Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-08, 15:27
Medlem
Sommarfest på gång
2025-06-08, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannesle
En bra beskrivning av denne uppblåsta man. Nu är han mer aktiv än någonsin och har en hel del fans som bekräftar honom… jiiiiises…
Han är ju expert på det mesta, nu är det hälsa som är på tapeten , en av hans ideer är att joderat salt är skadligt samtidigt pratar han om endokrina systemet och har inte ens kopplat jod till sköldkörteln ...
2025-06-08, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Han är ju expert på det mesta, nu är det hälsa som är på tapeten , en av hans ideer är att joderat salt är skadligt samtidigt pratar han om endokrina systemet och har inte ens kopplat jod till sköldkörteln ...
Är det M Boss som menas?
2025-06-08, 15:52
Medlem
Inanna-1921s avatar
GM har fest med ballonger och en skylt med sonens namn, plasttiara och uppsatta teckningar han kanske gjorde när han var 3.
Jag hade velat dö om min mamma hade gjort såhär men samtidigt så förstår jag henne på något sätt, hennes sätt att orka och känna mening.
Det är sorgligt men gulligt på något sätt.
Sonen är nog mindre glad kanske men han är väl van, hoppas hans kompisar och andra i skolan inte pikar honom för detta.

Varför har hon inga vänner IRL som kan stötta och finnas där fysiskt? Ta med henne på grejer, var med i liven, försök att ge en annan input så att ältandet kan pausas lite, det hjälper en del med måendet och så. Har hon bara dessa egoistiska foliehattarna runt sig som bara bryr sig om det handlar om deras vanföreställningar de har?
2025-06-08, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Är det M Boss som menas?
Ja , den store experten som talar om hur allt ligger till i världen . Nu har han ett tag varit arg för att hans musikaliska talang inte gått hem , att kulturrådet i Sverige är korrupt som inte väljer vad han tycker är bra som cirkus och dockteater .

MB menar också att det är fel med föreningar som fack för då kan man inte själv sätta sin lön eller hyresgästföreningen för då får man inte själv bestämma hyra , själv bor han i husvagn som måste flyttas regelbundet ..
2025-06-08, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
GM har fest med ballonger och en skylt med sonens namn, plasttiara och uppsatta teckningar han kanske gjorde när han var 3.
Jag hade velat dö om min mamma hade gjort såhär men samtidigt så förstår jag henne på något sätt, hennes sätt att orka och känna mening.
Sonen är nog mindre glad kanske men han är väl van, hoppas hans kompisar och andra i skolan inte pikar honom för detta.

Varför har hon inga vänner IRL som kan stötta och finnas där fysiskt? Ta med henne på grejer, var med i liven, försök att ge en annan input så att ältandet kan pausas lite, det hjälper en del med måendet och så. Har hon bara dessa egoistiska foliehattarna runt sig som bara bryr sig om det handlar om deras vanföreställningar de har?
Hon vill ju ha människor runt sig som spelar med i hennes vanföreställningar och då passar TikTok bra.
2025-06-08, 16:08
Medlem
Citat:
Ja , den store experten som talar om hur allt ligger till i världen . Nu har han ett tag varit arg för att hans musikaliska talang inte gått hem , att kulturrådet i Sverige är korrupt som inte väljer vad han tycker är bra som cirkus och dockteater .

MB menar också att det är fel med föreningar som fack för då kan man inte själv sätta sin lön eller hyresgästföreningen för då får man inte själv bestämma hyra , själv bor han i husvagn som måste flyttas regelbundet ..
Inte sett gsn på länge..hsn ksnskt bytt konto elket delat ut block
2025-06-08, 16:09
Medlem
Citat:

Hon brukar ha lite olika personer som bor där några dagar som hon säger är vänner men de umgås inte med varandra så det verkar mer som om de är bekanta som bor där istället för hotell när de är i trakten.

GM var hos CF för några månader sedan men hon tillhör ju foliehatt även hon ..
Har hört av GM att när man är utsatt som hon och andra så försvinner de gamla vännerna och även många ur familjen , blir väl inte så mycket gemensamt kvar efter några år
2025-06-08, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Inte sett gsn på länge..hsn ksnskt bytt konto elket delat ut block
Hans konton stängs ned gång på gång och då startar han nya med liknande namn . Han är arg bla på kvinnor som har haft fler partners än några stycken bla eftersom han tror att olika mäns dna lagras i kvinnors kroppar och påverkar de barn de föder , sker tydligen hos bananflugor därav slutsats att det gäller människor
2025-06-08, 16:22
Medlem
Citat:
Hans konton stängs ned gång på gång och då startar han nya med liknande namn . Han är arg bla på kvinnor som har haft fler partners än några stycken bla eftersom han tror att olika mäns dna lagras i kvinnors kroppar och påverkar de barn de föder , sker tydligen hos bananflugor därav slutsats att det gäller människor
Gårcssna in nåt liknande konto
2025-06-08, 16:24
Medlem
Nu har det brunnit i radhus där kommuntjänsteman bor , tydligen kopplat till de som bortförde sina 3 omhändertagna barn i Stockholmstrakten , detta kommer antagligen hyllas hos diverse tiktokare senare idag
2025-06-08, 17:10
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Hon pratade här om dagen om någon vännina som ville ta henne utomlands. Men såklart tackade hon nej till det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in