2025-05-26, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Ser bara hennes solskadade hud.

Man kan ju undra hur många som köper skiten, Hanna får väl typ en oskattad enkrona för alla som går in på länken och sen nån tjugolapp för de som köper.
Känns lite sådär att pusha så hårt för nån skit-produkt.
Citera
2025-05-26, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Varför skall hon ha plastblommor i varenda grej hon filmar hemma? Tycker hon det ser ”proffsigt” ut?
Har undrat detsamma hela tiden… snyggt är det inte.
Citera
2025-05-26, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
H har lagt till ”husägare” i sin bio på Instagram. Vad jag minns så är det ett radhus MEN som är köpt som en bostadsrätt.
I så fall är jag också ”husägare” till min bostadsrätt.
Visst det är en liten sak att reagera på, men hon får det att låta så ”speciellt”, ännu mer när hon i princip inte ens verkar trivas.

Hahaha nej men alltså, det är ju inkorrekt. Man är inte husägare om man har bostadsrätt. Hon äger ju inte sitt hus.
Citera
2025-05-26, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilde76
Hjälp, hur orkar man nagelfara precis allting?
Ska hon skriva radhusägare eller vad ska hon skriva?

Nej inte det heller. Hon äger ju nämligen inte sitt hus eftersom det är en bostadsrätt.
Citera
2025-05-26, 22:10
Medlem
Någon mer som verkligen bara blev äcklad av smakvideon av normal-chokladen. Smasket, hur chokladen ser ut osv osv. Hu!
Citera
2025-05-26, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BulleBeck
Någon mer som verkligen bara blev äcklad av smakvideon av normal-chokladen. Smasket, hur chokladen ser ut osv osv. Hu!

Jag blev inte direkt sugen när den som provsmakade har gjort en gastric by pass och har ruttna tänder som ramlar ur lite då och då.
Att betala 77 :- för en chokladkaka från Normal är inte heller attraktivt.
Citera
2025-05-26, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Ja ögonserum! Kom o köp! Jävla tjat. Ser ingen skillnad
jo då, på ena filmen har hon en lampa/fönster mot ansiktet, på andra inte 😉
Citera
2025-05-26, 23:04
Medlem
det var den tråkigaste, torraste sk testvideon jag någonsin sett
Citera
2025-05-26, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BulleBeck

Kände exakt samma. Försöker sig på nån asmr i öppnandet av förpackningen, och sen bara svinäckliga naglar och fingrar som kladdar med chokladen. Och smasket! Usch, mår fan illa.
Citera
2025-05-27, 08:38
Medlem
Kors i taket!!! Hanna ska äntligen gå till en frisör. Idag blir det en konsultation om vad dom kan göra med hennes "barr:. Hon måste tydligen göra något åt sitt hår inför det omtalade bröllopet i sommar. Det var uppenbarligen något sådant som måste till för att få H till en frisör, hoppas att hon kommer fortsätta gå till dit även i fortsättningen för det behöver hon ju verkligen!
Citera
2025-05-27, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Kors i taket!!! Hanna ska äntligen gå till en frisör. Idag blir det en konsultation om vad dom kan göra med hennes "barr:. Hon måste tydligen göra något åt sitt hår inför det omtalade bröllopet i sommar. Det var uppenbarligen något sådant som måste till för att få H till en frisör, hoppas att hon kommer fortsätta gå till dit även i fortsättningen för det behöver hon ju verkligen!

Brukar man ha en enskild tid för att bara prata? Det gör man väl i början av ett vanligt frisörbesök… men känns som en grej Hanna gör, hon vill ha pratmöten innan hon vågar göra något, tex tandläkare, efterkontroll hos barnmorskan…

Sen känns det som en miss att stylea håret innan och säkert har hon haft i produkter nu på morgonen. Om frisören ska kunna ge råd är ju bäst att bara ha nytvättat hår utan något fix eller några produkter, så det går att se hur håret beter sig…
Citera
2025-05-27, 08:52
Medlem
Konsultation med frisör?? Brukar man göra sånt? Frågar uppriktigt då jag aldrig hört begreppet förut. När jag går till frisören så frågar hon hur jag vill ha det och sedan klipper det. Inte så att vi bestämmer frisyr och sen bokar vi tid annan dag?🤨
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in