2025-03-28, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag hade iaf inte rört Ikeas äckliga köttbullar om jag hade haft en miljard på kontot men alla är olika.
Haha inte jag heller. Det är nog därför vi aldrig kommer ha en miljard på kontot heller
Citera
2025-03-28, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Hur rik är man i proportion till övriga befolkningen med en sån här vinst? Kvalar man in på topp 1000 rikast i Sverige t ex?
Googlar man på det så sägs det att det fanns 542 miljardärer i Sverige 2022. Så ja, det borde man göra gott och väl.
Citera
2025-03-28, 11:06
Medlem
JohnsJohns avatar
Det enda jag kan säga är att om jag hade vunnit hade jag gjort en AMA här på Flashback. Jag hade fått vidimera att det var jag på något sätt, typ genom att nämna mitt användarnamn när Expressen ringde.
Citera
2025-03-28, 11:29
Medlem
Smoothmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
För er som funderar på att spela Eurojackpot, prova gärna denna simulator och hör av er om ni lyckas få fler rätt än 4+1 inom loppet av 200 år.

https://www.cuandomevaatocar.com/en/...pot/simulator/

Det tog 12 år att få 5+2 rätt när jag testade... ganska lång tid, men inte 200 år.
Citera
2025-03-28, 12:16
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
För er som funderar på att spela Eurojackpot, prova gärna denna simulator och hör av er om ni lyckas få fler rätt än 4+1 inom loppet av 200 år.

På 1000 år fick jag inte mer än 4+1. 220 000 Euro i total förlust...
Citera
2025-03-28, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Jävlar med kompisar den stackarn får, hoppas denne blir anonym. Grattis!
Säger det med stort grattis och hållkäften stängd om detta ett absolut krav annars kan man få oinbjudna gäster som vill ha alla dina pengar nu på liv och död . Så håll tyst men lev gott med pengarna .Grattis än en gång.
Citera
2025-03-28, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cactuslime
Googlar man på det så sägs det att det fanns 542 miljardärer i Sverige 2022. Så ja, det borde man göra gott och väl.

Många av de på den listan har ju sitt kapital bundet i aktier eller andra tillgångar som inte enkelt kan flippas om de vill.

Personen som vann kommer alltså ha 1,25 miljarder i "kontanter" på banken - för vad jag kan se så betalas hela vinsten ut på en gång - det är ingen "betalas ut över 20 år" eller liknande.
Citera
2025-03-28, 13:19
Medlem
samuels avatar
Citat:

På tusen år lyckades jag gå plus med 42.000 EUR med en 5+0-vinst.
Citera
2025-03-28, 13:27
Den här tråden måste nog vara bland de dummaste trådarna i forumets historia.
Ett stort grupprunkande om vad man hade gjort om man hade vunnit dessa pengar.
Ni kommer aldrig att vinna dessa pengar, ni kan lika gärna spekulera vad ni hade gjort om ni vaknat och befunnit er på Mars eller andra totalt orealistiska scenarior...

Ingen har vunnit dessa pengar utan de har tillfallit staten.
Svenska Svin som alltså inte ens tål att folk vinner några tusenlappar på Oddset sitter där och ruvar på 1.25 miljarder och ska alltså gladeligen betala ut dem till EN person...

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...attre-business

Det är bättre business att behålla dessa pengar själva. Speciellt som ingen får veta något ändå.
Jag menar vad har vi för bevis att någon verkligen har vunnit, förutom vad Svenska Svin och andra precis lika ruttna spelbolag säger?

Det finns inga tillsynsmyndigheter som bryr sig era pappskallar. Skulle till exempel Spelinspektionen bry sig om att pengarna tillfaller staten än en enskild privatperson?
Citera
2025-03-28, 14:23
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Den här tråden måste nog vara bland de dummaste trådarna i forumets historia.
Ett stort grupprunkande om vad man hade gjort om man hade vunnit dessa pengar.
Ni kommer aldrig att vinna dessa pengar, ni kan lika gärna spekulera vad ni hade gjort om ni vaknat och befunnit er på Mars eller andra totalt orealistiska scenarior...

Ingen har vunnit dessa pengar utan de har tillfallit staten.
Svenska Svin som alltså inte ens tål att folk vinner några tusenlappar på Oddset sitter där och ruvar på 1.25 miljarder och ska alltså gladeligen betala ut dem till EN person...

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...attre-business

Det är bättre business att behålla dessa pengar själva. Speciellt som ingen får veta något ändå.
Jag menar vad har vi för bevis att någon verkligen har vunnit, förutom vad Svenska Svin och andra precis lika ruttna spelbolag säger?

Det finns inga tillsynsmyndigheter som bryr sig era pappskallar. Skulle till exempel Spelinspektionen bry sig om att pengarna tillfaller staten än en enskild privatperson?

Lotterier går fortfarande med enorm vinst även fast de betalar ut dessa vinstsummor. Bolagen vill liksom att fler ska spela. Totalt kontraproduktivt att inte ha en verklig vinnare.
Citera
2025-03-28, 14:26
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smoothman
Det tog 12 år att få 5+2 rätt när jag testade... ganska lång tid, men inte 200 år.
Med det utfallet hade du i princip legat etta på deras topplista, av alla tusentals personer som testat simulatorn. Ändå har inte topplistan förändrats sedan jag kollade igår. Så sannolikheten att du ljuger är oerhört stor.
Citera
2025-03-28, 14:30
Medlem
Zwoop77s avatar
Om vinnaren ger varje svensk medborgare 100 miljoner var, så har han/hon 250 miljoner kvar. Vore ett kul experiment.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in