Citat:
Ursprungligen postat av
Britney12356
Något jag undrar över, är det verkligen folk som betalar för att chatta med henne på hennes ”privata” insta! Kan inte vara många iallafall 😅
Man kan ju bara gissa, men skulle jag ge mig på en gissning så skulle jag inte tro att N:s chatt är överfylld med "betalda" DM:s.
N förmedlar rent allmänt ett stort mått av självgodhet och Ego. Hon ser ofta sig själv som lite bättre än andra och saknar tyvärr ödmjukhet.
Finns det ett sätt att tjäna pengar på SM så anammar hon det till max.
N tar absolut inte emot och ger svar på "random" frågor och eller kommentarer från vem som helst utan att tjäna sig en hacka på det.
Här saknas det skrupler helt och skulle nog ana att mycket är ett spel för galleriet. Alla ska tro att hon är och ser henne som en "superstar". En person som de flesta önskar ställa "heta" frågor till.
Njae, skulle nog inte tro att det är så men drömma går ju alltid.
N har inte mer sk. intressenter än någon annan "influenser". Köpta följare med låg andel likes & mig veterligen är det heller ingen annan på SM i den genren som beter sig på samma sätt som N
N & J gör sina dagliga försök till att skapa content, men lyckas sällan. Ex. Podden de gör tillsammans håller en väldigt låg nivå både innehållsmässigt och retoriskt om man jämför med deras konkurrenter.
Är man sina följare trogen, mån om att föregå som en god förebild och är en närvarande Influencer så agerar man absolut inte så som N gör.
Man brukar dela upp Influencers i tre olika kategorier: Micro, Macro &
Mega.
N är en Micro-influencer som tar och kräver mycket men ger desto mindre.