Flashback bygger pepparkakshus!
2025-03-26, 20:12
Medlem
Hur känner Camilla Läckberg Ciara Zelmerlöw? Jag trodde hon och Måns mest hade bott i England dessa år. Hon kanske känner alla. Eller setts i Båstad.
Citera
2025-03-26, 20:17
Medlem
Jag tror banne mig 85% av inläggen härinne far med osanning och förvanskningar BARA FÖR ATT. Kan ingen av er läsa? Kan ingen av er googla? Kan ingen av er se med egna ögon? Känner fan skam över att leva i denna tid.
Citera
2025-03-26, 20:17
Medlem
Varför vädjar han till media? Det är inte media eller befolkningen som fattar beslut i vårdnadsfrågan. Jag hoppas innerligt att det finns ett samarbete mellan föräldrarna och myndigheterna. Och om det inte finns en etablerad kontakt, måste det inledas omedelbart.

Hela den här situationen är så surrealistisk att det nästan låter som ett dåligt skämt.
Citera
2025-03-26, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Möjligt. Kan ju inte varit helt okända som bara klampat in i hans hem. Utan då folk som Ciara är kompis med. Som sedan alltså suttit kvar och filmat honom...
Kompis?
Har du någonsin sett Läckberg med Ciara? Nej,precis,inte jag heller. Men nu så,så ska man haka på det här drevet.
Spyr på’t.
Citera
2025-03-26, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag tror banne mig 85% av inläggen härinne far med osanning och förvanskningar BARA FÖR ATT. Kan ingen av er läsa? Kan ingen av er googla? Kan ingen av er se med egna ögon? Känner fan skam över att leva i denna tid.

Jag vet inte vad det är du vill att folk ska se eller googla efter.

Myndigheterna behöver utreda och avgöra vad som är vad i den här frågan.

Ingenting kommer att lösas i en skvallertråd på flashback. Och flashbackare har ingenting att säga till om i vårdnadstvister.

Vad som har hänt i ärendet är högst oklart. Det råder inga tvivel om att folk har olika uppfattningar. Det är så i samband med infekterade vårdnadstvister. Det är därför viktigt att låta opartiska myndigheter ta över granskningen.

Tids nog lär allting klarna.
Citera
2025-03-26, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Kompis?
Har du någonsin sett Läckberg med Ciara? Nej,precis,inte jag heller. Men nu så,så ska man haka på det här drevet.
Spyr på’t.

Allt för likes.
Citera
2025-03-26, 20:55
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Kompis?
Spyr på’t.

Det är ju hur töntigt som helst.. o alla hyllar Läckberg för att hon är en sån fin vän!?!?!??

Lite märkligt att Ciara har bilder kvar på Måns på Instagram om hon nu blivit så illa behandlad…

Ville hon verkligen skydda barnen så valde hon helt fel sätt att göra det på.. att dra igång en karusell av detta slag är inte bra för något barn…
Citera
2025-03-26, 21:02
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Det är ju hur töntigt som helst.. o alla hyllar Läckberg för att hon är en sån fin vän!?!?!??

Lite märkligt att Ciara har bilder kvar på Måns på Instagram om hon nu blivit så illa behandlad…

Ville hon verkligen skydda barnen så valde hon helt fel sätt att göra det på.. att dra igång en karusell av detta slag är inte bra för något barn…

Och M som ville hålla allt privat för barnens skull, har plötsligt ändrat sig med sitt senaste inlägg?
Citera
2025-03-26, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
Och M som ville hålla allt privat för barnens skull, har plötsligt ändrat sig med sitt senaste inlägg?
När det blir farliga konsekvenser för familjen med allt lögnaktigt slidder o sladder måste han nog säga ifrån för familjens skull. Eller hur? Som förälder så måste han ju skydda sina barn från objudna inkräktare med kameran i högsta hugg. Vad hade du själv gjort?
Citera
2025-03-26, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Jag vet inte vad det är du vill att folk ska se eller googla efter.

Myndigheterna behöver utreda och avgöra vad som är vad i den här frågan.

Ingenting kommer att lösas i en skvallertråd på flashback. Och flashbackare har ingenting att säga till om i vårdnadstvister.

Vad som har hänt i ärendet är högst oklart. Det råder inga tvivel om att folk har olika uppfattningar. Det är så i samband med infekterade vårdnadstvister. Det är därför viktigt att låta opartiska myndigheter ta över granskningen.

Tids nog lär allting klarna.
Vårdnadstvist? Var fick du det ifrån? Ditt sladder går nog händelserna långt i förväg här.
Paret har 6 månaders betänketid. De är alltså inte ens skilda. Och vem vet hur det ser ut om 6 månader?
Citera
2025-03-26, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
Förstår du verkligen inte skillnaden mellan päron och elefanter?
Citera
2025-03-26, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Varför vädjar han till media? Det är inte media eller befolkningen som fattar beslut i vårdnadsfrågan. Jag hoppas innerligt att det finns ett samarbete mellan föräldrarna och myndigheterna. Och om det inte finns en etablerad kontakt, måste det inledas omedelbart.

Hela den här situationen är så surrealistisk att det nästan låter som ett dåligt skämt.
Det är ert sladder om en skilsmässa som eventuellt blir av, som är surrealistisk.
Varför skulle myndigheter kopplas in???
Tror du inte att två fullt vuxna människor klarar ut det själva med advokathjälp.
Vem talar du om egentligen? Dina grannar på dekis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in