg under elite säljare i nästan ett decennium och nu har det uppdagats att förra Hushboard moderatorn på HB som gick under namnet GaranT (And*rs Ax*ll Lauri) * = e dessutom brutalt mördade sin fru som han hade två barn med.

Säger en hel del om dess ledning och vilka individer som är bakom det forumet.

Självklart är admin med på alla scams, tro inget annat. Om du går till admin och säger att kalle har blåst dig på 100k, vad gör admin? Admin kommer skriva till kalle, vi delar på pengarna, jag bannar han som du har blåst. Från alla GH scams till alla testo scams, admin är med på ALLA.

Du kan tacka de 2 säljarna som fick greedo nedgraderad, Idenex och Apotekshuset, båda är borta från HB. Samband? Eh JA, De tog upp obekväma frågor som admin inte gillade och det bevisar bara att de hade rätt. Idenex fick köra sin annons månaden ut, medans Apotekshuset vart bannade och det var inte för att de gjorde nåt fel mer än att göra admin obekväm. Så tacka dessa legender!
Citera
2025-06-26, 07:29
Medlem
Munkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerryCrewz
Självklart är admin med på alla scams, tro inget annat. Om du går till admin och säger att kalle har blåst dig på 100k, vad gör admin? Admin kommer skriva till kalle, vi delar på pengarna, jag bannar han som du har blåst. Från alla GH scams till alla testo scams, admin är med på ALLA.

Du kan tacka de 2 säljarna som fick greedo nedgraderad, Idenex och Apotekshuset, båda är borta från HB. Samband? Eh JA, De tog upp obekväma frågor som admin inte gillade och det bevisar bara att de hade rätt. Idenex fick köra sin annons månaden ut, medans Apotekshuset vart bannade och det var inte för att de gjorde nåt fel mer än att göra admin obekväm. Så tacka dessa legender!

Intressant. Det är alltså därför Idenex och Apotekshuset försvann? Måste vara rätt mycket affärer de förlorar på detta... Går det över till BM istället tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in