2025-04-28, 22:16
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron1488
Ja vad? Jag gjorde kontot ändast för kunna läsa/skriva i dopingsforumet då detta är min första kur och det va där jag gjorde beställningen!

Dock gjorde jag den innan jag hitta denna tråd så va lite orolig och mejlade direkt!

Men som sagt denna gång gick det faktiskt bra och jag fick det jag beställde på 1 vecka!

Jo visst, tjena...
2025-04-28, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Jo visst, tjena...

100% 😄 jag försöker faktiskt lägga upp min tråd nu men fick 'felaktigt captcha'

När jag väl får upp den är du välkommen att svara på mina frågor där!
Jag har INGET som helst samarbete med kaptenen eller skapat detta konto för att göra reklam eller dylikt jag sprang på den när jag browsade i dopings delen bara och det är 100% ärligt!
2025-04-29, 06:43
Medlem
XlAdZs avatar
De gångerna jag handlat från Kaptenen har det aldrig varit något problem. Lite lång tid för packet deras och få det till lådan men alltid trevligt bemötande och så per mail. Kanske haft tur, vad vet jag?!
2025-04-29, 08:07
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron1488
100% 😄 jag försöker faktiskt lägga upp min tråd nu men fick 'felaktigt captcha'

När jag väl får upp den är du välkommen att svara på mina frågor där!
Jag har INGET som helst samarbete med kaptenen eller skapat detta konto för att göra reklam eller dylikt jag sprang på den när jag browsade i dopings delen bara och det är 100% ärligt!
Jag tror dig till 100% känner till många inklusive jag själv som beställt där fått bra grejer och allt gått som planerat.
2025-04-29, 08:09
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
...ja TÄNK! så det kan slumpa sig😏
Men ivan har ju läst i din tråd hur du beställer därifrån och är nöjd med produkterna, eller har jag fel?
2025-04-29, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Jag tror dig till 100% känner till många inklusive jag själv som beställt där fått bra grejer och allt gått som planerat.
Tack 😁
2025-04-29, 13:35
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Men ivan har ju läst i din tråd hur du beställer därifrån och är nöjd med produkterna, eller har jag fel?

Beställde. För länge sedan. Sedan gick jag över till Växtgaranten. Inte utan anledning, om man så säger.
2025-04-29, 15:00
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Beställde. För länge sedan. Sedan gick jag över till Växtgaranten. Inte utan anledning, om man så säger.
Men kvaliteten på grejerna var det inget fel på enligt dig iaf? växtgaranten har inte dem torskat och gjort så en massa kunder fått tillslag med?
2025-04-29, 16:18
Medlem
Warhearts avatar
Hur länge orkar ni älta i denna tråd? Låt skiten dö ut. Allt som finns att säga står redan. Bara massa skitkommentarer som inte tillför nånting som dyker upp.
2025-04-29, 18:17
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Hur länge orkar ni älta i denna tråd? Låt skiten dö ut. Allt som finns att säga står redan. Bara massa skitkommentarer som inte tillför nånting som dyker upp.

Nej, för skitbutiken fortsätter att scamma - så att hålla tråden vid liv är väldigt relevant.
Nya inlägg som skrivs dagligen på HB bekräftar detta.
2025-04-29, 18:54
Medlem
FoxHounds avatar
Kaptenen är utan tvekan den sista butiken jag skulle handla ifrån. Finns ju massor av alternativ
2025-04-30, 09:45
Medlem
Warhearts avatar
Ja precis som jag sa. Allt har redan sagts, och ingenting tyder på att dom ändrat på sig. Därav tillförs det inget nytt. Bara upprepning av tidigare inlägg. Läser man tråden så borde man fatta att hålla sig ifrån den shoppen.
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Nej, för skitbutiken fortsätter att scamma - så att hålla tråden vid liv är väldigt relevant.
Nya inlägg som skrivs dagligen på HB bekräftar detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in