2025-03-07, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Återigen, dom är inte mina vänner
Men däremot tycker jag det bara vore taskigt att outa folk på nätet för att dom ägnar sig åt lite skvaller i en grupp på Telegram
Skvaller säger du. Snarare Olaga Integritetsintrång.
Citera
2025-03-07, 17:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tatueraren

När jag kollade förbi där fanns det ett så gott som komplett register över Dumpen-uthängdas namn, adress, bild och personnummer.

"Lite skvaller"
Citera
2025-03-07, 17:34
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Hon och sin advokat har troligen redan diskuterat en strategi, så advokaten kan troligen föra hela hennes talan oavsett. Men det är som du säger troligen en strategi med att försöka förhala det.

Dock kan det lika gärna skada utkomsten om polisen hinner vidare i sina utredningar och det kommer fram i allmänheten att hon är skyldig till ett och annat i jakten på pengar, kan åsikten om dumpen surna och jurryn gå emot, samma om hon blir frikänd kan den ljusna.

Eller så tror hon risken efter denna rättegång kan leda till fängelse och vill hinna med så mycket hon bara kan innan hon landar där bakom eller att utredningarna landar henne i fängelse.
Vad en finkad Sara innebär för Dumpen kan jag inte bedöma, men påverkan är absolut, som mest med att Dumpen får lägga ned. Hon kan kanske önska villkorligt, och anföra sitt tidigare klanderfria liv.
Citera
2025-03-07, 17:34
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:

Äh, väntjänster åt några pundare som har ett vinstdrivande aktiebolag och databaser med personlig GDPR-skyddad data - det kan vi väl bara kalla skvaller 😂
Citera
2025-03-07, 17:35
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRS-80
När jag kollade förbi där fanns det ett så gott som komplett register över Dumpen-uthängdas namn, adress, bild och personnummer.

"Lite skvaller"

Oh, det hoppas jag verkligen du har skärmdumpar på!
Citera
Medlem
Citat:

Äsch, lite kan man väll se mellan fingrarna tycker jag ändå
Citera
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Att göra sig lustig och häckla över någons potentiellt dödliga sjukdom är riktigt lågt och tycker man att det är ok utan att man ens har något särskilt otalt med personen är man inte frisk.
Många här häcklar den potentiellt dödliga sjukdomen självmordstankar.
Citera
2025-03-07, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Oh, det hoppas jag verkligen du har skärmdumpar på!

Ja, faktiskt några stycken, av eget intresse. Men vad ska jag göra med dem?

Användaren Graev gör reklam för telegramgruppen i sin signatur med id:n som lockbete, så det är ju inget stort avslöjande precis.

#Graev
Senast redigerad av TRS-80 2025-03-07 kl. 17:53.
Citera
2025-03-07, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Om ni har konstruktiv kritik - varför ge er på någons sjukdom?? Vad har det med saken att göra o varför inte ge sig på ngn som är ond på riktigt? Borde finnas ngn slags gräns för hur lågt man vi gå. Särskilt som era argument handlar om ngn slags medkänsla.

Tänk efter vilka du skyddar har dom en medkänsla???
Sekten??
Nej dom njuter av gäddorna, sen om deras anhöriga,vänner,barn,arbete förloras
Tycker du dumpens gräns är bra då?
Du är fan så störd
Citera
2025-03-07, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
För det första är gräv inte en del av dumprn utan det är folk fristående från dumpen som startat den

Och för det andra så verkar du vara lite småförtjust i Kim
Han kan säkert ordna så att du får en exklusiv intervju om du ber snällt
Bara skriv ett inlägg på gräv så finns det en chans att han kan styra upp något

BULL SKIT det är dumpen som skapa så gräv kom till!!
Är du helt dum i huvudet ???
Så du har sett hamsterpåsen, Smilla Sara sagt åt dom o stänga ner sluta hota , sluta ge personens namn adress till alla möjliga , anhöriga, jobb,mm
Citera
2025-03-07, 17:48
Medlem
Citat:
Vem e journalist?

Det kan väl inte finnas nån som tycker att det känns rätt i käften att benämna Patrik Sjöberg som journalist? Prutt-Sara är kanske lite närmare men vi är ändå inte riktigt i mål.

Våra vänner gör ändå ett utmärkt jobb där ute på fältet. Snart kan det inte finnas nån byhåla där Dumpenfolket inte varit och runkat?

Jag kan inte släppa det här med kvinnorna som fröken Smilla snöat in sig på, det är ju värsta laddningen hon lagt upp på bloggen för allmän beskådan. Hoppas det kommer en förklaring i nästa podd men det vet vi sedan tidigare att det sällan gör.
Citera
2025-03-07, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligagurra
BULL SKIT det är dumpen som skapa så gräv kom till!!
Är du helt dum i huvudet ???
Så du har sett hamsterpåsen, Smilla Sara sagt åt dom o stänga ner sluta hota , sluta ge personens namn adress till alla möjliga , anhöriga, jobb,mm

Du kanske borde skriva om det där i rätt forum
Nämligen forumet för konspirationsteorier
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in