2025-06-12, 18:29
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Tror på åtal juni till September.

Alltså menar du nästa år?
Citera
2025-06-12, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Alltså menar du nästa år?

Nej menar 2025. Åtal nu är väldigt nära.
Citera
2025-06-12, 18:50
Avstängd
Citat:
Tror på åtal juni till September.

Det finns en sak som är bra att han inte är häktad när det drar ut så på tiden. Han kan inte dra av tiden fram till fängelse.
Citera
2025-06-12, 18:53
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det finns en sak som är bra att han inte är häktad när det drar ut så på tiden. Han kan inte dra av tiden fram till fängelse.

Plus att han gör massa korkade saker.. Som INTE kommer vara till hans fördel.
- Hejja! Hejja!
Men för honom.. Hade det varit bäst om han satt häktad.
Citera
2025-06-12, 19:21
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Nej menar 2025. Åtal nu är väldigt nära.

Ok så du tänker åtalet faller nån av de månaderna?
Citera
2025-06-12, 19:55
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Du har så rätt. Chrippa är inte dömd, men har behandlats som multikriminell och som Sveriges värsta brottsling genom alla tider inte bara av Chrippahatarna i denna tråd - utan också offentligt på skitplattformen YouTube av Anjo och Rask till exempel.

Med det sagt, om jag tillåts spekulera, tror jag det är sannolikt att Chrippa kommer att dömas.

Men personligen misstänker jag att Chrippahatarna kommer bli besvikna beträffande påföljden; ty jag tror näppeligen att domstolen kommer anse att Chrippa är samhällets fiende nummer ett. Trots all skit som skrivs om honom i denna tråd från användare som dyrkar jockiboi.
"Samhällets fiende nummer ett", är det nog ingen som påstått. Men visst är man dömd för flera saker såsom misshandel, dopingbrott och narkotikabrott så kan man visst kallas multikriminell. Inget konstigt med det.....multi=flera....
Sen håller jag med dig. Jag tror oxå han kommer dömas framöver och då läggs fler domar till hans digra lista....det är verkligen "gott och blandat"...😁
Citera
2025-06-12, 20:01
Medlem
Han är ju en riktig luffare.
Vill gärna ta del av allt vad det innebär att vara svensk. Men inte bidra ett skit.

Sällan man njuter när någon faller men oerhört njutbart att denna uppblåsta stendumma parasit är på botten nu!!
Citera
2025-06-12, 20:04
Medlem
Citat:

Ja om jag får tippa. Nu kommer så klart några användare sitta och spela Allan Balan när åtal väcks 1/10 och jag sade senast i september.
Citera
2025-06-12, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Kan det bero på att han utreds som han inte kan lägga upp saker på YouTube? han skattade väl inte dom pengarna?
Någon får rätta mig om jag har fel.

jag kan bara gissa. men om jag var hans advokat skulle jag sagt åt honom att hålla sig långt borta från sociala medier då han bara kan ställa till det för sig ännu mera.
Citera
2025-06-12, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
jag kan bara gissa. men om jag var hans advokat skulle jag sagt åt honom att hålla sig långt borta från sociala medier då han bara kan ställa till det för sig ännu mera.
Om du va advokat så hade du vetat att ditt uppdrag handlade om det rättsliga och inget annat.
Citera
2025-06-12, 20:56
Medlem
Citat:
Om åtalet faller så går det inte till rättegång
Citera
2025-06-12, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Om du va advokat så hade du vetat att ditt uppdrag handlade om det rättsliga och inget annat.

och självklart ge goda råd till min klient. det ingår i en bra advokats jobb med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in