Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-13, 16:11
Medlem
Är kommentatorerna partiska?
Dom pratar om att Frölunda kommer va ett helt annat lag nästa match och dom säger Frölunda bara kommer glömma denna match, men kom igen, Luleå har matchboll nästa match och pressen på att Frölunda ska vinna kommer va enorm.

Trots att jag är från Västergötland så håller jag på Luleå,kul med lag i finalen både från norra och södra Sverige istället för endast södra som det kommer bli om Frölunda skulle bli i final.
Senast redigerad av herrmojd51 2025-04-13 kl. 16:14.
2025-04-13, 16:13
Medlem
Loikkaris avatar
Heja Luleå, matchboll på tisdag.
2025-04-13, 16:18
Medlem
Skidlifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Dom pratar om att Frölunda kommer va ett helt annat lag nästa match och dom säger Frölunda bara kommer glömma denna match, men kom igen, Luleå har matchboll nästa match och pressen på att Frölunda ska vinna kommer va enorm.

Trots att jag är från Västergötland så håller jag på Luleå,kul med lag i finalen både från norra och södra Sverige istället för endast södra som det kommer bli om Frölunda skulle bli i final.

Inte är dom partiska.

De försöker sälja in en produkt, propagerar för att nästa match blir en jämn tillställning värd att se på tv.
2025-04-13, 16:20
Medlem
Kedoxs avatar
Stockholmslag i SHL.

Tre relativt ovärdiga lag kvar att tampas om Le Mat.

Nej fyfasen. Vi kasserar denna säsong.
2025-04-13, 16:21
Medlem
klemenzas avatar
Citat:

Yes, kommentatorerna är partiska. De är del av samma konspiration mot Luleå som också omfattar samtliga SHL domare, situationsrummet och stora delar av hockeyförbundet. Skandal såklart men media vågar inte gräva i det.

Om VF hanterar detta på ett rimligt sätt används denna skitmatch som tändvätska inför matchen på hemmaplan. I en sista match 7 kan vad som helst hända.
2025-04-13, 16:29
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Stockholmslag i SHL.

Tre relativt ovärdiga lag kvar att tampas om Le Mat.

Nej fyfasen. Vi kasserar denna säsong.

Stockholmslag i SHL. Check
Lag 1, 2 och 3 från grundserien kvar i slutspelet. Inga överraskningar i år.
En bra avslutning på en bra säsong.

Men nästa blir också kul. Ny coach i VF och de första nyförvärven ser lovande ut. Niederbach och Max Lindholm.
VF i CHL och bortamatcher i Sthlm.
2025-04-13, 16:43
Medlem
Citat:

Gävle tillhör Norrland actually
2025-04-13, 16:44
Medlem
Freeze89s avatar
Det var inte annat än PINSAMT det värstkusten visade på idag. HV/MoDo nivå
2025-04-13, 16:59
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Stockholmslag i SHL. Check
Lag 1, 2 och 3 från grundserien kvar i slutspelet. Inga överraskningar i år.
En bra avslutning på en bra säsong.

Men nästa blir också kul. Ny coach i VF och de första nyförvärven ser lovande ut. Niederbach och Max Lindholm.
VF i CHL och bortamatcher i Sthlm.

Mycket nya coacher nästa säsong faktiskt.
2025-04-13, 17:02
Medlem
HerrGickhans avatar
Så detta är säsongen då Luleå vinner sitt andra SM-guld, 29 år efter det första.
2025-04-13, 17:04
Medlem
RockFjellstads avatar
Citat:

Vilket lag kommer från södra Sverige? Blir det Luleå blir det ju två lag från Norrland som gör upp om guldet 🤩
2025-04-13, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RockFjellstad
Vilket lag kommer från södra Sverige? Blir det Luleå blir det ju två lag från Norrland som gör upp om guldet 🤩

Gävle är iaf inte Norrland.
Norrland skulle jag säga räknas från typ Örnsköldsvik och uppåt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in