Citat:
Ursprungligen postat av
Inspirit81
Det är du som påstår den som har vunnit mest stanleycups är den bäste jag tog bara ett exempel för dig som motbevisar dig, lite roligt dessutom att du inte har koll på Landeskog var kapten när colorado vann stanleycup senast heller

som sagt du vet ju ingenting och hejar bara på finland och är helt kuvad under alla finländska spelare.
Haha du försöker vända och vrida på saker så att de ska passa din väldigt skräddarsydda mall. En finsk har vunnit fler Stanley Cups, då försöker du ändra till kaptener som vunnit Stanley Cups så att det ska finnas något Sverige är bättre på, så otroligt patetiskt och helt värdelös fakta dessutom som inte betyder något.
Vad är nästa grej du ska komma på? Vilken svensk spelare som vunnit fler Stanley Cups än en finne utan mjälte?

För då vinner ju Sverige överlägset med 1-0.
Jo jag har koll, jag glömde bara bort honom eftersom han inte spelat på flera år.

Intressant att du inte hade en aning om däremot att ingen svensk slagit Loob i mål och att du trodde Rantanens mål var slutspelet inkluderat. Du visste alltså inte att det spelas 82 matcher i grundserien, där kan man snacka okunskap.

Att inte veta att finnar gjort fler mål både under karriär och säsong är också pinsam okunskap.