• 2
  • 3
2022-10-17, 20:25
Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Ja, iden är skitbra, och efterhand elpriserna eskalerar blir deras produkt mer lönsam även på land.
Bajsis köpte hundra stycken förrförra veckan till framtidsportföljen.
Vem/vad är Bajsis och hur går det med denna skitbra idé?
Finns det försäljning och lönsamhet?
Mvh.
Citera
2022-10-18, 05:45
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingaman
Vem/vad är Bajsis och hur går det med denna skitbra idé?
Finns det försäljning och lönsamhet?
Mvh.
Det är jag, och idén verkade skitbra. Dock verkar ledningen vara en flock latrövar som inte ens lyckas dra in stålar i en energikris.
Därför dumpade jag det här skräpet för längesen. Om du anstränger dig och läser båda sidor i tråden så framgår det.
Citera
2022-10-18, 18:13
Medlem
RostigHinks avatar
Trådar sammanslagna.

/Moderator
Citera
2022-10-18, 18:56
Bannlyst
Bra aktie
Citera
2023-11-11, 18:25
Medlem
jack.danielss avatar
Varför har det här företaget hamnat i gärdgårdsserien? För en lekman verkar de ha en seriös produkt som ligger rätt i tiden!

Vill minnas att jag sökte jobb på climeon för några år sedan och när jag fick avslag tog jag det som en kvalitetsstämpel att de inte tar in vilken skit som helst!
Citera
2023-11-11, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Varför har det här företaget hamnat i gärdgårdsserien? För en lekman verkar de ha en seriös produkt som ligger rätt i tiden!

Vill minnas att jag sökte jobb på climeon för några år sedan och när jag fick avslag tog jag det som en kvalitetsstämpel att de inte tar in vilken skit som helst!

De andra bolagen som försökte göra el av värme, och "låg rätt i tiden" (Azelio, Swedish Stirling...) kursade så fort investerarpengarna sinade. Även Climeon har eldat investerarpengar nu under många år. Enda anledningen till att de finns kvar alls är väl att investerarna inte ännu tröttnat där.
Citera
2025-03-20, 17:06
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drAgonear
De andra bolagen som försökte göra el av värme, och "låg rätt i tiden" (Azelio, Swedish Stirling...) kursade så fort investerarpengarna sinade. Även Climeon har eldat investerarpengar nu under många år. Enda anledningen till att de finns kvar alls är väl att investerarna inte ännu tröttnat där.
Azelio och swedish… använde en hyfsat komplicerad stirlingmotor med begränsad kapacitet, är inte bekant med climeons teknik, men risken är att det är något liknande där!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in