2025-03-15, 23:59
Medlem
Det är när alla paren dansar i samma program det blir intressant. 2025:s version lite krystad, antar det är budgetvariant. Men inget kunde dämpa Theo/Theoz med partner, de var magiska och verkar ha kul tillsammans. Långa blondinen däremot var som en tonåring som plötsligt växt 20 centimeter med noll koll på rangliga kroppen, olämplig för dansprogram. Programledare Nordström tyckte jag lite synd om, hon var dämpad (störde mig först på kubformen, aldrig sett en så fyrkantig kvinna, men tänkte sedan hur känns det för henne själv då. Fast hon kanske mår jättebra, hoppas det).
Citera
2025-03-16, 00:20
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kringkring
Det är när alla paren dansar i samma program det blir intressant. 2025:s version lite krystad, antar det är budgetvariant. Men inget kunde dämpa Theo/Theoz med partner, de var magiska och verkar ha kul tillsammans. Långa blondinen däremot var som en tonåring som plötsligt växt 20 centimeter med noll koll på rangliga kroppen, olämplig för dansprogram. Programledare Nordström tyckte jag lite synd om, hon var dämpad (störde mig först på kubformen, aldrig sett en så fyrkantig kvinna, men tänkte sedan hur känns det för henne själv då. Fast hon kanske mår jättebra, hoppas det).

Saknade gamla upplägget. Långa blondinen han var skitdålig. Programledarna verkade totalt ointresserade. Juryn med en skrikig kvinna och en sångare som gjorde allt för att verka insatt. Inget skönt samarbete mellan juryn och programledarna, som det brukar vara. Jag saknade fan sexköps Dermot och Ann. Det blir att hitta alternativ på lördagskvällarna, för den här skiten vill jag inte se mer av.
Citera
2025-03-16, 00:27
Medlem
Asdåligt! Cred till Tony som ändå försöker!
Citera
2025-03-16, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Asdåligt! Cred till Tony som ändå försöker!
Tror nog att melloduon Keyo och Edvin som programledare skulle kunna lyfta den här nya floppen en aning.
Citera
2025-03-16, 08:29
Avslutad
Nu får ju bög-4an ge sig. Nyhetsmorgon kallade nya Lets dance för en stor tittarsucce.
Citera
2025-03-16, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprattan
Nu får ju bög-4an ge sig. Nyhetsmorgon kallade nya Lets dance för en stor tittarsucce.

Håller med det är ingen succé

Tv4 föredetta flaggskepp sjukersättning ju fortare än titanic
Citera
2025-03-16, 11:07
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprattan

Ska bli spännande att se tittarsiffrorna som inte kan mörkas av TV4
Citera
2025-03-16, 11:30
Medlem
BombaySaphires avatar
Helt otroligt hur man kan förstöra ett helt program. Värst var att orkestern saknades men allt var sämre. Kommer inte kolla i år.
Citera
2025-03-16, 11:48
Medlem
TV4 är nog jättestolta över att ha lyckats spränga alla tidigare PK-gränser.
Tony Irving har vi ju där sedan tidigare och det hade räckt så.
Men det räckte inte för TV4, så Junior togs in, och ett pucko till transkvinna, huvudet högre än sin partner. En palestinaaktivist krävdes också så Saade fick en juryplays.
Och ovanpå allt det en vänsterkvinna som programledare. Har hon någonsin gjort något som kan kallas underhållning?
Har jag glömt någon?
Jag kräks över TV4 när selekteringen blir så uppenbar. Det handlar hela tiden om vem som enligt dem har rätt åsikter eller rätt identitet.
Jag kommer inte att se mer av skräp från TV4.
Citera
2025-03-16, 12:13
Medlem
Var det någon som tittade på Lets' Dance igår ? En sådan låg variant på det programmet! Själva scenen såg ut som det var inspelat på en verkstad med väggar utav korrigerande plåtskivor och Juryn var väl tagna ur dom artister som inte kunde något om dans förrutom Toni Erving !
Dom tävlande, hade dom tagits direkt ifrån gatan ? Nä det här var nog det sämsta jag sett ! Snälla ta bort skräpet och visa hellre en Åsa- Nisse film. Tv 4 skall spara pengar men inte på det här sättet väl. Förr var del en kul tävling med lite stil. Tack för ordet.
Citera
2025-03-16, 13:44
Medlem
theoz kommer vinna detta.
Citera
2025-03-16, 15:30
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsankarlsson
Var det någon som tittade på Lets' Dance igår ? En sådan låg variant på det programmet! Själva scenen såg ut som det var inspelat på en verkstad med väggar utav korrigerande plåtskivor och Juryn var väl tagna ur dom artister som inte kunde något om dans förrutom Toni Erving !
Dom tävlande, hade dom tagits direkt ifrån gatan ? Nä det här var nog det sämsta jag sett ! Snälla ta bort skräpet och visa hellre en Åsa- Nisse film. Tv 4 skall spara pengar men inte på det här sättet väl. Förr var del en kul tävling med lite stil. Tack för ordet.
Jag lämnade min åsikt igår efter programmet:
(FB) Let's Dance på TV4.

Ingen förbättring någonstans, enbart försämringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in