2025-03-27, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoky
Eftersom han dementerat hustrumisdhandel, ’jag har inte krökt ett hår på någon av dom’

Men han dementerar inte otroheter och droger
Jag tror att det påstådda drogmissbruket är grovt överdrivet och väldigt uppförstorat.
Den här beskrivningen är från ett helt annat fall idag med en 25 årig artist.

https://www.expressen.se/noje/artist-togs-av-polis-pa-stureplan-erkanner-narkotikabrott/

Polisen beskriver uppvisande tecken på narkotikapåverkan som ”stora pupiller, pendlande humör och ofrivilliga muskelryckningar”.
Artisten fick senare följa med polisen för kroppsbesiktning och provtagning.
Provsvaren visar att artisten hade spår av kokain i urinen.

Finns det belägg för att MZ har uppvisat förstorade pupiller samt ofrivilliga muskelryckningar???
Har MZ någonsin uppvisat tecken på narkotikapåverkan och gripits av polis för kroppsvisitering och provtagning???

Isåfall, gott folk, hade ni kunnat läsa om det i nyheterna till mogonkaffet
Det är inte lagligt att inneha eller ens använda kokain för eget bruk.
Än mindre att förse minderåriga med det.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-03-27 kl. 18:04.
Citera
2025-03-27, 18:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Du nämnde själv att det var naivt att lita på det hon sagt, därför använde jag ordet naivt.
Jag förstår vad du menar med "den sårade kvinnan som ljuger". Men förhållandet så som hon beskrivit det, är inte en vanlig infekterad relation, utan det har en helt annan dynamik när det är misshandel som försiggår.
Dagens kvinnor har fått lära sig att i sociala medier målar man med stora ord. Sanningen är ofta en helt annan än den de beskriver i sociala medier. En liten grej kan bli hur stor som helst om du vet hur du ska formulera dig för sociala medier.

Ni vet ju hur det brukar vara när bruden tillexempel ska ta foton från en middag med vänner. Man får inte vara sig själv, alla blir tillsagda hur de ska bete sig när fotot ska tas och det ska tas från rätt vinkel så att ens medelmåttiga hem skulle platsa i en tidning för heminredning.
Är gardinen lite fel i bakgrunden så blir nån tillsagd att räta till den samtidigt som blomkrukorna får rätt avstånd till varandra.

Sen åker det ut på instagram och så sitter bruden resten av kvällen och räknar likes och njuter av all beröm hon får över att vi har ett så vackert hem. Skulle jag droppa sanningen om att vi fick kasta mina svettiga knegarkallingar och stinkande strumpor snabbt bakom soffan så skulle hon bli av med alla sina följare. Jag äcklas av sånt beteende!

Jag trodde först på Ciara i början av allt det här men efter ett tag kände jag att det verkar riktigt överdrivet och att Måns nu har panik över hur fort det går när konsekvenserna av det hon gjort nu växer sig ohanterliga.
Att han säkert har gjort något som retat upp henne tror jag, men hon har målat med för stora ord och nu börjar "likes-gamen" Läckberg att cirkulera över sitt offer. Hon äcklar mig något så enormt den människan. Jag lovar er att ni kommer att få ta del av det här i hennes egenkära serie som ska komma.

"Tänk att det här hände så jävla lägligt! Vi drar dit och filmar, så kommer det att dra tittare till serien om MIG!"
Citera
2025-03-27, 18:15
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Dagens kvinnor har fått lära sig att i sociala medier målar man med stora ord. Sanningen är ofta en helt annan än den de beskriver i sociala medier. En liten grej kan bli hur stor som helst om du vet hur du ska formulera dig för sociala medier.

Ni vet ju hur det brukar vara när bruden tillexempel ska ta foton från en middag med vänner. Man får inte vara sig själv, alla blir tillsagda hur de ska bete sig när fotot ska tas och det ska tas från rätt vinkel så att ens medelmåttiga hem skulle platsa i en tidning för heminredning.
Är gardinen lite fel i bakgrunden så blir nån tillsagd att räta till den samtidigt som blomkrukorna får rätt avstånd till varandra.

Sen åker det ut på instagram och så sitter bruden resten av kvällen och räknar likes och njuter av all beröm hon får över att vi har ett så vackert hem. Skulle jag droppa sanningen om att vi fick kasta mina svettiga knegarkallingar och stinkande strumpor snabbt bakom soffan så skulle hon bli av med alla sina följare. Jag äcklas av sånt beteende!

Jag trodde först på Ciara i början av allt det här men efter ett tag kände jag att det verkar riktigt överdrivet och att Måns nu har panik över hur fort det går när konsekvenserna av det hon gjort nu växer sig ohanterliga.
Att han säkert har gjort något som retat upp henne tror jag, men hon har målat med för stora ord och nu börjar "likes-gamen" Läckberg att cirkulera över sitt offer. Hon äcklar mig något så enormt den människan. Jag lovar er att ni kommer att få ta del av det här i hennes egenkära serie som ska komma.

"Tänk att det här hände så jävla lägligt! Vi drar dit och filmar, så kommer det att dra tittare till serien om MIG!"

Jag förstår vad du menar med personer som beter sig fake. Jag tycker också det är störande. Men vad har det att göra med huruvida Måns fru blev misshandlad eller inte?

Föreställ dig ett scenario med en relation där misshandel faktiskt har hänt (enligt dig). Hur tror du det skulle se annorlunda när kvinnan i den relationen går ut i media och berättar om det - i jämförelse med det här Måns-fallet där du menar att det inte har hänt på riktigt?
Senast redigerad av SoulOfSophia 2025-03-27 kl. 18:18.
Citera
2025-03-27, 18:16
Medlem
Citat:

Jag såg att Ciara delade en instastory från Läckberg idag med ett program som hon ska göra, tog ingen notis om vad för program då jag är totalt ointresserad av Läckberg. Men kan det vara så överjävligt att det här kanske kommer med i det programmet/serien. I så fall mår jag smått illa.
Citera
2025-03-27, 18:24
Medlem
Citat:

Jag tycker att det ligger mycket i det du säger.
Har varken facebook eller Instagram eftersom det ändå är fejk.
Föredrar verkligheten utan förljugna illusioner.
Att följa människor man inte känner (om än kändisar eller sk influensers) är vår tids folksjukdom.
Och låta sig inbillas att de lever avundsamma drömliv.

Min släkting brukar skicka foton på fantastiskt delikata måltider till min mobil med exotiska ingredienser som ingen hört talas om. Då svarar jag med ett foto på en tallrik havregrynsgröt med lingonsylt och en äggkopp med ett ägg. Hen har slutat skicka lyxiga måltidsfoton nu.
Jag vet ju att de för det mesta äter vanlig svensk husmanskost ändå.

Jag tycker att Cs behov av att ta till instagram för att agera ut verkar väldigt stört.
Och det har jag tyckt hela tiden. Det är ju hon som skapat detta drama. Hoppas hon är nöjd med vad hon skapat. För "barnens välbefinnande".
Citera
2025-03-27, 18:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Jag förstår vad du menar med personer som beter sig fake. Jag tycker också det är störande. Men vad har det att göra med huruvida Måns fru blev misshandlad eller inte?

Föreställ dig ett scenario med en relation där misshandel faktiskt har hänt (enligt dig). Hur tror du det skulle se annorlunda när kvinnan i den relationen går ut i media och berättar om det - i jämförelse med det här Måns-fallet där du menar att det inte har hänt på riktigt?
Man går väl inte ut i sociala medier med såna saker?
Vad får du ut av det menar du?

På den tiden jag hade Facebook tog jag avstånd från folk som satt öppet och diskuterade sitt miserabla förhållande. Det är något fel i huvudet på sånt folk.

Att nåt har hänt mellan dom tror jag säkert. Fysisk misshandel kan komma i så många olika form, men i tråden verkar alla plötsligt överens om att han har delat ut blåtiror under lång tid. Gamar vill ha lik till varje pris.

Hon kan ju lika gärna tycka att det är fysisk misshandel att han har doppat kuken i fel hål och kommit hem med nåt som smittat av sig. Kanske blivit arg över någonting och kastat något som sedan gick sönder och så fick hon delar av det på sin arm. Hon visste mycket väl vilka konsekvenser det skulle få i sociala medier när hon bara sa A men utelämnade B.
Citera
2025-03-27, 18:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Jag såg att Ciara delade en instastory från Läckberg idag med ett program som hon ska göra, tog ingen notis om vad för program då jag är totalt ointresserad av Läckberg. Men kan det vara så överjävligt att det här kanske kommer med i det programmet/serien. I så fall mår jag smått illa.
Det skulle inte förvåna mig om det kommer ett avsnitt om det.
Citera
2025-03-27, 18:48
Medlem
Helt klart att Måns är en gris. Otrogen, knullas av transor.
Stackars hans barn.
Citera
2025-03-27, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnocentOkeke
Vet att ämnet avhandlats i tråden tidigare, men Måns måste väl ändå vara jude? Jag har hängt ganska mycket i Tel Aviv, och har aldrig stött på någon med ett mer judiskt utseende.
Nej enligt uppgift är han "glasblåsare" och "hovslagare".
Han fuskar lite som vampyr också.
Det är därför han ser så blek och tärd ut nu.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-03-27 kl. 19:03.
Citera
2025-03-27, 18:57
Medlem
H&M har släppt en mello-kollektion, bland annat wifebeater-linnet ”Måns”, som är mjuk och glammig på utsidan, mörk och grov på insidan.
Citera
2025-03-27, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen009
Helt klart att Måns är en gris. Otrogen, knullas av transor.
Stackars hans barn.
Var har du fått det ifrån? Har du någon källa på det?
Eller kommer det från dina egna snuskiga runkfantasier?
Citera
2025-03-27, 19:13
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Man går väl inte ut i sociala medier med såna saker?
Vad får du ut av det menar du?

På den tiden jag hade Facebook tog jag avstånd från folk som satt öppet och diskuterade sitt miserabla förhållande. Det är något fel i huvudet på sånt folk.

Att nåt har hänt mellan dom tror jag säkert. Fysisk misshandel kan komma i så många olika form, men i tråden verkar alla plötsligt överens om att han har delat ut blåtiror under lång tid. Gamar vill ha lik till varje pris.

Hon kan ju lika gärna tycka att det är fysisk misshandel att han har doppat kuken i fel hål och kommit hem med nåt som smittat av sig. Kanske blivit arg över någonting och kastat något som sedan gick sönder och så fick hon delar av det på sin arm. Hon visste mycket väl vilka konsekvenser det skulle få i sociala medier när hon bara sa A men utelämnade B.

Jag tror att hon gick ut i media med det som ett sätt att fly undan honom och hans misshandel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in