2025-04-17, 21:02
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimner
Låt han köpa släpvagnar på natten med transvestiter om han vill jösses chill girl!

Polisen drog nog lite åt just den filosofin.
Citera
2025-04-17, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimner
Han är en fin kille Måns.
Jag förstår att du ironiserar.
Men vad du far efter vet jag ej.
Det är inget fel på Måns offentliga uttalande iallafall.
Han sa att han hade fel och brister.
Och sina fel tar han ansvar för.
Men han tar inte på sig saker han är oskyldig till.
obs. inte ordagrant.

Sedan känner varken du eller jag honom personligen.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-04-17 kl. 21:17.
Citera
2025-04-17, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Polisen drog nog lite åt just den filosofin.
Och du har fortfarande fantasier om hur polisen upprätthåller lag och ordning.
Har du någon personlig erfarenhet av korrupta poliser som ser mellan fingrarna?
Citera
2025-04-17, 21:19
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Och du har fortfarande fantasier om hur polisen upprätthåller lag och ordning.
Har du någon personlig erfarenhet av korrupta poliser som ser mellan fingrarna?

Korrupta tror jag inte man behöver kalla dem. Det blev ju inget sexköp, allt blev avbrutet, och popstjärnans förklaring att han skulle köpa vagn för pengarna accepterades.

Hur som helst, om det var Måns eller inte kommer nog inte att visa sig såvida inte skillsmässan blir svår.
Citera
2025-04-17, 21:58
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Korrupta tror jag inte man behöver kalla dem. Det blev ju inget sexköp, allt blev avbrutet, och popstjärnans förklaring att han skulle köpa vagn för pengarna accepterades.

Hur som helst, om det var Måns eller inte kommer nog inte att visa sig såvida inte skillsmässan blir svår.
Nar SKALL du fatta om dem tar han på bar gärning spelar ursäkt eller inget någon roll dem tar personen på förhör samt nu mer så kan man utdela böter på plats, INGEN dyl sak har upprättats mer än i era fantasier om den så kallade släpvagnen som rotat sig djupt i eran hjärna måste vara otroligt jobbigt med alla fantasier som det är lika ihåligt som en Schweizerost!
Sedan hade det varit MZ hade det varit på EXAKT alla löpsedlar etc etc har det det nej, denna gång är det någon mellanmjölk typ Benji Ingrosso eller likande figur som glidit undan media!
Citera
2025-04-17, 22:01
Medlem
Citat:

Du tror att polisen jobbar så? Lite på en höft.
Den tidigare justitiekanslern Göran Lambertz hade glömt bort en liten kniv som han använde för att kvista blommor på sin hustrus grav i ryggsäcken. Han känner nog hela polisväsendet. Men de accepterade inte hans förklaring. Fick böta 14 500kr för brott mot knivlagen.
Citera
2025-04-17, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nar SKALL du fatta om dem tar han på bar gärning spelar ursäkt eller inget någon roll dem tar personen på förhör samt nu mer så kan man utdela böter på plats, INGEN dyl sak har upprättats mer än i era fantasier om den så kallade släpvagnen som rotat sig djupt i eran hjärna måste vara otroligt jobbigt med alla fantasier som det är lika ihåligt som en Schweizerost!
Sedan hade det varit MZ hade det varit på EXAKT alla löpsedlar etc etc har det det nej, denna gång är det någon mellanmjölk typ Benji Ingrosso eller likande figur som glidit undan media!
Den enda som skrivit popstjärna är Stoppa pressarna.
(Antagligen efter att ha läst alla popstjärnor som var på tapeten här i tråden. )
Det kan vara vilken kändis som helst.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-04-17 kl. 22:07.
Citera
2025-04-17, 22:44
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Du har fel. På tal om Måns egen påstådda otrohet skämtade han om "att han haft sex med sin sexterapeut."
Måns har inte gått i terapi hos en sexterapeut.
Tom ett litet självironiskt skämt kan tolkas bokstavligt och användas emot honom. SUCK!

Edit: Sedan kan du inte skilja på äpplen och päron. Att en mor vill trösta sin son när han brast ut i tårar ( pga all press med skilsmässan och finalen) med att hon tyckte det var fint att han visade känslor, är väl en helt annan grej.
Snacka om att leta fel. Vem som helst förstår väl att MZ själv tyckte det var väldigt pinsamt att han inte kunde behärska sina känslor.

Nej, jag har rätt, och du lyckades inte bevisa ditt påstående att jag har fel.

Jag undrade vad Måns mamma tyckte om skämtet att han legat med terapeuten. Och det undrar jag fortfarande. Ditt ovidkommande gaggande ändrar inte det.
Citera
2025-04-17, 22:44
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Det var ett skämt. Herregud!! Och det hade nog inget med terapeuten att göra öht.
Tror hans mamma är mer easygoing än du.

Så att han påstod att han legat med terapeuten hade inget med terapeuten att göra!?

Mamman är Måns "största kritiker". Raka motsatsen till easy going således.
Citera
2025-04-17, 22:47
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Varför skulle han göra det? Är han anklagad för något? Har han någonsin visat minsta tecken på aggressivitet mot barn - eller andra, vuxna, personer för den delen (mobil vid melloförlust under extrem stress räknas ej)?

Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Detta börjar verkligen likna en desperat jakt på halmstrån… För övrigt nämnde han inte att han inte har slagit sin svägerska eller sin svärmor heller – ska vi lägga till dem också på listan? Eller varför inte någon granne från 2014? Vem mer behövs för att få bilden av den våldsamma MZ att gå ihop?

Han uttryckte sig på ett sätt som man inte uttrycker sig om man vill få fram att man absolut inte varit på något av barnen.

Det finns tre barn i förhållandet, vill man få fram att man inte rört någon av dem säger/skriver man our children, inte my own children.
Citera
2025-04-17, 22:47
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Jag blir nyfiken. Hur vet du att socialtjänsten varit inkopplad??

Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Soc är och har inte varit inkopplande bara din fantasi som än engång drar i växlarna!

Herregud vilket guldfiskminne ni har. Jag har redan förklarat detta, men tar det igen:

Socialtjänsten har enligt lag ansvar att utreda en situation där det finns minsta misstanke att ett barn far illa. De bryter mot lagen om de struntar i det, så de har garanterat varit inkopplade.
Citera
2025-04-17, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Nej, jag har rätt, och du lyckades inte bevisa ditt påstående att jag har fel.

Jag undrade vad Måns mamma tyckte om skämtet att han legat med terapeuten. Och det undrar jag fortfarande. Ditt ovidkommande gaggande ändrar inte det.
Då får du väl ställa frågan till rätt person.
Jag är inte mamman.
Det var inte en siffra rätt i dina påståenden.
Gaggande om psykolog hit o dit.
Och detta inlägg. Inbillar dig att MZ gått i sexterapi hos en sexterapeut.
Tror du han behövde lära sig bättre sexteknik?

Edit: Sexterapeut går man till om man har sexuella svårigheter.
Typ att man inte kan få stånd o sådana saker.
Måns har inte gått till en sexterapeut.
Det var ett självironiskt skämt!!!!!

Tar det en gång till så poletten faller ned. På tal om sin otrohet skämtade MZ att han tom legat med sin sexterapeut.
(Som han inte hade någon. Det var bara på skoj!)
Senast redigerad av ottoplommon 2025-04-17 kl. 23:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in