2025-05-05, 17:16
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Varför har de med s.k. experter som inte verkar ha något sexliv själva?! De säger ofta ungefär "Attraktionen kan komma". Nej, den första kvarten du träffar någon så vet du om attraktion finns eller inte.

Det tar en kvarts sekund.

Citat:
Ursprungligen postat av honn
Bartendern är söt, fin och snygg på ett charmigt sätt, inte som en playboy eller nån som försöker se ut som en playboy såsom Sam.

Vill du gränsla honom och sakta glida ner på hans påle? Suga honom? Eller bara hångla?

Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Genuint nyfiken på om du under tidigare säsonger av GVFÖ här på Flashback gjort prognoser likt detta och hur det i så fall gått? Antingen är du helt ute och cyklar eller så har du rätt, vore bara intressant att veta.

Pratar du om prognosen gällande Dennis ev feeder-fetish? Eller om det jag skrev om Ebba och Pontus?

Jag bokför inte alla rätt jag har, eftersom det skulle ta för lång tid. Men du kan söka på mitt användarnamn i det här ämnet.
Citera
2025-05-05, 17:49
Medlem
Måste dom åka på så tråkiga bröllopsresor?
Jag fattar att SVT inte kan lägga massa pengar på det, men jag hade hellre tittat på en lyxresa till Maldiverna än glamping i en skog, eller en stuga omgiven av ogräs och utedass.
Dom kan väl iallafall få en resa till nåt europeiskt land.
Citera
2025-05-05, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Bartendern är söt, fin och snygg på ett charmigt sätt
Håller med! Och han är superredo att gå in i ett seriöst förhållande, att ha en positiv inställning, bjuda till, visa förståelse, kommunicera….en toppkille hittills.
Citera
2025-05-05, 18:06
Medlem
Jag är glad att två av experterna idag uttalade att programmet går ut på att man ska utmana sina mönster (eller nåt i den stilen). Verkar överenskommet att detta ska förtydligas. Därmed tycker jag svt skärpt till sig, efter några ganska oblygt dramaförhärligande säsonger.
Citera
2025-05-05, 18:08
Medlem
Allt hänger ju på redigeringen givetvis men hittills är det svårt att bortse från Amandas ohärliga attityd. Hoppas hon får stöd att ”utmana sina mönster” och utvecklas åt det aningen mer ödmjuka hållet. Alexander blir alltmer osäker och marginaliserad.
Citera
2025-05-05, 18:11
Medlem
Härlig scen när Jannika och Dennis skrattar när de spelar sexkortspelet i sängen. Så fin närhet och trygghet och glädje mellan dem!
Citera
2025-05-05, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Jag är glad att två av experterna idag uttalade att programmet går ut på att man ska utmana sina mönster (eller nåt i den stilen). Verkar överenskommet att detta ska förtydligas. Därmed tycker jag svt skärpt till sig, efter några ganska oblygt dramaförhärligande säsonger.

Fast hon som snackade med Sam, hon stammade och lät osäker när hon skulle säga det där. Så det var nog under galgen som hon sa det.
Citera
2025-05-05, 18:21
Medlem
Jannika har ett riktigt fint ansikte. Hon skulle banta bort de där höfterna och rumpan, då skulle hon vara väldigt attraktiv.
Citera
2025-05-05, 18:31
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Han har ett litet stråk av inte lyssna men det är bara charmant i hans fall. När Denise tog upp det hade han inte taggarna utåt. Hon tog också upp det på ett städat viss. Gillar henne också. De verkar vara harmoniska båda två. Fortsätta tillsammans kommer de nog dock inte att göra.

Ingen kvinna tycker det är charmant men män tycker han är attraktiv, det är ju noterat i tråden.
Citera
2025-05-05, 19:17
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve

Helt enig!
Citera
2025-05-05, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis

Amanda är nog inte superlätt att leva med, men ändå bra säga ifrån inte hamna i nåt vardagslunk, dödar ju den lilla romans som byggts upp. Men hon är lika medskyldig med sina rutiner, jobb och träning. Tror det blir svårt ändå, han är nog lite för sävig.

Säga ifrån vadå exakt?
Killen är för fan sjuk och har as mycket på jobbet.
När han kommer hem ska han också få höra hur jävla värdelös han är som partner?
Alltså! Det är precis sånt här varför ingen pallar med Svenska kärringar längre.
Hejdå!!
Citera
2025-05-05, 20:04
Medlem
Crapmagics avatar
När kommer avsnittet "Bröllopsresan"? som är patenterat i alla länder utom den svenska versionen eftersom det inte har nått med den svenska kulten att göra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in