Citat:
Ursprungligen postat av
SoulOfSophia
Du nämnde själv att det var naivt att lita på det hon sagt, därför använde jag ordet naivt.
Jag förstår vad du menar med "den sårade kvinnan som ljuger". Men förhållandet så som hon beskrivit det, är inte en vanlig infekterad relation, utan det har en helt annan dynamik när det är misshandel som försiggår.
Dagens kvinnor har fått lära sig att i sociala medier målar man med stora ord. Sanningen är ofta en helt annan än den de beskriver i sociala medier. En liten grej kan bli hur stor som helst om du vet hur du ska formulera dig för sociala medier.
Ni vet ju hur det brukar vara när bruden tillexempel ska ta foton från en middag med vänner. Man får inte vara sig själv, alla blir tillsagda hur de ska bete sig när fotot ska tas och det ska tas från rätt vinkel så att ens medelmåttiga hem skulle platsa i en tidning för heminredning.
Är gardinen lite fel i bakgrunden så blir nån tillsagd att räta till den samtidigt som blomkrukorna får rätt avstånd till varandra.
Sen åker det ut på instagram och så sitter bruden resten av kvällen och räknar likes och njuter av all beröm hon får över att vi har ett så vackert hem. Skulle jag droppa sanningen om att vi fick kasta mina svettiga knegarkallingar och stinkande strumpor snabbt bakom soffan så skulle hon bli av med alla sina följare. Jag äcklas av sånt beteende!
Jag trodde först på Ciara i början av allt det här men efter ett tag kände jag att det verkar riktigt överdrivet och att Måns nu har panik över hur fort det går när konsekvenserna av det hon gjort nu växer sig ohanterliga.
Att han säkert har gjort något som retat upp henne tror jag, men hon har målat med för stora ord och nu börjar "likes-gamen" Läckberg att cirkulera över sitt offer. Hon äcklar mig något så enormt den människan. Jag lovar er att ni kommer att få ta del av det här i hennes egenkära serie som ska komma.
"Tänk att det här hände så jävla lägligt! Vi drar dit och filmar, så kommer det att dra tittare till serien om MIG!"