2025-04-04, 05:14
Medlem
Upplever ni att människor är sjukare nu än innan? Har de som är sjukare vaccinerat sig eller är de ovaccinerade?
Personligen (peppar peppar) är jag själv inte mer eller oftare sjuk nu än innan och jag är inte vaccinerad. Däremot hör och läser jag ibland att folk nu är oftare sjuka i influensa och förkylning samt att det är lite jobbigare /svårare än förr. Ligger det något i det, eller är gemene man mer benägna att klaga idag än innan?
Citera
2025-04-04, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hofftitoffti
Upplever ni att människor är sjukare nu än innan? Har de som är sjukare vaccinerat sig eller är de ovaccinerade?
Personligen (peppar peppar) är jag själv inte mer eller oftare sjuk nu än innan och jag är inte vaccinerad. Däremot hör och läser jag ibland att folk nu är oftare sjuka i influensa och förkylning samt att det är lite jobbigare /svårare än förr. Ligger det något i det, eller är gemene man mer benägna att klaga idag än innan?

På swebbtv finns ett program som talar om det här
Det finns redan forskning som visar att finnar t ec är ung 80 ptocent mer sjuka nu än innan pandrm
Citera
2025-04-04, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazeCrace
På swebbtv finns ett program som talar om det här
Det finns redan forskning som visar att finnar t ec är ung 80 ptocent mer sjuka nu än innan pandrm
Intressant, det tittar jag gärna på. Du har möjligen inte en länk till avsnittet eller om det var nyss det sändes så kan jag scrolla själv? De har ju ganska många inlägg på Youtube.
Citera
2025-04-04, 06:18
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hofftitoffti

Ja, de vaccinerade har ökat sjukfrånvaron markant på företaget.
Citera
2025-04-04, 06:41
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Senast igår läste jag om en som påstår sig inte kunna dricka cola efter vaccinet. Det där vaccinet var ett försök till folkmord.

Folk är sjukare idag än förr.
Citera
2025-04-04, 06:42
Medlem
dude2ks avatar
Läste att de som tog Pfizer vaccinet blir sjuka ofta.. men det var iofs svensk media!
Citera
2025-04-04, 06:43
Medlem
Nej. Det är ingenting jag har upplevt.
Citera
2025-04-04, 06:59
Medlem
immenhusens avatar
Nej, det är inget som jag har upplevt eller ens hört något om. Att folk skulle vara mer sjuka efter vaccinering, är enbart en sanning i din filterbubbla. Och där är jorden dessutom platt.

/AI
Citera
2025-04-04, 07:16
Medlem
Tog inte heller giftsprutan. Inte heller märkt att folk är sjukare nu än innan, är som det brukar.
Citera
2025-04-04, 07:30
Medlem
Jag har absolut märkt en skillnad ibland dem av mina vänner som tog flera av sprutorna. De är sjuka betydligt oftare och är hängiga hela tiden mellan "skoven".
Citera
2025-04-04, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walkmans
Jag har absolut märkt en skillnad ibland dem av mina vänner som tog flera av sprutorna. De är sjuka betydligt oftare och är hängiga hela tiden mellan "skoven".
Den tendensen finns här med.
Citera
2025-04-04, 08:11
Avstängd
MrSwedeGliderRunts avatar
Ser snarare en tendens att vissa människor är sjukare ofta. Som min mor tex, som efter sprutorna alltid är förkyld, året runt. Andra är precis som vanligt. Det kan bero på något annat men det sammanföll exakt med modRNA experimenten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in