2025-05-05, 19:21
Medlem
Tjena

fick cocillana utskrivet och tog som vilken vanlig individ lite väl mycket 60ml för att mysa lite

nu är det kväll så jag tog mina Leregigan som jag brukar och kom sen på lite sent att Prometazin reagerar med EMHK i hostmedicinen. Så jävla korkat för jag satt och läste om Lean/Purple drank tidigare idag efter jag hade nått minne av att Lil Wayne mfl brukade dricka nån blandning, har ju fått alternativet till Leregigan utskrivet som heter Prometazin

Så 60ml cocillana och 75mg leregigan

Ska jag chilla eller ringa ambulans? Lysande av min läkare att inte nämna det hela.
Citera
2025-05-05, 19:59
Medlem
Eromars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marxus

Ska jag chilla eller ringa ambulans? Lysande av min läkare att inte nämna det hela.

Skyll inte på läkaren när du överdoserar...
Ja risken finns att du kan dö nu.

Risken ökar dessutom om du är sjuk.
Senast redigerad av Eromar 2025-05-05 kl. 20:03.
Citera
2025-05-09, 06:55
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marxus
Tjena

fick cocillana utskrivet och tog som vilken vanlig individ lite väl mycket 60ml för att mysa lite

nu är det kväll så jag tog mina Leregigan som jag brukar och kom sen på lite sent att Prometazin reagerar med EMHK i hostmedicinen. Så jävla korkat för jag satt och läste om Lean/Purple drank tidigare idag efter jag hade nått minne av att Lil Wayne mfl brukade dricka nån blandning, har ju fått alternativet till Leregigan utskrivet som heter Prometazin

Så 60ml cocillana och 75mg leregigan

Du kunde ju sagt till läkaren att "Du, jag tänkte ta en betydligt högre dos av Cocilla än den rekommenderade samt blanda med Lergigan. Kan det vara farligt?". Då hade h*n säkert sagt en hel del om det hela... 🙄...
Citera
2025-05-09, 12:28
Avslutad
skärp dig det är ingen fara har druckit en hel flaska 1L och tagit lergigan för o motverka den extrema klådan man får av just etylmorfin... Kliar mig tills jag blöder på stort sätt alla delar av kroppen jag kommer åt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in