Citat:
Ursprungligen postat av
moshan
Lergigan är en sjuk drog. På riktigt. Det första man får när man "söker hjälp" och det drar dig djupt in i ett annat helvete.
Prometazin och Alimemazin är inte samma substans även om de båda är antihistaminer och samma derivat med väldigt lik verkan.
Har druckit en hel flaska theralen och det var inte roligt. Men det var inte samma sak som när jag gjorde tabben att äta en näve 50mg lergigan. Då fick jag hallisar och drömde fast jag var vaken, skit lustigt tillstånd inte det minsta roligt. Fatta ju inte själv riktigt att jag var skev heller. Gick runt i lägenheten och skrek på polaren för jag tröttnade ju såklart på hans beteende.
Polaren prata med mig och bara försvann mitt i meningarna och konversationerna, blev riktigt arg till och med.
Polaren, H kallar vi honom för. Åkte hem o mecka kaffe pulver o rökte.
När folk undra vad fan han höll på med hade han svarat argt att det är rökat jag gav honom tidigare.
Gav han inget röka utöver skrapet vi rökte innan vi dela på lergiganen han hade....
Ingen flödder dimma, inget rus bara ren delerium.
Theralenet blev 3 dagars helvete. Öken i mun, för trött för o prata, för trött o föra röra sig, för trött för att sova bara hamna i ett grönsaks stadie med otroligt dåligt mående. Helt mongolid, hemskt!
Petar inte i mig antihistaminer något mer efter det kan jag ju säga. Men det jag ska komma fram till är att man inte behöver oroa sig, inte ens i heroiska doser.
//fimpish