2025-05-24, 21:37
Medlem
Vad säger folket om de rosa ksalolen på 0,5 mg som verkar finnas överallt här i Stockholm just nu?
Citera
2025-05-25, 18:25
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
Någon som vet hur Rezolam är jämfört med Ksalol?
Citera
2025-05-26, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmackSnack
Vad säger folket om de rosa ksalolen på 0,5 mg som verkar finnas överallt här i Stockholm just nu?
Besvarar min egen frågeställning om någon annan snubblar över dessa.

Fungerar som de ska. Kändes jämna i styrka men även något underdoserade i sann ksalol-anda. Förmodligen grymma i nedtrappningssyfte men lite för svaga t om för mig som inte har nån benso-tolerans.

Ser att många giriga horor till kranar säljer dem för samma ockerpriser som de klassiska blå kartorna (som alltså är dubbelt så starka). Även sett att folk lite smidigt "glömmer" att nämna färgen på ksalolen de säljer i sina menyer förmodligen så se till att ni har koll på styrkan osv innan affär.. Måste ha landat en fet jävla leverans av dessa precis innan helgen då de plötsligt syns överallt här i Stockholm.
Citera
2025-05-26, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Hej en bekant stötte på 2mg Xanax som är märkta U94. Fixar film på dom
Hört att dom är populära, har ni stött på?
30st/burk.
https://imgur.com/a/55d9tRz
De där är svinbra rakt igenom! Stenhårda stavar som bjuder på en helt brutalt bitter smak-sensation alá Alprazolam.
Citera
2025-05-26, 23:06
Medlem
Citat:
De där är svinbra rakt igenom! Stenhårda stavar som bjuder på en helt brutalt bitter smak-sensation alá Alprazolam.

Nå något nytt torka ( torkan ) kring blåa ksalol finns ju men de priserna i bulk som fanns för ja i princip bara något år sedan verkar ej finnas gräver man lite och ska köpa bulk kanske man kan finna det för 7-10 kr sen på gatan pratar vi dyrt 300-400 kartan jag menar standard var 800-900 för 7 kartor !!! Det kan ju vara en av de mest eftertraktade drogerna på marknaden som faktiskt säljer av mest också
Citera
2025-05-27, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Nå något nytt torka ( torkan ) kring blåa ksalol finns ju men de priserna i bulk som fanns för ja i princip bara något år sedan verkar ej finnas gräver man lite och ska köpa bulk kanske man kan finna det för 7-10 kr sen på gatan pratar vi dyrt 300-400 kartan jag menar standard var 800-900 för 7 kartor !!! Det kan ju vara en av de mest eftertraktade drogerna på marknaden som faktiskt säljer av mest också
Ja jösses. Betalade ungefär 4000 kr för 1000 st (67 kartor) i fjol liksom. Känns jävligt avlägset!
Citera
2025-05-27, 02:41
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:

va? är ksalol ute på gatorna igen?
Citera
2025-05-27, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
va? är ksalol ute på gatorna igen?

Lol bor du uppe i Boden
Citera
2025-05-27, 07:45
Medlem
Citat:
Ja jösses. Betalade ungefär 4000 kr för 1000 st (67 kartor) i fjol liksom. Känns jävligt avlägset!

Det var standard 2.5-4 max nu ligger bulk förmodligen på 8-10 ? Obs bulk gatu led mycket dyrare
Citera
2025-05-27, 17:27
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Lol bor du uppe i Boden

det har ju varit dött i hela sverige i ett år nu? nej jag bor i en stor svensk stad
Citera
2025-05-27, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
det har ju varit dött i hela sverige i ett år nu? nej jag bor i en stor svensk stad

Finns , finns det. Finns att köpa på olika clearnet sidor som faktiskt är billigare än på ”gatan” då ere dock hela grejen med btc / monero som blir hårdare och hårdare i synnerhet större belopp som brukare äre nog lugnt är väl bara använda safello tror de matchar priserna ganska bra på gatan kostar kartan 400 spänn minst liksom.. bulk 7-10 kr vad jag sett på onion .. finns nog i Skåne också ., men helt klart inte lika lätt och smidigt som ja bara för nått år sedan och efterfrågan känns ju astronomisk så undrar ju lite varför folk inte hämtar in kommer ju mycket ”substitut” som stavar etc som nog ganska är enkelt , beställa råvaran från Kina en billig stans press maskin gör nog jobbet en burk och en etikett med Xanax 2 mg t e x ja menar kunderna kommer köpa o de som säljer måste ju ta in annat däremot så är det som på
Börsen kan nog vända ganska snabbt kan ju komma in en stor jävla laddning piller och priserna börjar återgå till standard
Citera
2025-05-29, 12:52
Vad är det i dom där indiska alprazolamen? Smakar enbart mjöl. Höll på bli lurad tror jag, åt en och sprang ikapp snubben direkt och lämna tillbaka skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in