Citat:
Ursprungligen postat av
Ohshit.Cuntwell
Om det fanns något logiskt fel i det jag skrev skulle du kunna beskriva det utan en vägg av svammel.
Att TS inte är den enda mannen innebär inget logiskt fel i det jag skrev, du har misslyckats att belägga ett fel alltså.
Som jag skrev innebär det också stor risk för att mannens gener inte sprids vidare om han väljer en kvinna som knullar med alla. Då är risken stor att en annan man gör henne gravid och TS tar hand om en annan mans barn. Det stridet helt emot mäns genetiska drivkrafter som verkar för att mannens gener sprids vidare.
Mycket bättre att satsa på en fertil kvinna som inte knullar runt.
Men nu är det ju så att TS kk
förut har legat med 90 män. Hon gör det
inte nu. Nu ligger hon
bara med TS, som hon är kär I. Så det finns
ingen risk att hon blir gravid med någon annan man. Såvida hon inte har sparat och fryst ner deras sperma och inseminerar sig med den. Vilket låter osannolikt att hon skulle göra.
TS har alltså chans att bli den som får befrukta sin kk. Och sedan stanna trofast med henne och få fler små knoddar.
Men om TS drar från kvinna till kvinna, så kommer
ingen kvinna vilja föda hans barn. Utan de kommer välja trofasta män att få barn med. Och TS kommer inte få sprida sina gener.
Trofasthet behöver alltså gå åt två håll. Både från mannen och från kvinnan. Och gälla här och nu och framåt.