Så varför i hela friden var hon då besviken på Fridas sätt att åka i rygg? Eller hur det nu uttrycktes ordagrant.
Hon måste alltid alltid hitta bortförklaringar när hon förlorar. Hon klarar inte av att inse att någon annan är bättre. Jag tror det är pappa Johaug som skadade henne som liten med den här pressen som ledde till att hon dopade sig för att kunna mäta sig med björgen som hon ju visste också gick på tillväxtpreparat
Jag har också sett loppet i efterhand nu. Direkt när jag såg Ebba påbörja sin manöver tänkte man ju "NEJ NEJ NEJ! Ta det lugnare!". Glad att hon ramlade innan hon kom närmare Frida och drog ned henne också. Möjligt att Frida kunde/borde ha agerat annorlunda men Ebba kan ju inte initiera situationen så där och riskera loppet för bägge svenskorna. Riktigt idiotiskt försök.
Hon måste alltid alltid hitta bortförklaringar när hon förlorar. Hon klarar inte av att inse att någon annan är bättre. Jag tror det är pappa Johaug som skadade henne som liten med den här pressen som ledde till att hon dopade sig för att kunna mäta sig med björgen som hon ju visste också gick på tillväxtpreparat
Wengs och Johaugs dampryck när de trodde Frida skulle byta skidor måste ju vara det mest korkade draget i historien. Tänkte de sprintat 2.5 mil eller vad var tanken?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!