2025-05-11, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeandfreaky
Den enda.skillnaden som brukaren märker är Bra lukt, starkt.rus och lungsveda, molekylärt.är det exakt samma. Går inte se eller känna skillnad för det är ingen
Du vet du.
Citera
2025-05-15, 15:02
Medlem
obe*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarligGrabb
Någon som hört nått om dem hära nya Lamousse som cirkulerar, väldigt ljusa o bryts nästan ner som rent kief/pulver, stinker gräns men kickar endast i huvudet.

Stämplad Calibroz goldenmousse, Hollywood.

Den där skiten kmr fanimig i tusen olika förpackningar.
Sett L.A MOUSSE (blå etikett), en annan som hette Californie Mousse "traditional hashish" hahahaha.
Och en annan där etiketten blänkte och hette nåt med Moon.

Men alla var samma skit, stötte på det där pulvret förra året i vintras då var det mer grön nyans över det.. Dessa var lite mer åt beige hålet med lätt grön nyans. Sämre får man leta efter imo.
Senast redigerad av obe* 2025-05-15 kl. 15:04.
Citera
2025-05-15, 15:38
Medlem
ZenoElias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obe*
Den där skiten kmr fanimig i tusen olika förpackningar.
Sett L.A MOUSSE (blå etikett), en annan som hette Californie Mousse "traditional hashish" hahahaha.
Och en annan där etiketten blänkte och hette nåt med Moon.

Men alla var samma skit, stötte på det där pulvret förra året i vintras då var det mer grön nyans över det.. Dessa var lite mer åt beige hålet med lätt grön nyans. Sämre får man leta efter imo.

Den skiten dyker upp emellanåt i mina trakter. 10g/500kr såldes den för senast. Undrar vilka dårar som vill prångla ut skräpet på marknaden
Citera
2025-05-15, 15:47
Medlem
obe*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenoElia
Den skiten dyker upp emellanåt i mina trakter. 10g/500kr såldes den för senast. Undrar vilka dårar som vill prångla ut skräpet på marknaden

Kostar 150euro för en platta (på nätet -clearnet) Men säljs som premium. Gillar inte den, händer knappt nått.
Kanske existerar en legit sort nånstans som är bra? 🤣

bild
Senast redigerad av obe* 2025-05-15 kl. 15:50.
Citera
2025-05-15, 15:48
Medlem
obe*s avatar
dubbelpost..
Citera
2025-05-15, 15:49
Medlem
Citat:
Kostar 150euro för en platta (på nätet -clearnet) Men säljs som premium. Gillar inte den, händer knappt nått.

bild
Skitröka helt enkelt, tror att langarna kommer fatta när dom flesta slutar köpa, är fan torsk men även jag vill inte inhalera dedär... Man får invänta tills det är värt det att röka igen
Citera
2025-05-15, 15:51
Medlem
obe*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Skitröka helt enkelt, tror att langarna kommer fatta när dom flesta slutar köpa, är fan torsk men även jag vill inte inhalera dedär... Man får invänta tills det är värt det att röka igen

Exakt. Nejfan hellre utan än röka den där skiten.
Citera
2025-05-15, 17:03
Medlem
Citat:
Exakt. Nejfan hellre utan än röka den där skiten.

Samma här, rökte cirkus 4-5g om dagen bra länge fram tills La moussen kom
Tror dock att La moussen och allt annat skit som florerar kommer stanna kvar länge eftersom nya rökare inte vet nått annat.
Citera
2025-05-15, 18:42
Medlem
obe*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Tror dock att La moussen och allt annat skit som florerar kommer stanna kvar länge eftersom nya rökare inte vet nått annat.

Gissa vad det var för brun I den där containern som beslagtogs för några månader sen. 1.5 ton mus skit 🤣
och vem har fuckat hela marknaden även en del i Europa?
Börjar på F slutar på trot.
Citera
2025-05-16, 14:11
Medlem
Såå nu när det inte går att röka från svenska marknaden har någon brutit sig loss? Någon som beställer från Eu? Har beställt en platta från Spanien inväntar leverans, även intressant om någon har försökt beställa direkt från farms som någon på 🍄 gör och säljer dom till riktigt överpris, hörde omerta plattor ligger på ca 370-470 euro. Just nu röker jag bra Gröning, men ändå så är man sugen på en redig fin sift, grönt är ju starkare än lamouse så rekommenderar att gå över tills dess sålänge
Citera
2025-05-16, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Vettefan, dom tjänar inte bra pengar till folk som knappt röker, dom tjänar pengar mest på folk som röker mycket och knätchar en 5/10 i veckan, tror skadorna syns för min langare börja sälja slajf o tram 💀 innan sålde han bara bra röka. Sprid ordet, produkten är värdelös om den bara sitter på plats, dom storrökare jag känner har slutat köpa lamoos skiten för ett tag sen med mig, tillslut kommer dom va tvungna att köpa in bättre även om de blir dyrare
Citera
2025-05-16, 18:01
Medlem
obe*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Såå nu när det inte går att röka från svenska marknaden har någon brutit sig loss? Någon som beställer från Eu? Har beställt en platta från Spanien inväntar leverans, även intressant om någon har försökt beställa direkt från farms som någon på 🍄 gör och säljer dom till riktigt överpris, hörde omerta plattor ligger på ca 370-470 euro. Just nu röker jag bra Gröning, men ändå så är man sugen på en redig fin sift, grönt är ju starkare än lamouse så rekommenderar att gå över tills dess sålänge

Räcker med att åka till Malmö imo så börjar det redan dyka upp bra grejer från riktiga farms. Tar du bron över så dyker det upp ännu mer såklart. Men svårt att hitta om du inte har kontakt.
Priserna har dock gått upp som fan för bra drysift.
8-10k danska /plattan.

Hört att dom där jävlarna bokar upp kanske 4 år av produktion framöver hos bonden. Ingen annan kan köpa osv. Bastards.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in