Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-04, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebliti
Du var fel på det igen.
Förstår du nu det många andra har skrivit i flera trådar du varit mycket aktiv i. I dagens samhälle finns det tjejer som ser det som en inkomstkälla att anmäla för våldtäkt. Det är något som du med all statistik har sagt inte finns eller inte är vanligt. Men med den nya samtyckeslagen har det vänts upp och ned. Det är alldeles för lätt att ta ett ONS, skriva ett mess till en kompis om att du blivit utnyttjad, eller diktera en historia för vänner som omeldebart hävdar att du minsann har blivit våldtagen och måste anmäla.
Eller som det verkar i detta fallet att man skyller en otrohet på våldtäkt för att casha in.
I detta fallet gick det bra för killen, polisen var snabbt på den och genomskådade tjejen. Men i andra fall blir killen oftast häktad direkt, till och med dömd i TR, för att sedan frias i HR för något som inte ens skulle ha varit en häktning. Då är det dock redan för sent för killen som för alltid kommer att ses som en våldtäktsman. För att inte tala om de som också har blivit dömda på väldigt konstiga grunder.
Det här är SKIT, för det sabbar så mycket för de faktiska våldtäktsoffer som finns. Det gör att tjejer till slut kanske inte anmäler en "riktig" våldtäkt.

Nej, jag brukar inte ha fel. Jag har haft rätt i minst fem ärenden, i mina spekulationer

Men i detta ärende hade jag fel i min spekulation. Du har också fel i din spekulation. Alla i tråden har fel I sina spekulationer, gällande detta ärendet.

Kvinnan var otrogen mot sin pojkvän, när han upptäckte detta, så misstänks det att 21-åringen och hennes pojkvän smed planer tillsammans om att sätta dit målsägande falskt för våldtäkt. Det var smsen mellan 21-åringen och pojkvännen som avslöjade dem bla. Nu står båda misstänkta för brott, 21-åringen för falsk tillvitelse och pojkvännen för medhjälp. Pojkvännen är i övrigt tidigare dömd för misshandel och våldsamt motstånd. Man undrar ju nu över hans roll i soppan.
Citera
2025-06-04, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Problemet är inte om det eventuellt sitter någon oskyldig i våra fängelser oavsett brott. Problemet är att det springer massor med våldtäktsmän ute på våra gator, varav de flesta är av utomeuropeisk bakgrund. Varför vill du göra det svårare för MENA-våldtäktsmän att åka fast? Godhetsknarkande vänsterbliven feminist som vurmar för ännu mer berikande mångkultur eller?

De borde ju se, på detta fall, att rättsväsendet är noga med sina utredningar, så att ingen oskyldig ska dömas falskt för våldtäkt. Kollar tom igenom mobiltelefoner på den som anmäler en våldtäkt.
Citera
2025-06-04, 19:26
Medlem
HeroNeros avatar
Så jävla fel att hitta på en massa våldtäkter!
Citera
2025-06-05, 01:31
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nu visar det sig att 21-åringen har haft sex med målsägande. Och det misstänks att hon i maskopi med sin pojkvän tänkt sätta dit målsägande falskt för våldtäkt. Hennes pojkvän är för övrigt tidigare dömd för misshandel och våldsamt motstånd. Man undrar ju nu hur pass stor roll pojkvännen spelar i det hela. Det är deras SMS med varandra osv som gjorde att häktningen av 21-åringen gick så fort, snabbt avslöjade.

Låt oss begrunda ett av dina tidigare inlägg i denna tråd, alla läsare kan se att det är rätt ofta som du har käpprätt åt helvete fel och inte vill du erkänna det heller ☺️

Citat:
Jag menar precis det jag skriver: jag tror inte 21-åringen och målsägande har haft sex med varandra. Hade de haft sex så hade det tagit längre tid än bara 8 timmar att finna bevis som gör att de sedan häktar henne för falsk angivelse.

Hade de haft sex, hade ju en ord står mot ord situation uppstått. Och då hade polis och åklagare fått vända på fler stenar innan de fått en bild av vad som verkar ha hänt. Det tar längre tid än 8 timmar.

Så jag tror att 21-åringen och målsägande inte har haft sex. De var förmodligen inte ens i närheten av varandra. Kanske rentav i olika städer vid den påstådda "våldtäkten". Och det kunde åklagare och polis se bevis för. Och därmed snabbt inse att detta med stor sannolikhet rör sig om falsk anklagelse. Och häktar 21-åringen för detta.

Alternativt att 21-åringen har påstått att målsägande har våldtagit 21-åringens kompis tex. Vilket kompisen dementerar och åklagare och polis ser att våldtäkt inte kan vara fallet. Och att det därmed troligen rör sig om falsk angivelse. Och 21-åringen häktas för detta.

Just tidsaspekten på 8 timmar mellan anklagelse till häktning, gör att jag tror att inget sex har förekommit. Hade 21-åringen och målsägande haft sex hade det helt enkelt tagit längre tid än så att utreda om det var våldtäkt eller falsk angivelse.
Citera
2025-06-05, 01:40
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Nej, jag brukar inte ha fel. Jag har haft rätt i minst fem ärenden, i mina spekulationer

Men i detta ärende hade jag fel i min spekulation. Du har också fel i din spekulation. Alla i tråden har fel I sina spekulationer, gällande detta ärendet.

Kvinnan var otrogen mot sin pojkvän, när han upptäckte detta, så misstänks det att 21-åringen och hennes pojkvän smed planer tillsammans om att sätta dit målsägande falskt för våldtäkt. Det var smsen mellan 21-åringen och pojkvännen som avslöjade dem bla. Nu står båda misstänkta för brott, 21-åringen för falsk tillvitelse och pojkvännen för medhjälp.

Vill påminna dig om det här inlägget. Återigen hade du fel.

(FB) Malmö: 21-årig kvinna häktad för att ha anmält en påhittad våldtäkt (2025-04-22)
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-06-05 kl. 01:43. Anledning: Tillägg
Citera
2025-06-05, 17:06
Medlem
Eren-Jaegers avatar
FUP: https://gofile.io/d/SRcyYy
Citera
2025-06-05, 18:39
Medlem
Actionables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
FUP: https://gofile.io/d/SRcyYy
Vi tackar!

Så fruktansvärt trashig kvinna vi har att göra med. Jag skiter i vem hon knullar på toaletten, men varför i helvete skall hon sedan försöka förstöra andra människors liv, och sen sitta och försöka ljuga och ljuga när hon är helt uppenbart överbevisad?

Straffmätningen skall bli väldigt intressant att se.
Citera
2025-06-05, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vill påminna dig om det här inlägget. Återigen hade du fel.

(FB) Malmö: 21-årig kvinna häktad för att ha anmält en påhittad våldtäkt (2025-04-22)

Precis som alla andra i denna tråd. Det du håller på med är i övrigt sandlådenivå. Jag har haft rätt i minst fem fall. Så lägg ner dina dumheter.

Verkar som att 21-åringen var otrogen mot sin sambo. Sambon kom på 21-åringen och mannen inne på toaletten. Sambon misshandlar mannen som 21-åringen har legat med.

Polisen söker efter 21-åringens sambo då han är misstänkt för misshandel av mannen 21-åringen har legat med på toan.

21-åringen försöker också desperat be Sambon om ursäkt för otroheten. Och försöker få tag på honom för att få honom att hålla sig undan från polisen. Sambon vill inte veta av 21-åringen efter otroheten.

21-åringen jagas av polisen som förhör henne gällande misshandeln som hennes sambo är misstänkt för. De topsar henne.

Hon försöker fortsatt desperat få tag på sin sambo och be honom om ursäkt. Och sedan börjar hon skriva att de behöver ha "samma historia".

Verkar som hon tänker att sambon ska komma lindrigare undan kring misshandeln han äf misstänkt för, om hon säger till polisen att den misshandlade (som hon var otrogen med) våldtagit henne.

Jag har bara två saker att säga: bra polisutredning. Och stackars stackars målsägande, som först blur misshandlad och sedan falskt anklagad för våldtäkt.
Citera
2025-06-05, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Actionable
Vi tackar!

Så fruktansvärt trashig kvinna vi har att göra med. Jag skiter i vem hon knullar på toaletten, men varför i helvete skall hon sedan försöka förstöra andra människors liv, och sen sitta och försöka ljuga och ljuga när hon är helt uppenbart överbevisad?

Straffmätningen skall bli väldigt intressant att se.

Stackars målsägande... först misshandlad av 21-åringens sambo. Sedan falskt anklagad för våldtäkt av 21-åringen. I ett förmodat försök från 21-åringen att hennes sambo ska få ett lindrigare straff för misshandeln?
Citera
2025-06-05, 20:55
Medlem
Jag tänkte först att tjejen var elakt kalkylerande, men efter att ha läst FUP:en tycker jag lite synd om henne. Vilken bottenlöst tragisk, osäker, rädd och feg människa. Jag hoppas verkligen att hon får hjälp och stöd sedermera i fängelset. Hennes kille framstår bara som en random aggressiv fylleboxar-dåre.
Senast redigerad av Partlow 2025-06-05 kl. 21:17.
Citera
2025-06-05, 21:20
Medlem
"Polisen har dessutom säkrat övervakningsfilm där kvinnan och den tillfällige älskaren går in på krogtoan tillsammans. Och där man ser hur sambon följer efter dem."

Eh, så sambon var med på noterna? Han tyckte det hela var helt okej? Jag är för gammal för det här...
Citera
2025-06-05, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
"Polisen har dessutom säkrat övervakningsfilm där kvinnan och den tillfällige älskaren går in på krogtoan tillsammans. Och där man ser hur sambon följer efter dem."

Eh, så sambon var med på noterna? Han tyckte det hela var helt okej? Jag är för gammal för det här...
Han anade väl? Han är dessutom svartsjuk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in