2025-04-28, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Vad är en psykoshjärna? inget medicinsktillstånd iaf, utan påhittat och framfört av just dig.

Uppenbarligen har du psykos när du påstår att jag sagt saker jag aldrig påstått.
Citera
2025-04-28, 17:14
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Menar du att det enbart skett en enda gång att den som inte gjort flest poäng bland backar vunnit Norris? Varför ljuger du?

Lidström har dessutom 7 Norris och har vunnit backarnas poängligan 5 gånger, redan där faller din tes "alla utom en".
men du säger ju erik karlsson inte ska ha norris trophy dem gångerna han vunnit den, varför ljuger du och vilken av dina finländska backar skulle vunnit istället menar du?
Citera
2025-04-28, 17:15
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Uppenbarligen har du psykos när du påstår att jag sagt saker jag aldrig påstått.
och vilka av dina finländska hjälte forwards har gjort över 50 mål så många gånger som du säger? varför ljuger du och varför är du så känslostyrd och går på egna åsikter före fakta?
Citera
2025-04-28, 17:16
Medlem
Citat:
och det har många finländska forwards enligt dig? lögn och påhitt? hur många mål gjorde nylander i år?

När det gäller finska spelare var det bara 2-3 säsonger sedan en finsk spelare gjorde 50 mål eller mer såvitt jag vet. När gjorde en svensk det senast då?
Citera
2025-04-28, 17:16
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
det är ju bara kolla i trådarna du skrivit, så ser man ju, minnet är bra men kort, har du möjligtvis själv en diagnos eftersom du hittar på saker och inte kommer ihåg vad du skrivit?
Citera
2025-04-28, 17:17
Medlem
Citat:
vad får du ut av hitta på saker och ljuga igentligen? är det något som ger dig en självboost?

Hahah ljuga? När gjorde en svensk spelare 50 mål senast enligt dig då?
Citera
2025-04-28, 17:17
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
När det gäller finska spelare var det bara 2-3 säsonger sedan en finsk spelare gjorde 50 mål eller mer såvitt jag vet. När gjorde en svensk det senast då?
så vitt du vet ja, men det är ingen intresserad av, eller kan du nämna någon? Fakta är intressant fakta du inte har uppenbarligen.
Citera
2025-04-28, 17:18
Medlem
Citat:
men du säger ju erik karlsson inte ska ha norris trophy dem gångerna han vunnit den, varför ljuger du och vilken av dina finländska backar skulle vunnit istället menar du?

Erik Karlsson är usel defensivt oftast, bästa försvararen ska inte kunna försvara?
Citera
2025-04-28, 17:18
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Hahah ljuga? När gjorde en svensk spelare 50 mål senast enligt dig då?
lägga od i munnen på någon är ingen bra debatt teknik, utan bara yterliggare en lögn och påhitt om vad jag faktiskt skrivit.
Citera
2025-04-28, 17:19
Medlem
Citat:
så vitt du vet ja, men det är ingen intresserad av, eller kan du nämna någon? Fakta är intressant fakta du inte har uppenbarligen.

Mikko Rantanen 55 mål. Berätta nu vilken svensk som gjort 50 mål efter Loob eftersom jag ljög?
Citera
2025-04-28, 17:19
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Erik Karlsson är usel defensivt oftast, bästa försvararen ska inte kunna försvara?
Du svarade aldrig på frågan vilken finsk back skulle vunnit prisen de året istället menar du?
Citera
2025-04-28, 17:20
Medlem
Citat:
det är ju bara kolla i trådarna du skrivit, så ser man ju, minnet är bra men kort, har du möjligtvis själv en diagnos eftersom du hittar på saker och inte kommer ihåg vad du skrivit?

Du har 100% adhd och annat smått och gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in