2025-03-02, 08:02
Medlem
Kopparsulfatets avatar
En polare nämnde denna och blev direkt nyfiken, undersökte den och utifrån vad jag kunnat hitta är den oklassad och jag gillade nitrazepam när den var lättare att tillgå i Sverige. Är menitrazepam nästa RC benzo kanske? Den verkar väldigt outforskad men om meklonazepam var bättre än vanlig ikto så kan väl menitrazepam lätt bli den nya flunisen.

Vad tror flashback?
Citera
2025-03-02, 08:59
Medlem
Sleepdancers avatar
Ska den vara lik nitrazepam alltså? Den är nice. Har du hittat nånstans man kan köpa den?
Citera
2025-03-02, 10:26
Medlem
litenbokstavs avatar
intressant, hoppas den dyker upp nånstans
Citera
2025-03-03, 09:41
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepdancer
Ska den vara lik nitrazepam alltså? Den är nice. Har du hittat nånstans man kan köpa den?
Ja det verkar vara nitrazepam med en metyl-atom, tror den kan bli riktigt trevlig! Nej inte nån shop ännu vad jag kan se men i och med att polarn nämnde den så har han ju hört nåt och snacket går. Annars kan man ju höra av sig till valfri rc shop och be dem ta in den och hoppas på konsensus, finns ju rätt hög efterfrågan på hypnotiska/sedativa bensodiazepiner
Citera
2025-03-03, 15:27
Medlem
Sleepdancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Ja det verkar vara nitrazepam med en metyl-atom, tror den kan bli riktigt trevlig! Nej inte nån shop ännu vad jag kan se men i och med att polarn nämnde den så har han ju hört nåt och snacket går. Annars kan man ju höra av sig till valfri rc shop och be dem ta in den och hoppas på konsensus, finns ju rätt hög efterfrågan på hypnotiska/sedativa bensodiazepiner
Tycker nitrazepam var bästa benson.
Citera
2025-04-19, 23:39
Medlem
Glossis avatar
Ett litet PM om återförsäljare hade uppskattats, denna verkar intressant.

Ser att det inte verkar finnsa? Inte ens utrikes?
Citera
2025-04-20, 14:02
Avslutad
Högintressant om det liknar nitrazepam.

K är väl enda inrikes shop just nu dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in