Citat:
Ursprungligen postat av
contemptus
Hello flashbackare!
För en härrans massa år sen (runt 2014) köpte jag lappar på TheTripp. Jag minns bara att det var en blå groda på en av dessa, men kan inte erinra mig om substansen eller doseringen. Någon som var med på den tiden och kan bistå med upplysning?
Jag handlade också från The Tripp på den tiden, men kan inte minnas några som det fanns en groda på.
Jag har kvar bilder på dom jag köpte och dom är följande: Blå med vit DNA sträng på diagonalt (25i-Nboh), Fjärilar på Gul/Blå/Råsa bakgrund (25N-Nbome), Shiva (den har jag ingen betäckning på dock), sen en grön bakgrund med ett barn med fjärilsvingar som tittar neråt i sitt knä (den har jag ingen betäckning på dock) och slutligen Rolling Stones tungan på vit lapp (25i-Nboh).
Vad jag minns av dom med DNA strängen på lappen så såldes dom ut billigt pga att dom va väldigt ojämt doserade.
Man kunde se på baksidan att doserat dom med pipett.
Ibland kunde man ta 1 lapp o bli astrippad, ibland fick man ta 3 st för samma effekt. En av mina all time favorites.
Va försiktig med just dessa nbome substanser då folk har dött av dom. Jag har aldrig upplevt något negativt på dom dock. Skulle gärna komma över nbome idag om det gick att lita på.