2025-04-02, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sidthekiddo
Hon lever som influenser om jag förstått henne rätt genom programmet. Vilket säkerligen har en del i det hela. Hon gnäller otäckt mycket och ger sken av att vara en oförskämd och bortskämd liten skitunge. De andra pratar glatt med varandra och hon sitter och surar för att hon "inte får en syl i vädret". Hon är väl van att allting cirkulerar runt henne i hennes lilla fantasivärld. Riktigt så fungerar det inte i verkligheten när hennes omgivning består av olika typer av människor, som säkerligen inte har en aning om vem hon är. Otroligt jobbig att lyssna på är hon. Hoppas hon åker ur tidigt.

Jo men hon verkar vara lite av en typisk pick-me girl. Väldigt mycket "pick me, choose me, love me". Ser man utifrån mycket agg hon har för den där andra kvinnan också som är lite på den mulligare sidan men som verkar få mer uppmärksamhet av de andra.
2025-04-02, 12:40
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Är han det då??

Det vet jag inte och tänker inte ta reda på heller. Man får väl lita på en sådant precist angivet yrke? Som getts ut av Robinsons presentation av deltagarna?
2025-04-02, 12:44
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det vet jag inte och tänker inte ta reda på heller. Man får väl lita på en sådant precist angivet yrke? Som getts ut av Robinsons presentation av deltagarna?

På Mrkoll står det att han är läkare och det innebär att det stämmer.
2025-04-02, 14:57
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexet
Nu har man sett en vecka med den mest patetiska sopan i Robinsons historia.
Ni som också sett vet vem jag menar.
Det är ett jävla hån mot seriösa sökande som VILL att ta med någon som inte på något sätt fattat vad detta handlar om.

SKÄMMES TV4!
Antar att du har tv4plus. Du menar väl för faen inte att idioten Strandberg är tillbaka för en 3:e säsong!?
2025-04-02, 15:12
Medlem
Bakarettans avatar
Angående deltagarna i 2025 vårens Robinson.
Måste det vara med bögar varenda jävla säsong?
Ja.
Måste det vara med sk influencers & mediekåta människor varenda säsong?
Ja.
Måste det vara med negrer & icke europeiska deltagare varenda säsong?
Ja.
Måste det vara med föredettingar varenda säsong?
Ja.
Osv...
Fyyy faen vad jag är trött på detta jävla "inkluderande" av ovanstående som TV4 & deras fullständigt patetiska & infantila produktionsteam håller på med. 🤮
2025-04-02, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Ja.
Ja.
Ja.
Ja.
Osv...
Fyyy faen vad jag är trött på detta jävla "inkluderande" av ovanstående som TV4 & deras fullständigt patetiska & infantila produktionsteam håller på med. 🤮
Så invandrare skall inte synas på tv? Du vill ha diskriminering om någon söker? Jag förstår inte. Det är väl olagligt att ha en policy där man inte castar någon för att den är icke vit?
2025-04-02, 17:24
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så invandrare skall inte synas på tv?
Varför gör du sådana här radikala tankekrumsprångs halmgubbar? då får man inte vara med och debattera med fulllvuxna, dom ska naturligtvis synas i rutan i lika smarsmakad utsträckning som på 90-talet & inte ökad i takt med det illegitima korkutbytet nej! skolkutbytet, mjölkutbytet! menade jag
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-02 kl. 17:45.
2025-04-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Ja.
Ja.
Ja.
Ja.
Osv...

Men herregud människa, 8% av Svenskarna är gay, 25% av befolkningen har invandrarbakgrund, ALLA som är med är mediekåta och föredettingar drar tv-tittare, fy fan vad tråkigt att se kritvita jävla konflikträdda rasistsvennar som bara pratar om väder och vind på den jävla stranden, hade fan stängt av direkt...det är typ bara det heterosvennar kan, gnälla på allt och prata väder
2025-04-02, 18:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Jo men hon verkar vara lite av en typisk pick-me girl. Väldigt mycket "pick me, choose me, love me". Ser man utifrån mycket agg hon har för den där andra kvinnan också som är lite på den mulligare sidan men som verkar få mer uppmärksamhet av de andra.
Frågan riktar sig till alla i tråden, har den här malliga kvinnan ett namn? (använd inte det äckliga ordet mullig nästa gång btw )
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-02 kl. 18:11.
2025-04-02, 18:22
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Något fel i huvudet på tjejen som bestämt sig för ogilla David? Eller skäms hon? Han börjar ju bli populär bland dom andra. Ska inte skriva för mycket. 41år är ingen ålder man blir sämre. Kolla Mike O 'Hearn han är 56. Googla.
Men hon har ju rätt. Han är precis som Tony i Seinfeld S05E12.
2025-04-02, 19:34
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sado
Men hon har ju rätt. Han är precis som Tony i Seinfeld S05E12.
Nu är det Amanda Åkesson's tur att leverera!, hon orkar inte med dom käcka & självutnänmt sköna gitarrdadsen, det här bevisar att attraktiva tjejer avskyr ej attraktiva killar med gura och jag skulle aldrig orka höra en enda allsång med" ole ole ole ole, we are the champs" eller vad det rör sig om för Morrisey-låtskatter.

Om du är omgiven av tjejer kan du du inte vara så tondöv att du bara kör intern gubbrock 24/7 utan även slå ann en annan sträng!, du kör naturligtvis Picture of you med Boyzone och inget av det här tråkiga hade hänt

Hoppas att någon rådig man i laget hinner före att tjejerna slår sönder Cornelius akustiska gitarr mot en klipphäll & istället råkar byta bort den mot en pedofilosande nallebjörn i byteshandeln

Gittar suck, varför inte ta med en keyboard! eller ännu värre, ett valthorn, bastuba? trumsett?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-02 kl. 20:06.
2025-04-02, 20:02
Medlem
Han med röda kalsonger har den största balle jag sett

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in