Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-03, 12:18
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är snarare du som inte förstår logik.

Läs hela mitt inlägg, så janske du förstår.

Vill TS ha barn, så bör han satsa på sin 28 åriga kk som är kär i honom.

Just att hon är kär I honom, främjar hennes vilja att vara honom trogen och föda hans barn.

Tappade intresset för ditt långa inlägg när du började med ett felaktigt påstående. Om du tror det finns något logiskt fel i det jag skrev borde du kunna peka på detta utan en vägg av svammeltext.

Som min professor sa till mig, vet man vad man talar om fattar man sig kort, har man ingen aningen svamlar man en massa så att folk tror det finns något vettigt där.

Och nej, som jag skrev finns det stor risk för en kille att satsa på en tjej som ligger med alla. Det kan sluta med att han tar hand om en annan mans barn och att hans gener inte sprids vidare.
Senast redigerad av Ohshit.Cuntwell 2025-05-03 kl. 12:33.
Citera
2025-05-03, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Tappade intresset för ditt långa inlägg när du började med ett felaktigt påstående. Om du tror det finns något logiskt fel i det jag skrev borde du kunna peka på detta utan en vägg av svammeltext.

Som min professor sa till mig, vet man vad man talar om fattar man sig kort, har man ingen aningen svamlar man en massa så att folk tror det finns något vettigt där.

Det var inte ens ett långt inlägg jag skrev och knappast svammel. Läs det, det hade din professor rått dig att göra.

Men du vågar inte. För du vet någonstans att jag har rätt.

TS är inte den enda mannen på jorden. Hälften av befolkningen är män, andra hälften är kvinnor. Gör beräkningen själv över hur man som man smidigast får sprida sina gener: genom tvåsamhet.

TS borde satsa på sin kk som är kär I honom. Om det är sprida sina gener som är intressant för honom.
Citera
2025-05-03, 13:09
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Det var inte ens ett långt inlägg jag skrev och knappast svammel. Läs det, det hade din professor rått dig att göra.

Men du vågar inte. För du vet någonstans att jag har rätt.

TS är inte den enda mannen på jorden. Hälften av befolkningen är män, andra hälften är kvinnor. Gör beräkningen själv över hur man som man smidigast får sprida sina gener: genom tvåsamhet.

TS borde satsa på sin kk som är kär I honom. Om det är sprida sina gener som är intressant för honom.

Om det fanns något logiskt fel i det jag skrev skulle du kunna beskriva det utan en vägg av svammel.

Att TS inte är den enda mannen innebär inget logiskt fel i det jag skrev, du har misslyckats att belägga ett fel alltså.

Som jag skrev innebär det också stor risk för att mannens gener inte sprids vidare om han väljer en kvinna som knullar med alla. Då är risken stor att en annan man gör henne gravid och TS tar hand om en annan mans barn. Det stridet helt emot mäns genetiska drivkrafter som verkar för att mannens gener sprids vidare.

Mycket bättre att satsa på en fertil kvinna som inte knullar runt.
Citera
2025-05-03, 13:23
Medlem
Citat:
Om det fanns något logiskt fel i det jag skrev skulle du kunna beskriva det utan en vägg av svammel.

Att TS inte är den enda mannen innebär inget logiskt fel i det jag skrev, du har misslyckats att belägga ett fel alltså.

Som jag skrev innebär det också stor risk för att mannens gener inte sprids vidare om han väljer en kvinna som knullar med alla. Då är risken stor att en annan man gör henne gravid och TS tar hand om en annan mans barn. Det stridet helt emot mäns genetiska drivkrafter som verkar för att mannens gener sprids vidare.

Mycket bättre att satsa på en fertil kvinna som inte knullar runt.

Men nu är det ju så att TS kk förut har legat med 90 män. Hon gör det inte nu. Nu ligger hon bara med TS, som hon är kär I. Så det finns ingen risk att hon blir gravid med någon annan man. Såvida hon inte har sparat och fryst ner deras sperma och inseminerar sig med den. Vilket låter osannolikt att hon skulle göra.

TS har alltså chans att bli den som får befrukta sin kk. Och sedan stanna trofast med henne och få fler små knoddar.

Men om TS drar från kvinna till kvinna, så kommer ingen kvinna vilja föda hans barn. Utan de kommer välja trofasta män att få barn med. Och TS kommer inte få sprida sina gener.

Trofasthet behöver alltså gå åt två håll. Både från mannen och från kvinnan. Och gälla här och nu och framåt.
Citera
2025-05-03, 13:26
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Men nu är det ju så att TS kk förut har legat med 90 män. Hon gör det inte nu. Nu ligger hon bara med TS, som hon är kär I. Så det finns ingen risk att hon blir gravid med någon annan man. Såvida hon inte har sparat och fryst ner deras sperma och inseminerar sig med den.

TS har alltså chans att bli den som får befrukta sin kk. Och sedan stanna trofast med henne och få fler små knoddar.

Men om TS drar från kvinna till kvinna, så kommer ingen kvinna vilja föda hans barn. Utan de kommer välja trofasta män att få barn med.

Trofasthet behöver alltså gå åt två håll. Både från mannen och från kvinnan. Och gälla här och nu och framåt.

Hon har erkänt sex med 90 män men kvinnor brukar dela med pi. 300 män är alltså mer sannolikt.

Detta skapar ett beroende som kommer fortsätta, det är extremt osannolikt att det just ska stanna på 91 eller 301.

Mycket större chanser att välja en kvinna som inte har knullat andra. Hon kan dessutom bära på könssjukdomar som gör mannen steril.
Citera
2025-05-03, 13:32
Medlem
Citat:
Hon har erkänt sex med 90 män men kvinnor brukar dela med pi. 300 män är alltså mer sannolikt.

Detta skapar ett beroende som kommer fortsätta, det är extremt osannolikt att det just ska stanna på 91 eller 301.

Mycket större chanser att välja en kvinna som inte har knullat andra. Hon kan dessutom bära på könssjukdomar som gör mannen steril.

Du missar hela tiden den ytterst viktiga detaljen att hon är kär I TS. Kärleken gör henne trogen och trofast om TS är smart och satsar på henne.

Kärlek är nämligen betydligt mer "beroendeframkallande" än små engångsligg. Nu är hon inställd helt på TS. Sköter han sina kort rätt, så kommer han ha en trofast ich trogen kvinna i henne.

Detsamma gäller TS. Han har också legat runt . Även han kan ha könssjukdomar från tidigare ligg som han smittat sin kk med. De får väl testa sig.
Citera
2025-05-03, 13:34
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Du missar hela tiden den ytterst viktiga detaljen att hon är kär I TS. Kärleken gör henne trogen och trofast om TS är smart och satsar på henne.

Kärlek är nämligen betydligt mer "beroendeframkallande" än små engångsligg. Nu är hon inställd helt på TS. Sköter han sina kort rätt, så kommer han ha en trofast ich trogen kvinna i henne.

Detsamma gäller TS. Han har också legat runt . Även han kan ha könssjukdomar från tidigare ligg som han smittat sin kk med. De får väl testa sig.

Haha, nej jag missar inte vad hon påstår, men jag är inte så naiv så jag köper vad en knulldocla påstår. Hon är avtrubbad och vill kanske vara kär men är oförmögen till det.

Sedan är kärlek heller inget som stoppar ett sådant här beteende som pågått många år. Det är som med en alkoholist, det kommer bli återfall.
Citera
2025-05-07, 14:05
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Folk utvecklas. Så hur en person har levt under sin ungdom upp till 25-30 års ålder säger egentligen ingenting om hur de kommer leva sina liv sedan, när hjärnan är fullt utvecklad och de har mognat av sina erfarenheter i livet.

TS kk är kär I honom. De skrattar ihop, hon anförtror saker till honom. Och de har sex. Hon låter redo att ta nästa steg med TS. 28 år är hon också, så mycket möjligt att hon lagt promiskuösiteten helt bakom sig och nu vill satsa seriöst. Nu är hon mogen och har lekt av sig med råge. Hon är färdig med det livet.

Men TS är inte redo att ta nästa steg med henne. Han kallar henne för småful osv. Ganska tydligt att han inte är mogen för något seriöst.
Folk kan utvecklas, men sällan ändras helt. Vad en person gjorde för 30 år sedan påverkade denne, spåren finns så att säga kvar. En destruktiv vana eller reaktion kan vara lättare att stå emot och uppleva att man slutat med i goda tider, men går livet inte som på räls kan man lätt falla tillbaka. Därför är det klokt att välja en partner som inte har ett mönster eller en vana att vara ovarsam med relationer.

I ts fall är det bra att minns att man inte blir av med gamla vanor hur som helst. Någon som behöver leka av sig låter inte särskilt stabil(å andra sidan låter ts omogen också, det håller jag med om) och denna attityd finns förmodligen på fler områden i livet - ingen jag hade vågat bilda familj eller försökt bygga något beständigt med.
Citera
2025-05-07, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Sexet är väl bra, men samtidigt kan inte en tjej vara dålig i sängen typ.
Du kommer ändra uppfattning när du träffat en tjej som är bra i sängen
Citera
2025-05-07, 16:11
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Du kommer ändra uppfattning när du träffat en tjej som är bra i sängen

Berätta gärna mer
Citera
2025-05-07, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Folk kan utvecklas, men sällan ändras helt. Vad en person gjorde för 30 år sedan påverkade denne, spåren finns så att säga kvar. En destruktiv vana eller reaktion kan vara lättare att stå emot och uppleva att man slutat med i goda tider, men går livet inte som på räls kan man lätt falla tillbaka. Därför är det klokt att välja en partner som inte har ett mönster eller en vana att vara ovarsam med relationer.

I ts fall är det bra att minns att man inte blir av med gamla vanor hur som helst. Någon som behöver leka av sig låter inte särskilt stabil(å andra sidan låter ts omogen också, det håller jag med om) och denna attityd finns förmodligen på fler områden i livet - ingen jag hade vågat bilda familj eller försökt bygga något beständigt med.

Fast vad får dig att tro att TS kk varit ovarsam med relationer? Hon har haft 90 sexpartners. Behöver inte betyda att hon varit ovarsam i längre hållbara relationer.
Citera
2025-05-08, 09:04
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Fast vad får dig att tro att TS kk varit ovarsam med relationer? Hon har haft 90 sexpartners. Behöver inte betyda att hon varit ovarsam i längre hållbara relationer.

Hon är uppenbarligen oförmögen att ens ha en längre relation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in