Flashback bygger pepparkakshus!
2025-03-27, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Noterat att J avföljt VL på IG????

Igår döljde N sin följarskara från båda hållen oå IG för att sedan återupprätta synligheten.

Behöver ej betyda något särskilt, bara lite weird.

Gick in, VL följer J men inte tvärtom🤷‍♀️ Hela Niccis insta är märklig ofta. Som du säger, weird precis som hela familjen och Nicci är.
Citera
2025-03-27, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Gick in, VL följer J men inte tvärtom🤷‍♀️ Hela Niccis insta är märklig ofta. Som du säger, weird precis som hela familjen och Nicci är.

Ja, från VL: håll är allt oförändrat.

J & N är ju som tidigare känt rätt så ofta inne och gör ändringar på sina konton när de har något att dölja och eller när de får för många icke så kallade "belåtna" kommentarer. Då ska det raderas, blockas och göras om till privata konton🫣🙃
Visst, man väljer själv, men i deras fall så blir det av någon anledning väldigt larvigt & oerhört genomskinligt.
Citera
2025-03-27, 13:36
Medlem
Citat:
Ja, från VL: håll är allt oförändrat.

J & N är ju som tidigare känt rätt så ofta inne och gör ändringar på sina konton när de har något att dölja och eller när de får för många icke så kallade "belåtna" kommentarer. Då ska det raderas, blockas och göras om till privata konton🫣🙃
Visst, man väljer själv, men i deras fall så blir det av någon anledning väldigt larvigt & oerhört genomskinligt.

Jag tror det är ett medvetet drag från deras sida. Det blir uppmärksammat och en liten snackis. Vilket dem gillar
Citera
2025-03-27, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Jag tror det är ett medvetet drag från deras sida. Det blir uppmärksammat och en liten snackis. Vilket dem gillar

Ja, du har säkerligen rätt. De gör allt för att skapa content.
Citera
2025-03-27, 17:11
Medlem
Citat:
Ja, du har säkerligen rätt. De gör allt för att skapa content.
Inte mycket till content men det verkar ju funka 😉
Citera
2025-03-27, 21:42
Medlem
Något jag undrar över, är det verkligen folk som betalar för att chatta med henne på hennes ”privata” insta! Kan inte vara många iallafall 😅
Citera
2025-03-28, 03:10
Medlem
Nya pojkvännen har inte varit sig lik i Färjestad efter de blev tillsammans. Hon har väl riktat in sig på Lodin då hon vet att han har ett brokigt förflutet med missbruk och dålig självkänsla. Det är lättare att dupera någon som VL så hon har valt sitt nya offer med omsorg. En kille som tjänar väldigt mycket pengar, är lättpåverkad och kan försörja Niccis livsstil. Tror inte det här kommer sluta bra.
Citera
2025-03-28, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Något jag undrar över, är det verkligen folk som betalar för att chatta med henne på hennes ”privata” insta! Kan inte vara många iallafall 😅

Man kan ju bara gissa, men skulle jag ge mig på en gissning så skulle jag inte tro att N:s chatt är överfylld med "betalda" DM:s.

N förmedlar rent allmänt ett stort mått av självgodhet och Ego. Hon ser ofta sig själv som lite bättre än andra och saknar tyvärr ödmjukhet.

Finns det ett sätt att tjäna pengar på SM så anammar hon det till max.
N tar absolut inte emot och ger svar på "random" frågor och eller kommentarer från vem som helst utan att tjäna sig en hacka på det.

Här saknas det skrupler helt och skulle nog ana att mycket är ett spel för galleriet. Alla ska tro att hon är och ser henne som en "superstar". En person som de flesta önskar ställa "heta" frågor till.
Njae, skulle nog inte tro att det är så men drömma går ju alltid.

N har inte mer sk. intressenter än någon annan "influenser". Köpta följare med låg andel likes & mig veterligen är det heller ingen annan på SM i den genren som beter sig på samma sätt som N

N & J gör sina dagliga försök till att skapa content, men lyckas sällan. Ex. Podden de gör tillsammans håller en väldigt låg nivå både innehållsmässigt och retoriskt om man jämför med deras konkurrenter.

Är man sina följare trogen, mån om att föregå som en god förebild och är en närvarande Influencer så agerar man absolut inte så som N gör.

Man brukar dela upp Influencers i tre olika kategorier: Micro, Macro &
Mega.

N är en Micro-influencer som tar och kräver mycket men ger desto mindre.
Senast redigerad av Artmovie 2025-03-28 kl. 09:51.
Citera
2025-03-28, 13:57
Medlem
Citat:
Man kan ju bara gissa, men skulle jag ge mig på en gissning så skulle jag inte tro att N:s chatt är överfylld med "betalda" DM:s.

N förmedlar rent allmänt ett stort mått av självgodhet och Ego. Hon ser ofta sig själv som lite bättre än andra och saknar tyvärr ödmjukhet.

Finns det ett sätt att tjäna pengar på SM så anammar hon det till max.
N tar absolut inte emot och ger svar på "random" frågor och eller kommentarer från vem som helst utan att tjäna sig en hacka på det.

Här saknas det skrupler helt och skulle nog ana att mycket är ett spel för galleriet. Alla ska tro att hon är och ser henne som en "superstar". En person som de flesta önskar ställa "heta" frågor till.
Njae, skulle nog inte tro att det är så men drömma går ju alltid.

N har inte mer sk. intressenter än någon annan "influenser". Köpta följare med låg andel likes & mig veterligen är det heller ingen annan på SM i den genren som beter sig på samma sätt som N

N & J gör sina dagliga försök till att skapa content, men lyckas sällan. Ex. Podden de gör tillsammans håller en väldigt låg nivå både innehållsmässigt och retoriskt om man jämför med deras konkurrenter.

Är man sina följare trogen, mån om att föregå som en god förebild och är en närvarande Influencer så agerar man absolut inte så som N gör.

Man brukar dela upp Influencers i tre olika kategorier: Micro, Macro &
Mega.

N är en Micro-influencer som tar och kräver mycket men ger desto mindre.

Dessutom 8 meddelanden i månaden för ca 6$🥲
Säkerligen inte heller hon som svarar utan AI.

Hela grejen med att vara en influenser är ju att man interagerar med sina följare, sen är de ju säkerligen svårt att svara på exakt ALLT man får, kommentarer, DM’s osv men många utav de som är influenser försöker åtminstone ta sig tid & svara sina följare på frågor etc. Något N inte gör öht & aldrig gjort.
Personligen gillar jag folk som är ”kända” för att svara sina följare. Att de blir personligt, förstår man vad jag menar då? Än någon som är ”de finns bara jag jag jag. Du är inte värd min tid.” Och jag tror även det är därför andra influenser vänner tröttnat på henne & varför hon inte kommer längre i sin så kallade karriär.

Minns när hydra (kan vart någon annan) gick ut med att N hade fått en dyr & fin flaska champagne av Ben i studentpresent, den tog hon med sig på Ahlborgs födelsedagsfest & gav bort till henne när ben gett henne den i syfte att fira en lite större framgång hon uppnått & avnjuta tillsammans.
Citera
2025-03-28, 17:27
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billy-Boy
Nya pojkvännen har inte varit sig lik i Färjestad efter de blev tillsammans. Hon har väl riktat in sig på Lodin då hon vet att han har ett brokigt förflutet med missbruk och dålig självkänsla. Det är lättare att dupera någon som VL så hon har valt sitt nya offer med omsorg. En kille som tjänar väldigt mycket pengar, är lättpåverkad och kan försörja Niccis livsstil. Tror inte det här kommer sluta bra.

Inte stenkoll på Nicci men vet att hon tagit sig fram genom att avverka den ena snubben efter den andra. Hon framstår som extremt toxiskt. Hockeyspelare, och framför allt hockeyspelare från Sverige är ju verkligen inte den typen som faller för dessa dokusåpa-tjejer så det känns bara märkligt, men som du sa så är det ju verkligen ingen slump att det är just Lodin hon siktat in sig på. Då han är en av de extremt få spelarna i Sverige som haft problem med missbruk mm.

Framstår om man kollar hennes Instagram att hon suktat och ställt inte siktet långt tillbaka på att hon ska bli någon form av hockeyfru.
Det blir väldigt krystat när hon redan nu laddar upp bilder på ungen sin med Färjestad tröja i var och varannan bild, en Stockholms brud och ungen är ju inte ens Lodins. Hon har säkert sätt sådana där bilder av andra på Instagram men då är det ju oftast så att ungen farsan är hockeyspelaren ute på isen då framstå det som gulligt, här är det mest patetiskt och krystat.
Citera
2025-03-28, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Inte stenkoll på Nicci men vet att hon tagit sig fram genom att avverka den ena snubben efter den andra. Hon framstår som extremt toxiskt. Hockeyspelare, och framför allt hockeyspelare från Sverige är ju verkligen inte den typen som faller för dessa dokusåpa-tjejer så det känns bara märkligt, men som du sa så är det ju verkligen ingen slump att det är just Lodin hon siktat in sig på. Då han är en av de extremt få spelarna i Sverige som haft problem med missbruk mm.

Framstår om man kollar hennes Instagram att hon suktat och ställt inte siktet långt tillbaka på att hon ska bli någon form av hockeyfru.
Det blir väldigt krystat när hon redan nu laddar upp bilder på ungen sin med Färjestad tröja i var och varannan bild, en Stockholms brud och ungen är ju inte ens Lodins. Hon har säkert sätt sådana där bilder av andra på Instagram men då är det ju oftast så att ungen farsan är hockeyspelaren ute på isen då framstå det som gulligt, här är det mest patetiskt och krystat.

Jag ryser! Hon är mallen för en golddigger! Så konstiga namn och stavningar som möjligt! Avkommorna får ännu konstigare hittepånamn!
Genuint trash! En sån typ av tjej som Lodin bör hålla på några armlängders avstånd! Det finns bra närproducerat Viktor!
Senast redigerad av Palkranen 2025-03-28 kl. 18:25.
Citera
2025-03-28, 18:54
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billy-Boy

Vägen till hans undergång är påbörjad
https://www.expressen.se/sport/hocke...osscheckingen/
"Nu har domen kommit. Viktor Lodin stängs av i två matcher för förseelsen. Dessutom får han 15 000 kronor i böter."

Självklart inte Niccis fel att han crosscheckat men många inom idrotten är skrockfulla och har lucky charms mm och Nicci är helt klart en förbannelse för de killar som blir tillsammans med henne på ett eller annat sätt.

Sedan 2017:

Marcelo Peña
Ben Mitkus
Mathias Guss
Marcus Dübois
Andreas Deak
Davide Sanclimenti
Erling Haaland
En restaurangägare i Marbella
Just nu Viktor Lodin

Hon har anklagat flera för att ha smittat henne med klamydia mm.
En annan sak som är komisk är att hon säger att hon har gjort slut med alla men de som hon påstår har varit otrogna har ju redan dumpat henne men det fattar hon inte.

Vi får se hur det går med Nicci och Viktor och hur hon tänker sig att Chiara kan passa in i ekvationen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in