2024-04-25, 20:00
Medlem
Brashears avatar
Stora. 28cm vardera.
Citera
2024-06-04, 02:02
Medlem
Generalkosmoss avatar
Fan vad jag älskar meskalin, speciellt full spectrum då i kaktus form. En 40 cm San Pedro gav mig en fantastisk trip. Älskar de mdma liknande body high man får också .. Ska fan köra vid stranden en varm solig dag!
Citera
2024-08-28, 07:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Fan vad jag älskar meskalin, speciellt full spectrum då i kaktus form. En 40 cm San Pedro gav mig en fantastisk trip. Älskar de mdma liknande body high man får också .. Ska fan köra vid stranden en varm solig dag!
Har endast testat syntetiskt meskalin pulver men det var riktigt magiskt! Håller med om att sommar/naturen är en bra kombo. Dock så är meskalin mer besläktat med MDMA och amfetamin än t.ex. psilocybin, så lite låg energi upplevde jag dagen efter.
Citera
2025-01-27, 20:02
Medlem
SvampDamp.s avatar
Jag har eventuellt fått möjligheten att lägga vantarna på 1 stycke San Pedro kaktus om 25cm. Har tidigare erfarenhet av LSA, LSD, 2CB, 2CB-Fly, 4–Aco-Met, DMT, Changa.

Hur stor dos skall man inta egentligen som förstagångsdos?

Skall man hacka ned hela kaktusen och göra en smoothie på det?
Citera
2025-01-28, 20:43
Medlem
darkomcfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Jag har eventuellt fått möjligheten att lägga vantarna på 1 stycke San Pedro kaktus om 25cm.

Kaktus e lagligt så möjligheten att köpa finns och har funnits hela tiden både inrikes och såklrt från andra länder. Men grattis att du lyckats hitta nån som erbjuder dig een helt laglig kaktus som man kan köpa lagligt både i Sverige och typ överallt

Mvh
Citera
2025-01-28, 23:34
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkomcface
Kaktus e lagligt så möjligheten att köpa finns och har funnits hela tiden både inrikes och såklrt från andra länder. Men grattis att du lyckats hitta nån som erbjuder dig een helt laglig kaktus som man kan köpa lagligt både i Sverige och typ överallt

Mvh
Det besvarar fortfarande inte min frågeställning. Och ja, jag vet att det går att beställa. Men nu har en vän erbjudit mig detta. Kan du rekommendera en dos?
Citera
2025-02-09, 22:34
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Det besvarar fortfarande inte min frågeställning. Och ja, jag vet att det går att beställa. Men nu har en vän erbjudit mig detta. Kan du rekommendera en dos?

Käka hela, min första san pedro var 40 cm å trippade som fan! Underbar substans
Citera
2025-02-12, 00:55
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Har kvar meskalin och pcp på min bucketlist, hittade kaktusar att beställa. Dom ligger på 25-29 cm, är det lika bra att beställa och trycka i sig två sådana eller?
Jag är ute efter en starkt tripp..
Citera
2025-03-30, 19:27
Medlem
BigFloppaFlippers avatar
Kan någon ge råd på sätt att konsumera kaktusen om man inte vill göra te på det? Jag tänker spontant att försöka skära upp den i skivor och torka den i ugn och sedan äta de torkade skivorna/mindre bitar kan vara lättast om man använder något som motverkar smaken som chaser. Har någon några bra tips?
Citera
2025-04-03, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFloppaFlipper
Kan någon ge råd på sätt att konsumera kaktusen om man inte vill göra te på det? Jag tänker spontant att försöka skära upp den i skivor och torka den i ugn och sedan äta de torkade skivorna/mindre bitar kan vara lättast om man använder något som motverkar smaken som chaser. Har någon några bra tips?

Har ingen praktisk erfarenhet, men skär bort allt vitt mitten som sägs bara ge illamående och koka på det gröna. Så filéa kanterna och kör på det. Igen, det är vad jag läst, på många ställen.
Citera
2025-04-05, 14:08
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Någon som kan förklara på ett hyffsat sätt hur meskalintrippen skiljer sig från LSD och svamp t ex?
Har trippat mycket på de två substanserna men aldrig provat meskalin och jag känner att det är dags att kryssa av den från bucket listen
Citera
2025-04-05, 15:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Någon som kan förklara på ett hyffsat sätt hur meskalintrippen skiljer sig från LSD och svamp t ex?
Har trippat mycket på de två substanserna men aldrig provat meskalin och jag känner att det är dags att kryssa av den från bucket listen

För ett antal år sedan tog jag meskalin (HCI) i varierande doser. Det jag kommer ihåg främst är att det drog på som fan när man var påväg upp. Man tänkte ”jävlar vad det här kommer slå”. Sen när man stod på toppen vart det mer som ”Jaha, var det inte mer än såhär”.

Det var trevligt att vandra runt i naturen på. Illamående och kräkningar när man var påväg upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in