Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-29, 12:00
Bannlyst
Med många oskyddade sexpartners innan = stor risk för könssjukdomar. Beställ hem test för klamydia och gonorré. Räkna med att hon har mun- och könsherpes. Nästan alla ur den äldre generationen har HPV. Men ju fler sexpartners desto större risk för fler antal stammar. Dock påverkar detta inte män i sig så mycket, men inte så schysst att överföra HPV16 eller HPV18 till sin blivande fru i framtiden.
Citera
2025-04-29, 13:26
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodMorningVietnam
Det är tvärtom. Ett promiskuöst beteende kommer av att man är en trasig själ. Den här tjejen har inte trott att hon ska bli ihop med 90 killar innan - som har dissat henne

Hon har inte blivit ihop med dem, de har bara tömt i henne.
Citera
2025-04-29, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Hon har inte blivit ihop med dem, de har bara tömt i henne.
Nej, jag förstod det… Hon med definitivt
Citera
2025-04-29, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hur många hade din fru legat med innan dig?

Mata inte TK så hon spricker av mallighet. Du har just uppfyllt hennes våta dröm nummer ett, nämligen att nån misstar henne för en kille på fb. Och det har förmodligen aldrig hänt tidigare.

Så grattis Tk, I guess?
Senast redigerad av busy-signal 2025-04-29 kl. 13:50.
Citera
2025-04-29, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Håller med. Hora/prostituerad är bland det lägsta man kan vara.
Håller delvis med, dock lägre on man köper sex av dessa kvinnor.
Simps.. tragiskt att man kan sjunka så lågt som man.
Citera
2025-04-29, 16:06
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Håller delvis med, dock lägre on man köper sex av dessa kvinnor.
Simps.. tragiskt att man kan sjunka så lågt som man.

Å andra sidan att betala för porrfilm som folk gjorde innan internet är också simps.
Citera
2025-04-29, 18:48
Medlem
Citat:
Å andra sidan att betala för porrfilm som folk gjorde innan internet är också simps.
Ja och du är den som förlorar på att titta på det.
Citera
2025-04-29, 19:33
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Ja och du är den som förlorar på att titta på det.

Att titta på när andra män knullar en kvinna är ett cuck-beteende, det har jag (och även andra) skrivit flera gånger här på forumet.

All porr som inte är lesbisk eller ensam tjej är porr för cuckar.
Citera
2025-04-30, 12:11
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Att titta på när andra män knullar en kvinna är ett cuck-beteende, det har jag (och även andra) skrivit flera gånger här på forumet.

All porr som inte är lesbisk eller ensam tjej är porr för cuckar.
Vilken fantastiskt förvriden bild på livet du har...
Citera
2025-04-30, 12:57
Medlem
Incendios avatar
En persons historia är den bästa indikationen på hur dennes framtid blir. Och i så fall beror det väl på vad du önskar av din/er framtid? Vill du ha ett livslångt förhållande så ser det ju inte ut som att den här kvinnan är någon att hålla i när det blåser. Hon har bytt otaliga gånger förut och lär byta bort även dig. Duvskriver att det är bra nu, men det var det säkert även 80+ gånger förut i början.
Fundera också på hur hon ser på dig. Du är en i högen(en väldigt stor hög btw). Att ge av sig själv är inget speciellt för henne. Vill du vara en ingen speciell?
Citera
2025-04-30, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
En persons historia är den bästa indikationen på hur dennes framtid blir. Och i så fall beror det väl på vad du önskar av din/er framtid? Vill du ha ett livslångt förhållande så ser det ju inte ut som att den här kvinnan är någon att hålla i när det blåser. Hon har bytt otaliga gånger förut och lär byta bort även dig. Duvskriver att det är bra nu, men det var det säkert även 80+ gånger förut i början.
Fundera också på hur hon ser på dig. Du är en i högen(en väldigt stor hög btw). Att ge av sig själv är inget speciellt för henne. Vill du vara en ingen speciell?

Folk utvecklas. Så hur en person har levt under sin ungdom upp till 25-30 års ålder säger egentligen ingenting om hur de kommer leva sina liv sedan, när hjärnan är fullt utvecklad och de har mognat av sina erfarenheter i livet.

TS kk är kär I honom. De skrattar ihop, hon anförtror saker till honom. Och de har sex. Hon låter redo att ta nästa steg med TS. 28 år är hon också, så mycket möjligt att hon lagt promiskuösiteten helt bakom sig och nu vill satsa seriöst. Nu är hon mogen och har lekt av sig med råge. Hon är färdig med det livet.

Men TS är inte redo att ta nästa steg med henne. Han kallar henne för småful osv. Ganska tydligt att han inte är mogen för något seriöst.
Citera
2025-04-30, 16:28
Medlem
Paris24s avatar
Hehe det är inte utseendet som ger en tjej män. Det är inställningen och utstrålningen. Män kan alltid.

Jag har stått i en hiss med en tjej som utstrålade så mycket sex (feromoner) att jag var på håret att fråga henne om hon ville hem med mig.

Risken finns att TS-tjejen behöver sex för att bekräfta sig själv, och hon är därmed inte giftas-material. Man bör bara gifta sig med personer som inte drivs av olika behov som initierats i barndomen.

Jag har aldrig legat med någon som jag inte tyckte var minst "9 av 10". Mitt antal är därför extremt mycket lägre än "91". Så jag fascineras av att någon vill ha sex med en person som han inte anser vara attraktiv. Varför varför varför. Det är som att ha en bil man tycker är ful.
Senast redigerad av Paris24 2025-04-30 kl. 16:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in